agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 4 Luty 2014 (edytowane) Sa dedykowane oleje do filtrow gabkowych odpowiedniej lepkosci. To tylko przyklad: lub To pewnie są też jakieś specjalne środki do mycia? ok, już widzę, że to nie problem http://allegro.pl/zestaw-do-czyszczenia-filtrow-kn-kn-duzy-i3913081456.html Edytowane 4 Luty 2014 przez agreSorek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Piotrek 3 721 Zgłoś ten post Napisano 4 Luty 2014 Tak. Razem jakieś 3 kg Castrola do zabrania. Ale przy częstym serwisowaniu filtra waga będzie się zmiejszać ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 922 Zgłoś ten post Napisano 5 Luty 2014 To pewnie są też jakieś specjalne środki do mycia? ok, już widzę, że to nie problem http://allegro.pl/ze...3913081456.html Ten zestaw jest bardzo dobry, miałem taki do filtra K&N w DR-ce, szczególnie płyn do mycia filtra pięknie rozpuszcza olej wraz z zanieczyszczeniami. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomasz 385 Zgłoś ten post Napisano 5 Luty 2014 Nie pisałem pod kątem Dakara tylko ogólnie użycia filtrów gąbkowych bardziej w enduro/cross. :) Pewnie, że jak się lata Dakarem głównie po czarnym to wygodniejszy filtr papierowy ale gąbkowym też bym nie pogardził, po prostu wszędzie mam poza Dakarem gąbkowe filtry :) a do swoich filtrów gąbkowych używam takiego oleju i takiego "czyściwa": Mutomb, bagno nie bagno ale czasem lądujesz w terenie tak: Silnika nie zalało!! :) 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 5 Luty 2014 Mutomb, bagno nie bagno ale czasem lądujesz w terenie tak: Silnika nie zalało!! :) Tomek, ja ciut lzejszy jestem wiec jest duza szansa ze jakos bym to przeskoczyl ;). Wiem, wiem... znowu mnie kozikiem straszyl bedziesz ;) Ps Widze, ze berg ma nie jest na szutry :) i uzywany zgodnie z przeznaczeniem :beer: 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
nokian66 1 262 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2014 Ten zestaw jest bardzo dobry, miałem taki do filtra K&N w DR-ce, szczególnie płyn do mycia filtra pięknie rozpuszcza olej wraz z zanieczyszczeniami. dokładnie, ja w GS-ie tez mialem KN-a koszta niestety dosc wysoki, filtr ponad 200 zl, kpl. plynów tez nie małyniestety, jezeli płyn do mycia z powodzeniem zastepuje ludwig i ciepła woda, to juz olejek musimy zakupić i niech nikt nie probuje jeździc na sucho bo skutki beda wiadome, caly drobny syf zatrzymuje w gąbce własnie ten lepki olej. O swoim KN-e, jako ze tez dostalem go w spadku z moto, pisałem juz na forum i jakies zdjecia tez byly. Patrzac na ten gabkowy Agresorka. a majac w pamieci budowe i wyglad mojego K&N sory ale wywalił bym to zielone cos do kosza i załozył papier. 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2014 (edytowane) dokładnie, ja w GS-ie tez mialem KN-a koszta niestety dosc wysoki, filtr ponad 200 zl, kpl. plynów tez nie mały niestety, jezeli płyn do mycia z powodzeniem zastepuje ludwig i ciepła woda, to juz olejek musimy zakupić i niech nikt nie probuje jeździc na sucho bo skutki beda wiadome, caly drobny syf zatrzymuje w gąbce własnie ten lepki olej. O swoim KN-e, jako ze tez dostalem go w spadku z moto, pisałem juz na forum i jakies zdjecia tez byly. Patrzac na ten gabkowy Agresorka. a majac w pamieci budowe i wyglad mojego K&N sory ale wywalił bym to zielone cos do kosza i załozył papier. Tomko lubi to co napisaleś :) Koszt zestawu konserwującego nie jest wielki i raczej na długo wystarczy. Pojeździ się, zobaczy, jak będzie niepraktyczny to sie zmieni. KN ponad 400 pln. Myślę, że touratech nie sygnował by swoim logiem jakiegoś shitu. Można mieć taki i taki, i zakładać w zależności od "klimatu" :)Znalazłem http://shop.touratec...ar-airways.html Edytowane 6 Luty 2014 przez agreSorek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomasz 385 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2014 Bo taka prawda, na zwykle latanie po czarnym i czasem off, papierowy będzie wystarczający. Filtr gąbkowy w takim motku to taki gadżet troszkę, a ja gadżety lubię. ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2014 Ale co to za gażet skoro go nie widać ;-). 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2014 ł Ale co to za gażet skoro go nie widać ;-). Samochód Pana Samochodzika z zewnątrz też nie robił wrażenia ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2014 Myślę, że touratech nie sygnował by swoim logiem jakiegoś shitu. Można mieć taki i taki, i zakładać w zależności od "klimatu" :) Kup jeszcze pare gratow a gwarantuje Ci, ze mozesz sie nieco zdziwic... 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2014 Kup jeszcze pare gratow a gwarantuje Ci, ze mozesz sie nieco zdziwic... Kilka już mam ;) Zgadzam sie że kilka mogło by być tańsze za oferowaną jakość lub lepszej jakości za oczekiwaną kasę. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2014 Kilka już mam ;) Zgadzam sie że kilka mogło by być tańsze za oferowaną jakość lub lepszej jakości za oczekiwaną kasę. kilka :?: 90% aluminiowych osłonek chłodnicy, łańcucha, zbiorniczka itp. szlag trafia i od wibracji te gówna pękają :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2014 To źle. Też kupiłem kilka drobiazgów i nie chciałbym by się posypały :-( Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2014 kilka :?: 90% aluminiowych osłonek chłodnicy, łańcucha, zbiorniczka itp. szlag trafia i od wibracji te gówna pękają :lol: To źle. Też kupiłem kilka drobiazgów i nie chciałbym by się posypały :-( Przestańcie się mazać :-P 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Robos 186 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2014 Przestańcie się mazać :-P tylko trzeba się zapisać nakurs spawania amelinium ;-) 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 8 Luty 2014 tylko trzeba się zapisać nakurs spawania amelinium ;-) O tym samym od razu pomyślałem i to TT powinien bezpłatnie organizować :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 8 Luty 2014 No ja nie mówię, że nie da się tego naprawić "nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko mniej, lub bardziej trudne" ;-) Ale trzeba pamiętać, że znaczek TT nie zobowiązuje niestety do jakości. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 782 Zgłoś ten post Napisano 8 Luty 2014 Ale trzeba pamiętać, że znaczek TT nie zobowiązuje niestety do jakości. TT jest raczej dla bogatych, a ci nie bawią się w naprawy - stać ich na nowe ;) 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 8 Luty 2014 TT jest raczej dla bogatych, a ci nie bawią się w naprawy - stać ich na nowe ;) Słyszysz Klodu, jesteś nadziany :lol: zwłaszcza, że masz cały moto w TT :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach