Skocz do zawartości
MaHi

problem z "rezerwą"

Recommended Posts

Witam!

Najpierw problem. Kupiłem maszynę / F 650 ST ^99/ od sympatycznego gościa. Na baku zrobione było 100 km od tankowania na full. Jadąc do domu zrobiłem 200 km z bananem na mordzie i bez najmniejszych problemów. Dzisiaj /po dwóch dniach postoju/ umyłem delikatnie moto i postanowiłem pojechac zatankować. A że było już nakręcone 300 km, to kranik ustawiłem na "RES". Odpaliłem maszynę i ..........praktycznie nie dojechalem do CPN, bo moto co chwilę szarpało i gasło. Po dolaniu 1 litra paliwa / kranik dalej na "RES"/ moto dalej w ch....ja wali. :?

Poprzedni właściciel mówił, że zawsze tankował po około 300 km. Podejrzewam, że nigdy nie używał trybu "RES".

A co za tym idzie moim skromnym dyletanckim zdaniem, na dnie baku możę być kupę wody i innych syfów, które sieją dywersję gdy ustawi się kranik na "rezerwę".

Proszę o Wasze opinie. Na pewno więcej wiecie na takie tematy i macie już swoje doświadczenia.

Dodam, że ja zawsze jeżdżąc motocyklem ZAWSZE miałem ustawiony kranik na "RES", dzięki czemu woda nigdy nie zadomowiła się na dnie zbiornika.

Jeśli posta umieściłem w nieodpowiednim dziale, czy w inny sposób zmoczyłem d...ę, to sorry :oops:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wykręć kranik i zobacz jak wygląda sitko.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

sitko - taka blaszko z dziurkami, dużą ilością dziurek :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ok. Domyślam się, że "sitko" to nie są duże czarne dziurki i to jeszcze owłosione :twisted:

dzięki za sugestię

Dzięki wielkie za reakcję. Problem już jest rozwiązany.

Proszę, bądźcie tak mili i nie pytajcie mnie w czym był problem........ :oops: :oops: :-D

Edytowane przez MaHi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie no, 17 dni i nikt nie zapytał w czym był problem?

No to w czym był problem?

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie no, 17 dni i nikt nie zapytał w czym był problem?

No to w czym był problem?

Nie, no prosiłem, aby nie pytać o przyczynę :shock:

No dobra, jak ktoś pyta /rasta podpadłeś/, to należy odpowiedzieć.

Uprzejmie informuję zainteresowanych że wykazałem się niezwykłym polotem ustawiając kranik na OFF zamiast RES.

ZADOWOLENI :?: :-D :-D :-D

Fakt, że przy poprzednim moto kranik używałem tylko w przypadku zdejmowania baku do czynności serwisowych, nie tłumaczy mojego debilstwa. Ale tłumaczę to sobie wielkim podnieceniem z dosiadania Beemki, a co za tym idzie, chwilowej pomroczności ;-)

No dobrze, jak już się ze mnie pośmialiście /szydercy/, to oświećcie mnie, czy przy F650 ST "99 należy zamykać kranik przed dłuższym postojem?

Pozdrawiam

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Uprzejmie informuję zainteresowanych że wykazałem się niezwykłym polotem ustawiając kranik na OFF zamiast RES

Pozdrawiam

miałe to właśnie napisać :) - ale to żaden powód do zadowolenia - rozumiem, że w chwilach dużej radości można zrobić coś "dziwnego" ;-) :-D

- odnośnie zamykania kranika - ja mam taki zwyczaj i zawsze zamykam - takie przyzwyczajenie bo w "Komarkach" czesto zawieszał się pływak

- powód :?: - może zdarzyć się, że zawieszą się pływaki i wtedy wycieknie Ci całe paliwo - szczególnie jak 2oo stoją na bocznej nóżce.

Tylko pamiętaj później żeby go otworzyć :-D

Pzdr :drinkbeer:

Edytowane przez Wojbm6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Uprzejmie informuję zainteresowanych że wykazałem się niezwykłym polotem ustawiając kranik na OFF zamiast RES.

Czyli to jednak nie sitko :)

Jeżeli chodzi o kranik to ja nie zamykam ale chyba należałoby zacząć,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No, byłem przygotowany na większą prześmiewkę :-D

Odnośnie kranika, to jak widzę zdania są chyba podzielone.

Cały problem w tym, że jak się zamknie, to trzeba potem pamiętać o otwarciu. A ja na 100 % pamiętam tylko o terminach najbliższych meczy w Lidze Mistrzów ;-)

pozdro :beer:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak jak pisałem ja nie zamykam ale liczę się z tym, że kiedyś może mnie to zgubić.

Jeżeli wszystko działa OK to chyba nie ma znaczenia ale tak jak napisał Wojbm6 w przypadku awarii choćby pływaków to całe paliwo się wyleje, zaleje gaźnik co utrudni rozurch - co w sumie nie ma znaczenia jak paliwa w zbiorniku nie będzie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hehe ja mam problem z kranikiem w kosiarce bo mam napis off ale nie mam żadnego odnośnika czy kranik jest zamknięty czy otwarty :D a jak to już ustalę to przy następnym koszeniu zapominam, a, że zapominam również czy po poprzednim koszeniu zakręciłem kranik to wracam do punktu wyjścia :blink:

ku...wa zbliża się ostatnie koszenie w tym roku ...już mam traumę :wacko:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ku...wa zbliża się ostatnie koszenie w tym roku ...już mam traumę :wacko:

Nie dziwię się, ja straszliwie nienawidzę koszenia trawy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Do koszenia trawy potrzebne są jeszcze dwa piwka. Wtedy to zajęcie robi się o wiele przyjemniejsze ;-)

pozdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na 16 arów to całą kratę musiałbym mieć :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×