Skocz do zawartości
pepsi001

Sprzedam pewny F650GS z 2004r, przebieg 23tys.

Recommended Posts

Sprzedam swój motocykl, BMW F650GS z 2004r.

Wersja z ABSem i grzanymi manetkami, dodatkowo założona podwyższona szyba i alarm Datatool.

Przebieg 14335mil czyli ok. 23 tys km.

Motocykl od pierwszego właściciela.

Na dzień dzisiejszy wygląda tak:

_PZ36550_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36552_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36553_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36557_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36555_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36560_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36576_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36562_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36563_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36568_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36573_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36570_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36574_f650gs_sebastian.jpg

_PZ36575_f650gs_sebastian.jpg

Teraz troszkę historii:

Motocykl wyprodukowano w 2004r, VIN: WB10175A24ZL32382, nr silnika: 08028407

Z dekodera VIN BMW widać następujący zapis:

VIN.JPG

Pewien anglik o imieniu Darren zapragnął kupić motocykl, a że facet znał się na rzeczy swoje kroki skierował do salonu BMW.

Tam właśnie nabył czarne cudo techniki o symbolu F650GS, miało to miejsce 05.04.2004r.

W tym samym dniu motocykl został zarejestrowany na terytorium Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii.

P9300003%2520%25282%2529.JPG

Żeby nie obudzić się "z ręką w nocniku" kazał zamontować do motocykla bogaty alarm wart ponad 300funtów:

P9300007.JPG

Montaż to już marne 100 funciaków:

P9300013.JPG

No i użytkował sobie motocykl jak Pan Bóg i instrukcja nakazuje dowiedzając regularnie serwis.

Uzupełniał przy okazji też książeczkę serwisową:

P9300004.JPG

Przegląd zerowy i po 1 tys. km:

P9300005.JPG

Przegląd po 3187milach i po 6368milach:

P9300006.JPG

Wymienił wtedy (nie tanio) filtr oleju:

P9300001.JPG

Przy przebiegu 6368mil serwis sprawdził więcej rzeczy w motorze:

P9300011.JPG

i zapłacił rachunek:

P9300012.JPG

Ostatni w Anglii przegląd techniczny motocykla przy przebiegu 7789mil

P9300010.JPG

Przy przebiegu ok. 7900mil Darren stwierdził że sprzeda BMW.

Powód - mówił że go strasznie wkur.....a kiedy koledzy na ścigaczach muszą wiecznie na niego czekać lub zwalniać do jego prędkości.

Rzeczywiście, kiedy mój kumpel przyjechał mu zapłacić i odebrać kupiony przeze mnie motocykl - na podwórku u Darrena stało już nowiuteńkie Suzuki GSXR-1000.

Kilka fotek motocykla z portalu aukcyjnego gdzie go kupiłem:

%2524%2528KGrHqIOKkYE3QOw%2521gLmBN5%2521pRE2kQ%257E%257E_12.JPG

%2524%2528KGrHqQOKj4E3LN48Up%252CBN5%2521o%252BEbH%2521%257E%257E_12.JPG

%2524%2528KGrHqEOKicE3F0%2529wT0dBN5Thq0nig%257E%257E_12.JPG

%2524%2528KGrHqQOKioE3GpWYc9zBN5ThVN3nQ%257E%257E_12.JPG

%2524%2528KGrHqMOKnIE3bd%2521Rwj7BN5%2521pYNk8%2521%257E%257E_12.JPG

%2524%2528KGrHqIOKo0E3Ekf%2528%2529m-BN5%2521piGEg%2521%257E%257E_12.JPG

%2524%2528KGrHqUOKj0E2--9rVYBBN5ThgUhEQ%257E%257E_12.JPG

W czerwcu 2011 roku kupiłem motocykl od Darrena czyli pierwszego właściciela.

W tym samym miesiącu motocykl dotarł do Polski.

W dniu 07.07.2011 motocykl został zarejestrowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Motocykl użytkowałem bezproblemowo.

W kwietniu 2012 zmieniłem filt oleju i opony (faktury do wglądu)

zakupy1.JPG

zam%25C3%25B3wienie.JPG

zam%25C3%25B3wienie%2520na%2520opony2.jpg

Foto licznika z kwietnia 2012:

P4040031.JPG

W sezonie 2011 i 2012 zrobiłem kilka tys. km. po polskich drogach. Motocykl oprócz ubezpieczenia OC miał wykupione autocasco.

Nie był używany w terenie, nie był (niestety) na wyprawie.

W sezonie 2013 motocykl jest praktycznie nie używany - przejechałem nim ok. 200km

Co do uszczerbków to jest ułamany kierunkowskaz przedni lewy, naprawiony metodą chałpniczą, nie wymieniałem go na nowy bo działa bez zarzutu.

Fotki z trasy:

PZ_moto_9035.jpg

PZ_dooko%25C5%2582a_polska_20120825_GOPR3510.jpg

PZ_dooko%25C5%2582a_polska_20120825__ZUK1717.jpg

Do motocykla jest komplet dokumentów,

P9300003.JPG

Zapasowy pilot i zapasowe kluczyki

P9300014.JPG

Cena jaka mnie interesuje to 14200zł. (do negocjacji). nowa cena: 13800zł, 13500zł

W razie pytań proszę pisać lub dzwonić

Sebastian 608-680-105

Polecam

PZ_dooko%25C5%2582a_polska_20120826__ZUK1756.jpg

Edytowane przez pepsi001
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sorki za OT - ale tak świetnego ogłoszenia dawno nie widziałem... Udanej transakcji.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No, ładne ogłoszenie!

Dobrze, że mieszkasz tak daleko bo jeszcze by mi przyszło do głowy oglądać :P

A żeby nie wszystko było na temat to jak sprawuje Ci się ten uchwyt na telefon?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Się Darenowi poputały km z milami przy przeglądzie po 1000 km. Jak ja pokażę kiedyś swoją książkę serwisową to po tysiącu km lub 600 mil jest następne okienko ,jak na pierwszym obrazku, gdzie wpisujemy kolejne przeglądy, na zdjęciu mamy pustkę. Pokazano nam jakąś inną książeczką gdzie ktoś coś wpisał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No, ładne ogłoszenie!

Dobrze, że mieszkasz tak daleko bo jeszcze by mi przyszło do głowy oglądać :P

A żeby nie wszystko było na temat to jak sprawuje Ci się ten uchwyt na telefon?

A dziekuje :)

Z uchwytem nie ma problemów, trzyma dobrze, nie przeszkadza, można go w każdej chwili zdemontować.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Się Darenowi poputały km z milami przy przeglądzie po 1000 km. Jak ja pokażę kiedyś swoją książkę serwisową to po tysiącu km lub 600 mil jest następne okienko ,jak na pierwszym obrazku, gdzie wpisujemy kolejne przeglądy, na zdjęciu mamy pustkę. Pokazano nam jakąś inną książeczką gdzie ktoś coś wpisał.

Nic mu się nie poputało, zrobił po prostu przegląd po pierwszym sezonie w listopadzie przy 1211milach.

Kolejne przeglądy to roczne inspekcje (annual inspection) a nie serwis dlatego są wbite na następnej stronie.

Książeczka jest jedna i nie nosi śladów dekompletowania.

Nie wiem w jakim celu ktoś miałby kombinować z książeczką skoro:

1. Można zadzwonić do serwisu i sprawdzić autentyczność wpisów do książki.

2. Można sprawdzić przebieg angielskiego motocykla na stronie angielskiego wydziału komunikacji.

3. Na zamieszczonym w tym ogłoszeniu certyfikacie MOT czyli corocznym przeglądzie technicznym u diagnosty z 2011 roku widnieje przebieg 7789mil.

Link do strony angielskiego MOT: https://www.gov.uk/check-mot-status

Po wpisaniu na stronie nr. rej. motocykla widocznego na fotkach i numeru certyfikatu MOT również widocznego na fotkach

pojawią się następujące dane:

Przechwytywanie.JPG

Każdy może to sprawdzić. Niedowiarki mogą zadzwonić do MOT na podany na stronie numer.

Szukałem motocykla w Anglii i Niemczech właśnie dlatego żeby nie wyszły "jaja" z przebiegiem i stanem technicznym.

Edytowane przez pepsi001
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Obecna lampa jest oryginalna od tego motocykla czyli angielska.

Jednak kupiłem na ebayu europejską lampę ale jeszcze jest u kolegi za granicą. Mnie się z zamianą nie śpieszyło więc umówiłem się z nim że przywiezie ją do Polski jak będzie jechał w odwiedziny czyli najpóźniej na święta Bożego Narodzenia.

Mogę ją bez problemu dorzucić do motocykla.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

pepsi001 do końca roku niedaleko, ale kasę i to mocno naciągane 12 tys bedę mieć w maju/czerwcu :/ chce mi się płakać z powodu braklu wystarczającej gotówki ;(;(;(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiem że nie każdy podchodzi skrupulatnie do pierwszego przeglądu , ja mam bez przeciągnięcia 1000km lub 600 mil jak napisano. Nie zdażyło mi się też aby nie spełnić minimalnego rocznego przebiegu , co innego w samochodach gdzie swift po 5 latach został sprzedany z przebiegiem 40 tys km a w pierwszych dwóch latach zrobiłem 7500 ( w pierwszym zaledwie 1750) tylko tam jest rubryka przebieg lunb miesiące. Przepraszam za zamieszanie .

Pozdrawiam

Edytowane przez marekw
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

chce mi się płakać z powodu braklu wystarczającej gotówki ;(;(;(

nie jesteś w tym osamotniona,

jeśli ci to pomoże ;-)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ale mi jest jeszcze ciężej bo ja to wogóle jeszcze moto nie mam! a ten byłby taaaaaaaaaki idealny :slina: :moto1: :)Pepsi a może chcesz sv-kę 650 N z 2003 plus dopłata :D ???

nie jesteś w tym osamotniona,

jeśli ci to pomoże ;-)

Edytowane przez oggy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ale mi jest jeszcze ciężej bo ja to wogóle jeszcze moto nie mam! a ten byłby taaaaaaaaaki idealny :slina:

Wszystkim nam sie tak zawsze zdaje przy kupnie pierwszego moto a pozniej przychodzi opamietanie :). Nie to zebym mowil ze z motkiem Pepsi jest cos nie tak.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobrze gadasz Mutomb - nie kupuje się pod wpływem emocji.

Oggy - dla forumowców oczywiście zniżka ale niestety nie aż taka.

Nie łam się, na pewno coś fajnego kupisz :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

chce mi się płakać z powodu braklu wystarczającej gotówki ;(;(;(

nie jesteś w tym osamotniona,

powszchnie wiadomo, ze pieniadze szczescia nie daja.... :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dobra, dobra już nic nie powiem I zamknę się w sobie :ph34r: chyba trzeba się :drinkbeer: dziś z tej niemocy :evil:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×