Pawel 53 434 Zgłoś ten post Napisano 22 Czerwiec 2010 nie wiem czy to prawdziwa guma, "na ząb" jest to miekki materiał Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
peciok 0 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2010 Tak jak pisał MIKO mam problem z tą pi....ną tuleją. Jak ide na gazie to jest cisza ale jak spuszcze z gazu i zaczyna hamowac silnik to zaczyna sie hałas, Co do ceny to jak jak pisał KRUZOE, cena kładzie na kolana. Poniżej rysunek napędu gdzie widać tuleję. Jak pytałem w serwisie to trzeba podać srednice bo występują dwie. Pytałem tez czy można ją kupić w częsciach, tak mi sie wydawało patrząc na ten rysunek, ale wystepuje tylko jako całość. Może ktos zakładał zamiennik? Chętnie dowiem sie wiecej o zamiennikach. mam pytanko czy przy wymianie napedu wymienia sie te gumowe wkladki opisane tu numerem 4?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2010 to zależy w jakim sa stanie. U mnie po 20kkm jak zmieniałem napęd darowałem sobie wymianę. Luz na zabieraku był minimalny. Myślę, że wymiana będzie potrzebna dopiero przy następnym napędzie. Sprawdź po demontażu koła z wahacza jaki jest luz. Jeżeli jest wyraźnie wyczuwalny przy próbie obrócenia zębatki ręką to wymień. mówię o wyraźnym luzie a nie o możliwości poruszenia zębatką względem koła. W końcu to jest tłumik drgań skrętnych i musi pracować. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
peciok 0 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2010 dzieki za info i jednak musze wymienic bo luz jest dosc duzy :D byłem dzisiaj w bmw zamowic te tlumiki drgań koszt 75 zł za sztuke :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 28 Czerwiec 2010 Jak już pisałem w tym wątku, wbrew radom KRUZOE kupiłem rolkę z szajstiku i bylo źle. Bardzo źle. Głośno i niefajnie jakoś. Dziś przechadzając się po sklepie bimbrowniczym natknąłem się na to: korki do winnych balonów 43mm z miękusieńkiej gumy... pokusiłbym się o stwierdzenie, że z aksamitnego lateksu wręcz! Nie myśląc długo wymontowałem hałasującą szajstik-rolkę poodcinałem trochę korek, potem rozpuszczalnik do umycia, butapren i WRESZCIE CISZA!!! :D I średnica odpowiednia się zrobiła więc łańcuch nie lata już jak za psem. Zobaczymy ile wytrzyma :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 28 Czerwiec 2010 rasowy pomysł Jackx !! :D ...wysłali go na imprezie po bimber a on wraca bez flaszki tylko z gumą jakąś i gna do garażu :shock: :D tylko nakupiłeś więcej tych korków ? bo co do żywotności tej gumy oranej łańcuchem, nie stawiałbym na zbyt wiele tysięcy przebiegu :? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KRUZOE 0 Zgłoś ten post Napisano 28 Czerwiec 2010 Brawo Jackx! Miękka guma może wytrzymać więcej... Daj na priv namiar na siebie to zakupisz mi takie dwie, trzy gumki i wyślesz listem. Połączę to z rolką PAWŁA. :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
peciok 0 Zgłoś ten post Napisano 29 Czerwiec 2010 jeszcze takie szybkie pytanko czy mozna skracac łancuch czy lepiej wymienic na krotszy bo wczoraj kupilem ale dali mi za dlugi :x a co do tej rolki to czy w zwyklym gs z 2000 powinna ona byc bo ja u siebie jej nie widze :shock: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 29 Czerwiec 2010 MiKo, było prawie dokładnie tak jak mówisz :D Szwędałem się po MAKRO kupując konserwy na wyjazd :D KRUZOE, To dawaj swój adres na mojego priva to jedna wyśle Ci jeszcze dziś, bo dwie wziąłem. Chyba, że masz MAKRO w okolicy to bedzie szybciej. peciok, dolna rolka jest tylko w dakarze. Musiałem ją dołożyć po wymianie zawieszenia ze zwykłego na dakarowe. :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 29 Czerwiec 2010 jeszcze takie szybkie pytanko czy mozna skracac łancuch czy lepiej wymienic na krotszy bo wczoraj kupilem ale dali mi za dlugi :x chyba możesz oddać/wymienić na odpowiedni ?? czy u jakiegoś cinkciarza kupiłeś ? :D ja bym polecał dedykowaną długość... rozpinanie/skracanie zawsze mi się kojarzy z osłabieniem, chodź może mam obsesje i jeśli to porządnie zrobisz to będzie to to samo co nówka :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
peciok 0 Zgłoś ten post Napisano 4 Lipiec 2010 naped wymieniony łańcuch musialem skrocic ale zrobiłem to prawie jak fachowiec :mrgreen: koszt 400 złotych i kilo smaru na rękach :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jerry 205 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2015 Ja wymieniłem łożyska na nowe dobrej firmy po (13 PLN sztuka) a "gumka" została wytoczona na wymiar z innej gumowej rolki (15 PLN) i za 41 złotówek mam jak oryginał . Jak mówiłem jednemu koledze co zrobię z tą rolką, to się śmiał, po robocie mina bezcenna. :cool: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 787 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2015 Jak mówiłem jednemu koledze co zrobię z tą rolką, to się śmiał, po robocie mina bezcenna. :cool: dawaj zdjęcie FALCON'a z tą miną :lol: 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jerry 205 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2015 Jarek, my sobie zdjęć nie robimy :-D 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 924 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2015 (edytowane) Ja za to chętnie wrzucę zdjęcie miny Adama Słodowego, jak mu się tak rolka rozpier.... gdy będzie dojeżdżał z garażu do bramy (ok. 30 m) :-D Edytowane 10 Luty 2015 przez FALCON 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2015 Sprawdzał ktoś takie coś: http://motolancuchy.pl/pl/p/Rolka-prowadzaca-lancucha-enduro-cross-42mm/807 Jeszcze nie rozbierałem tego, ale od razu pytanie: W Dakarze jest 1 czy 2 rolki prowadzące??? Żeby nie płacić za dwie przesyłki. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 787 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2015 W Dakarze jest 1 czy 2 rolki prowadzące??? Żeby nie płacić za dwie przesyłki. Wszyscy chcą od razy rybę, a masz tu wędkę ;) To się robi tak: Idzie się na stronę: http://www.bmwstore.pl/pl/ , a potem jak kto woli. Można wpisać VIN - wystarczy 7 ostatnich oznaczeń, albo "ręcznie" - dowiesz się sam bez spamu, łaski i proszenia ;) Zazwyczaj ineligentny dochodzi tutaj ;) : http://www.bmwstore....wy/i51607/r2005 Tobie tez się uda :D :beer: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2015 (edytowane) Byłem, widziałem, ale nie mogłem załapać, bo generalnie wszyscy szukają rolki nr 17, a nie wiem co to za zestaw 9-15. Rysunek jest poglądowy i poprzesuwany. Bez rozbierania osłon u mnie rolka, która tu ma nr 17 jest na dole, koło pompy hamulcowej. Zestawu 9-15 nie widzę. Edytowane 9 Czerwiec 2015 przez Pszemo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 787 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2015 Ten "zestaw" to tak zwana rolka górna ;) Taka ci ona jest. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2015 Ten "zestaw" to tak zwana rolka górna ;) Taka ci ona jest. Dzięki. Widzę, że ona nie ma łożyska, więc czy może się zepsuć??? Jak wymieniać to tylko oryginał, czy jest opcja zamiennika??? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2015 Jarek, a Ty jak już wymieniasz tą rolkę nr 17, to wstawiasz oryginalną, czy masz na to jakiś patent??? Bo nie uśmiecha mi się za łożysko dawać ponad 200pln. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 928 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2015 Nie chce mi się czytać szczegółów po raz N-ty ale jesli nie w tym temacie, to pewnie w tym http://f650gs.pl/topic/3155-rolka-prowadzaca-lancuch-f650gs-dakar/page__hl__%2Brolka+%2Bdakar__fromsearch__1 jest cos na ten temat Pszemo ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 708 Zgłoś ten post Napisano 19 Czerwiec 2015 jaki powinien być luz na łańcuchu w Dakarze? podobnie jak w zwykłym GS? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomaszI 1 550 Zgłoś ten post Napisano 19 Czerwiec 2015 jaki powinien być luz na łańcuchu w Dakarze? podobnie jak w zwykłym GS? Checking the chain Attention: Chain tension has an effect on the rate of wear of the drive chain and the chain sprocket, and it also affects travel of the rear susoension. Lubricatet he chainr egularly. Before riding off, always check thec haint ensiona nd checkt he drive chain for damage and wear. Always make sure that there is no loado n them otorcyclew hen you check the chain. o Place the motorcycle on its mains tand [Dakar:s ide stand] - Make sure the ground is level and firm. . Chain stretch is not uniform, so turn the rear wheel until you find the point at which the chain is at its tightest . When the chain is at its tightest, p ush itf ullyu p at position1 . Check chain slack: specification A 35. . .45m m (1.38. . ..17 7i nch) [Dakar4:0 . . .50m m (1.57. . .1.i9n7c h)1, adjust the drive chain as necessary ("+ Maintenance Instructions) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 708 Zgłoś ten post Napisano 19 Czerwiec 2015 o! dzięki! w moim manualu brakuje właśnie odnośników do Dakara Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach