Skocz do zawartości
agreSorek

Gąbkowy filtr powietrza.

Recommended Posts

Sa dedykowane oleje do filtrow gabkowych odpowiedniej lepkosci. To tylko przyklad:

castrol_foam_air_filter_oil.jpg

lub

motul_air_filter_oil.jpg

To pewnie są też jakieś specjalne środki do mycia? ok, już widzę, że to nie problem http://allegro.pl/zestaw-do-czyszczenia-filtrow-kn-kn-duzy-i3913081456.html Edytowane przez agreSorek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak. Razem jakieś 3 kg Castrola do zabrania. Ale przy częstym serwisowaniu filtra waga będzie się zmiejszać ;-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To pewnie są też jakieś specjalne środki do mycia? ok, już widzę, że to nie problem http://allegro.pl/ze...3913081456.html

Ten zestaw jest bardzo dobry, miałem taki do filtra K&N w DR-ce, szczególnie płyn do mycia filtra pięknie rozpuszcza olej wraz z zanieczyszczeniami.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie pisałem pod kątem Dakara tylko ogólnie użycia filtrów gąbkowych bardziej w enduro/cross. :) Pewnie, że jak się lata Dakarem głównie po czarnym to wygodniejszy filtr papierowy ale gąbkowym też bym nie pogardził, po prostu wszędzie mam poza Dakarem gąbkowe filtry :)

a do swoich filtrów gąbkowych używam takiego oleju i takiego "czyściwa":

10362-22364.jpg

dsc01417bh.jpg

Mutomb, bagno nie bagno ale czasem lądujesz w terenie tak:

Iphone_Orange%20015.JPG

Iphone_Orange%2B016.JPGIphone_Orange%2B017.JPG

Silnika nie zalało!! :)

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mutomb, bagno nie bagno ale czasem lądujesz w terenie tak:

Iphone_Orange%20015.JPG

Silnika nie zalało!! :)

Tomek, ja ciut lzejszy jestem wiec jest duza szansa ze jakos bym to przeskoczyl ;). Wiem, wiem... znowu mnie kozikiem straszyl bedziesz ;)

Ps Widze, ze berg ma nie jest na szutry :) i uzywany zgodnie z przeznaczeniem :beer:

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ten zestaw jest bardzo dobry, miałem taki do filtra K&N w DR-ce, szczególnie płyn do mycia filtra pięknie rozpuszcza olej wraz z zanieczyszczeniami.

dokładnie, ja w GS-ie tez mialem KN-a koszta niestety dosc wysoki, filtr ponad 200 zl, kpl. plynów tez nie mały

niestety, jezeli płyn do mycia z powodzeniem zastepuje ludwig i ciepła woda, to juz olejek musimy zakupić i niech nikt nie probuje jeździc na sucho bo skutki beda wiadome, caly drobny syf zatrzymuje w gąbce własnie ten lepki olej.

O swoim KN-e, jako ze tez dostalem go w spadku z moto, pisałem juz na forum i jakies zdjecia tez byly. Patrzac na ten gabkowy Agresorka. a majac w pamieci budowe i wyglad mojego K&N sory ale wywalił bym to zielone cos do kosza i załozył papier.

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dokładnie, ja w GS-ie tez mialem KN-a koszta niestety dosc wysoki, filtr ponad 200 zl, kpl. plynów tez nie mały

niestety, jezeli płyn do mycia z powodzeniem zastepuje ludwig i ciepła woda, to juz olejek musimy zakupić i niech nikt nie probuje jeździc na sucho bo skutki beda wiadome, caly drobny syf zatrzymuje w gąbce własnie ten lepki olej.

O swoim KN-e, jako ze tez dostalem go w spadku z moto, pisałem juz na forum i jakies zdjecia tez byly. Patrzac na ten gabkowy Agresorka. a majac w pamieci budowe i wyglad mojego K&N sory ale wywalił bym to zielone cos do kosza i załozył papier.

Tomko lubi to co napisaleś :) Koszt zestawu konserwującego nie jest wielki i raczej na długo wystarczy. Pojeździ się, zobaczy, jak będzie niepraktyczny to sie zmieni. KN ponad 400 pln. Myślę, że touratech nie sygnował by swoim logiem jakiegoś shitu. Można mieć taki i taki, i zakładać w zależności od "klimatu" :)

Znalazłem http://shop.touratec...ar-airways.html

Edytowane przez agreSorek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bo taka prawda, na zwykle latanie po czarnym i czasem off, papierowy będzie wystarczający. Filtr gąbkowy w takim motku to taki gadżet troszkę, a ja gadżety lubię. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale co to za gażet skoro go nie widać ;-).

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ł

Ale co to za gażet skoro go nie widać ;-).

Samochód Pana Samochodzika z zewnątrz też nie robił wrażenia ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Myślę, że touratech nie sygnował by swoim logiem jakiegoś shitu. Można mieć taki i taki, i zakładać w zależności od "klimatu" :)

Kup jeszcze pare gratow a gwarantuje Ci, ze mozesz sie nieco zdziwic...

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kup jeszcze pare gratow a gwarantuje Ci, ze mozesz sie nieco zdziwic...

Kilka już mam ;) Zgadzam sie że kilka mogło by być tańsze za oferowaną jakość lub lepszej jakości za oczekiwaną kasę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kilka już mam ;) Zgadzam sie że kilka mogło by być tańsze za oferowaną jakość lub lepszej jakości za oczekiwaną kasę.

kilka :?: 90% aluminiowych osłonek chłodnicy, łańcucha, zbiorniczka itp. szlag trafia i od wibracji te gówna pękają :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To źle. Też kupiłem kilka drobiazgów i nie chciałbym by się posypały :-(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

kilka :?: 90% aluminiowych osłonek chłodnicy, łańcucha, zbiorniczka itp. szlag trafia i od wibracji te gówna pękają :lol:

To źle. Też kupiłem kilka drobiazgów i nie chciałbym by się posypały :-(

Przestańcie się mazać :-P

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przestańcie się mazać :-P

tylko trzeba się zapisać nakurs spawania amelinium ;-)

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

tylko trzeba się zapisać nakurs spawania amelinium ;-)

O tym samym od razu pomyślałem i to TT powinien bezpłatnie organizować :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No ja nie mówię, że nie da się tego naprawić "nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko mniej, lub bardziej trudne" ;-) Ale trzeba pamiętać, że znaczek TT nie zobowiązuje niestety do jakości.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale trzeba pamiętać, że znaczek TT nie zobowiązuje niestety do jakości.

TT jest raczej dla bogatych, a ci nie bawią się w naprawy - stać ich na nowe ;)

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

TT jest raczej dla bogatych, a ci nie bawią się w naprawy - stać ich na nowe ;)

Słyszysz Klodu, jesteś nadziany :lol: zwłaszcza, że masz cały moto w TT :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×