stilo 2 Zgłoś ten post Napisano 12 Styczeń 2014 Koledzy jestem na etapie kupna gs-a czy ciemne tłumniki w moto swiadczą o czymś złym. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomasz 385 Zgłoś ten post Napisano 12 Styczeń 2014 Wg mnie ten typ tak ma :) Ale może się jeszcze wypowiedzą inni :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 12 Styczeń 2014 Zależy jak ciemne ale generalnie ten typ tam ma. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 12 Styczeń 2014 Właśnie ciekawy temat. Niektórzy piszą, że dostawał w dupę sądząc po ciemnym kolorze. Prawda to? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 12 Styczeń 2014 Tłumnik? :roll: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 811 Zgłoś ten post Napisano 12 Styczeń 2014 ... dostawał w dupę ... Tłumnik? :roll: Tłumnik dał w dupę tłumikowi ;) Jak pisze Centrino: ... ten typ tam ma. ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 12 Styczeń 2014 Koledzy jestem na etapie kupna gs-a czy ciemne tłumniki w moto swiadczą o czymś złym. Myślę, że można przyjąć że im bardzie wypalony tłumik tym większy przebieg pojazdu. Na ile szybciej zmieniają kolor przy większym obciążeniu silnika tego nie wiem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 631 Zgłoś ten post Napisano 12 Styczeń 2014 Pasta do stali nierdzewnej, kółko filcowe do wiertarki i wydechy będą jak nowe. Tak jak samo inne części układu wydechowego. 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 12 Styczeń 2014 Masz rację, ale przy kilkuletnim moto widać, że taki zabieg miał miejsce co wzbudza oczywistą nieufność potencjalnego kupca. Zwłaszcza jeśli przebieg znikomy ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 974 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 (edytowane) Masz rację, ale przy kilkuletnim moto widać, że taki zabieg miał miejsce co wzbudza oczywistą nieufność potencjalnego kupca. Zwłaszcza jeśli przebieg znikomy ;) Tu chodzi o polerowanie, które jak zrobione jest z głową, to nie widać ingerencji mechanicznej, a wydech wygląda jak nowy, chyba że nalot został usunięty poprzez np szlifowanie... pisano i o tym już na forum ;-) P.S. Autor może zmieni ten tytuł.. bo tak trochę razi w oczy...... podobnie jak gdzie indziej licznik który "waryjuje" :-) Edytowane 13 Styczeń 2014 przez dakarowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
stilo 2 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 Autor jest nowy,forum śledzę ale nie na wszystkie moje zadumki znajduję odpowiedzi,dlatego pytam bo kto pyta wielbłądzi.Ale dziękuję za podpowiedzi bałem się że to forum jest trosze martwe ale użytkownicy aktywni,jak mało gdzie :beer: miłe zaskoczenie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 811 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 Autor jest nowy,forum śledzę ale nie na wszystkie moje zadumki znajduję odpowiedzi,dlatego pytam bo kto pyta wielbłądzi.Ale dziękuję za podpowiedzi bałem się że to forum jest trosze martwe ale użytkownicy aktywni,jak mało gdzie :beer: miłe zaskoczenie. Aktywni, aktywni ... Na błędy też czasem zwracają uwagę - szczególnie te w tytule. Nie tłumnik tylko tłumik ;) - to raz, a dwa: przebarwienia to sprawa łączna - temperatury, wilgotności i warunków użytkowania i przechowywania oraz czasu. Stan wydechów coś mówi, ale nic jednoznacznego na czym można zabazować. Wystarczy, że ktoś starego, wypalonego łupa przepolerował ... motek nowszy w ten sposób się nie staje choć z pewnością ładniejszy ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
stilo 2 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 Ślicznie dziękuje za dogłębną odpowiedz , jeden dylemat mniej ale patrze do czego by sie tu jeszcze doczepić przy moto w razie czego na pewno będę pytał. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 Standardowo sprawdzamy oryginalność lusterek i naklejek. Ale dlaczego, to inni koledzy umieją wyjaśnić lepiej niż ja. Z tyłu plastików jest również rok produkcji, to ważne. Jeśli nie gra z rocznikiem motocykla, to katastrofa. No i oczywiście zużycie manetek, gum na podnóżkach mówi b. dużo o przebiegu. Bym zapomniał, na tłoku, od spodu również jest data! 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 044 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 O cholera, ja wywaliłam gumy z podnóżków od razu po zakupie... i są nieśmigane... i co teraz? lepiej zużyć te gumy na podnóżkach, czy skorygować licznik? :beer: 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 Z tyłu plastików jest również rok produkcji, to ważne. Jeśli nie gra z rocznikiem motocykla, to katastrofa. Plastiki szybko pękają, co złego w tym, że ktoś zmienił pęknięty na nowy? Niektórzy też zmieniają plastiki chcąc zmienić kolor motka. Co do tłumików to ciemne, moga świadczyć o tym, ze ktoś nieprawidłowo je wcześniej polerował co też nie oznacza, że motek ma jakieś mechaniczne problemy i nie należy go kupować. Wg mnie GS to motocykl do jeżdżenia i aspekty wizualne to sprawa drugorzędna - plastiki, wydechy, naklejki, lusterka - tym bym się nie przejmował :) Zamiast tego sprawdź czy nie cieknie pompa wody, stan oleju i płynu chłodniczego, czy lagi nie ciekną, czy wahacz nie ma luzów, stan tarcz hamulcowych i filtr powietrza, te elementy mogą ewentualnie "świadczyć o czymś złym" :) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 Ja żartowałem tylko. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 Peterka masz rację. Przy czym jeśli kupuje się moto od handlarza, któy zaachwala że 10 letnie moto ma 20kkm jest nie bite itd itp. przebiegu to dobrze sprawdzić wszystkie wypisane wcześniej rzeczy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 O cholera, ja wywaliłam gumy z podnóżków od razu po zakupie... i są nieśmigane... i co teraz? lepiej zużyć te gumy na podnóżkach, czy skorygować licznik? :beer: Skorygować licznik bo nie zużyjesz podnóżków adekwatnie do przebiegu motocykla ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 Skorygować licznik bo nie zużyjesz podnóżków adekwatnie do przebiegu motocykla ;) To nic nie da ;). Niezużyte podnóżki świadczą o tym, że moto było "jeżdzone w terenie" :-o a to nawet gorzej. Tak więc pilnik w dłoń i szlifujemy gumki ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 044 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 W końcu moto używane zgodnie z przeznaczeniem ;) tłumik też zmienię, żeby się nie zużywał ;) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2014 Nie tłumik, tylko tłumnik. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Czarny 12 Zgłoś ten post Napisano 11 Wrzesień 2014 Taaak, styl tego forum bardzo mi odpowiada. Tu chyba większość wychowała się na Monty Pythonie... Ja też. A wydech mam paskudny - też do polerki... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Geoborek 447 Zgłoś ten post Napisano 12 Wrzesień 2014 (edytowane) Wydech potraktowany przypadkowo WD40 na pełnoletniej efce wygląda tak: Edytowane 12 Wrzesień 2014 przez Geoborek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 14 Wrzesień 2014 Wydech potraktowany przypadkowo WD40 na pełnoletniej efce wygląda tak: A kolanko wydechu czym polerowales? Moze zima bym sie wzial bo moje mnie w oczy kluje :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach