Skocz do zawartości
chalimon

Zamierzam kupić F 650 GS

Recommended Posts

Witam po sprzedaniu swojego KTM poszukuję BMW F650GS i liczę na waszą pomoc przy wyborze ponieważ nie mam nikogo takiego kto mógłby mi doradzic a nigdy nie miałem do czynienia z tymi motocyklami. Na forum znalazłem jedno ciekawe ogłoszeniei jest ono w dziale Giełda sprzedam. Sprzedawcą jest pepsi001

Sprzedam pewny F650GS z 2004r, przebieg 23tys

A drugie moto to http://otomoto.pl/bmw-gs-bmw-f650gs-dakar-M3829621.html

Proszę o ocenę tych motocykli z góry dziękuję i Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mój motocykl został sprzedany jakiś czas temu. Tak że ogłoszenie jest nieaktualne.

Życzę powodzenia w poszukiwaniu sprzęta.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witajcie!

Jako, że jestem świeżak pytam o poradę, bo zamarzyło mi się BMW F650. Akurat wypatrzyłem w gazecie interesujący anons w mojej okolicy, ogłoszenie nie wygląda na wystawione przez handlarza, motorek ciekawie się prezentuje. Trochę mało zdjęć, ale na pierwszy rzut oka powiedzcie czy warto się zainteresować i na co w szczególności powinienem zwrócić uwagę w razie gdybym pojechał go obejrzeć.

Cena kusząca, ale może akurat nie będzie haczyka.

Link do ogłoszenia:

http://tablica.pl/oferta/bmw-f650-szosowo-turystyczny-CID5-ID4inDx.html#b2fc6f3e62

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jedź obejżeć, posłuchać.

Był malowany, nie ma naklejek na boczkach, pomalowane całe na wiśniowo bez zostawienia czarnego elementu (nie przekreśla to go oczywiście), lusterka nie oryginalne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witajcie!

Jako, że jestem świeżak pytam o poradę, bo zamarzyło mi się BMW F650. Akurat wypatrzyłem w gazecie interesujący anons w mojej okolicy, ogłoszenie nie wygląda na wystawione przez handlarza, motorek ciekawie się prezentuje. Trochę mało zdjęć, ale na pierwszy rzut oka powiedzcie czy warto się zainteresować i na co w szczególności powinienem zwrócić uwagę w razie gdybym pojechał go obejrzeć.

Cena kusząca, ale może akurat nie będzie haczyka.

Link do ogłoszenia:

http://tablica.pl/of...html#b2fc6f3e62

Kobieta, niepaląca (jakaś niewyraźna), ze zdjęcia to raczej niedziela (zdjęcie uderza poniżej pasa :) ) Jak masz niedaleko to pojedź pooglądaj, posłuchaj co mądrego ma sprzedający do powiedzenia. Jak sie spodoba to następnym razem weź kogoś kto kuma temat i ew kasę na zaliczkę. Jak szukasz niedługo to poczekaj, co jakiś czas jakiś rodzynek wyskakuje. Jak jesteś z tych co się nie napalają, to może "dozbieraj" trochę kasiory i zaatakuj jakiegoś gs-a? No chyba, że gaźnik to priorytet. Pozdro (eFkę ma z tego co się orientuję JacekJ, Jarek (?) - obaj zawsze chętni do pomocy - pierwsze wrażenie możesz mieć inne :) (pass), technicznie pewnie powiedzą Ci więcej. Edytowane przez agreSorek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oto czego się dowiedziałem, gdy napisałem do sprzedawcy. Motor już od pięciu lat jeździ w Polsce, faktycznie był malowany, ale podobno przez poprzedniego właściciela, nie ma historii serwisowej, z kwestii stricte mechanicznych wymieniany był napinacz rozrządu. Dostałem kilkanaście dodatkowych zdjęć i jedyne co zwróciło moją uwagę to lekkie przypocenie przy dźwigni uruchamiającej sprzęgło i popękane gumki przy lagach (ale to nie są uszczelniacze, prawda?). No i łańcuch dawno oleju nie widział. Poza tym normalne ślady użytkowania, wszystko suche. Nie był pucowany do zdjęcia co też dobrze moim zdaniem świadczy. Co do modelu, to jest motocykl na początek mojej drogi, nieskomplikowany, a wywrotka też może się przydarzyć. W czwartek jadę obejrzeć i podzielę się jeszcze ewentualnymi spostrzeżeniami.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oto czego się dowiedziałem, gdy napisałem do sprzedawcy. Motor już od pięciu lat jeździ w Polsce, faktycznie był malowany, ale podobno przez poprzedniego właściciela, nie ma historii serwisowej, z kwestii stricte mechanicznych wymieniany był napinacz rozrządu. Dostałem kilkanaście dodatkowych zdjęć i jedyne co zwróciło moją uwagę to lekkie przypocenie przy dźwigni uruchamiającej sprzęgło i popękane gumki przy lagach (ale to nie są uszczelniacze, prawda?). No i łańcuch dawno oleju nie widział. Poza tym normalne ślady użytkowania, wszystko suche. Nie był pucowany do zdjęcia co też dobrze moim zdaniem świadczy. Co do modelu, to jest motocykl na początek mojej drogi, nieskomplikowany, a wywrotka też może się przydarzyć. W czwartek jadę obejrzeć i podzielę się jeszcze ewentualnymi spostrzeżeniami.

Prawda. To są zbieracze kurzu, a uszczelniacze są "głębiej".

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oto czego się dowiedziałem, gdy napisałem do sprzedawcy. Motor już od pięciu lat jeździ w Polsce, faktycznie był malowany, ale podobno przez poprzedniego właściciela, nie ma historii serwisowej, z kwestii stricte mechanicznych wymieniany był napinacz rozrządu. Dostałem kilkanaście dodatkowych zdjęć i jedyne co zwróciło moją uwagę to lekkie przypocenie przy dźwigni uruchamiającej sprzęgło i popękane gumki przy lagach (ale to nie są uszczelniacze, prawda?). No i łańcuch dawno oleju nie widział. Poza tym normalne ślady użytkowania, wszystko suche. Nie był pucowany do zdjęcia co też dobrze moim zdaniem świadczy. Co do modelu, to jest motocykl na początek mojej drogi, nieskomplikowany, a wywrotka też może się przydarzyć. W czwartek jadę obejrzeć i podzielę się jeszcze ewentualnymi spostrzeżeniami.

Możesz podrzucić tu zdjęcia, może jeszcze coś się wypatrzy, napęd nie jest tani i dolicz go do ceny na dzień dobry ;-) żeby się nie okazało że oferta nie jest wcale taka korzystna, tu polecam znajomy sprzęt, wiadomo cena inna ale stan nienaganny no i wyposażony ;-) http://f650gs.pl/top...857#entry193857

Edytowane przez dakarowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

tak od siebie, nie patrz ze łancuch dawno oleju nie widzial tylko jaki jest jego stan, wyciągniecie i zebatki, sa w tej

chwili srodki smarne do lancuchów w aerozolu ze lancuch po nich wyglada bardziej suchy niz przed smarowaniwm, ja jednak po pokazie i pochwalach sprzedawcy nie zdecydowalem sie na zakup, bo ja to niedowiarek jestem;)

I moja rada nie kupuj zajezdzonego i wyeksploatowanego sprzeta, nawet za mała kase bo pozniej to ciagle jakies michalki beda wyskakiwaci, wiecej bedzierz grzebal niz jexdzil, a i dolozyc mozesz wiecej niz za niego zaplaciles. Chyba ze masz warsztat i mozliwosci na pimp.....;)

Edytowane przez nokian66

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No widać że użytkowany był, napęd wcale źle nie wygląda :-P a zdjęcia jak zdjęcia.... ;-)

Zimy tam nie ma, jaki to rejon kraju, chyba nie obecne Podkarpacie? :-) (sory taki mamy klimat) ;-)

Malowanie jak na malarza przystało :-)

Poza tym trza na żywo zerknąć jak pracuje i jeździ, wygląda na dojeżdżony, ale może na żywo będzie lepiej :-) w co osobiście nie wierzę :-P

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam jeszcze jedno pytanie. Bo przy okazji wypatrzyłem jeszcze jedną eFkę za 5000zł i byłem obejrzeć. Sprzęt ruina, ale nie o tym. Otóż sprzedający zarzekał się, że to silnik Twin Spark i faktycznie miał dwie świece, ale zasilanie miał gaźnikowe (przynajmniej tak to moim okiem wyglądało). Co to za cudak? Motor z 1996r.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale co Cię dziwi?

Że gaźnik czy że z 1996 roku czy też może, że ma 2 świece ???

Dla mnie wszystko jest oki ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chyba coś przeoczyłem, bo czytałem, że Twin Sparki wprowadzili w 2004 roku. Wyprowadźcie mnie z błędu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chyba coś przeoczyłem, bo czytałem, że Twin Sparki wprowadzili w 2004 roku. Wyprowadźcie mnie z błędu.

Dla GS'a ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dla GS'a ;)

Dzięki Jarek ... ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To wybierz sobie w którym temacie mam napisać :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wczoraj byłem obejrzeć motóra. Niestety bardzo się naciąłem. Silnik był w porządku, jedynie przy bardzo niskich obrotach dawało się słyszeć deliktanie łańcuszek rozrządu. Przy silniku robił jakiś dłubacz, bo wszystko uszczelnione na czerwonym silikonie byle jak, malowane na żywca. Nawet były zamaskowane ślady szlifierki kątowej. Jednak rzecz, która przekreśliła ten egzemplarz była zupełnie inna i przyprawiła mnie o parę siwych włosów. Otóż tylna felga była w kilku miejscach pęknięta, a mianowicie wyglądało to tak jakby szprychy zostały przeciągnięte przez felgę razem z nakrętką. Macie pomysły jak można było dokonać takiego zniszczenia? Oczywiście sprzedawca zauważył to dopiero wtedy, gdy ja zwróciłem mu uwagę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wczoraj byłem obejrzeć motóra. Niestety bardzo się naciąłem. Silnik był w porządku, jedynie przy bardzo niskich obrotach dawało się słyszeć deliktanie łańcuszek rozrządu. Przy silniku robił jakiś dłubacz, bo wszystko uszczelnione na czerwonym silikonie byle jak, malowane na żywca. Nawet były zamaskowane ślady szlifierki kątowej. Jednak rzecz, która przekreśliła ten egzemplarz była zupełnie inna i przyprawiła mnie o parę siwych włosów. Otóż tylna felga była w kilku miejscach pęknięta, a mianowicie wyglądało to tak jakby szprychy zostały przeciągnięte przez felgę razem z nakrętką. Macie pomysły jak można było dokonać takiego zniszczenia? Oczywiście sprzedawca zauważył to dopiero wtedy, gdy ja zwróciłem mu uwagę.

Który motocykl oglądałeś?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×