Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2014 Powodzenia :rolleyes: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ludziepodrozuja 580 Zgłoś ten post Napisano 14 Luty 2014 Już myślałem, że problem wyłączania zniknął. Powyłączałem wszystkie mapy oprócz jednej. Przez pierwsze cztery godziny garmin dziełał jak należy....a potem wyłączył się i po ponownym uruchomieniu znowu się wyłanczał. Walki ciąg dalszy... Dojechaliśmy do Rio Grande, do ushuaia jeszcze 200 km. Dzis mała przerwa. Klejenie szyby, po wczorajszej wywrotce.... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekm 1 153 Zgłoś ten post Napisano 14 Luty 2014 w dalszym ciągu obstawiam baterie, na wybojach dostają "luzu" 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bodo 8 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2014 w dalszym ciągu obstawiam baterie, na wybojach dostają "luzu" Miałem podobne problemy ale tylko na akumulatorach, przesiadłem się na sanio extrim czarne i problem się skończył dużo do sprawności pomogła aktualizacja softa w moim 62s i po tym juz nie próbowałem na innych aku Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ludziepodrozuja 580 Zgłoś ten post Napisano 16 Luty 2014 Też myśle, że to wina prądu. Tylko, że już tak ścisło siedzą akumulatorki w gnieździe, że mało prawdopodobne żeby sie luzowały nawet na największych wybojach. Jeszcze chodzi mi po głowie myśl, że moja ładowarka coś szwankuje. Musze zmieżyć napięcie po naładowaniu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 16 Luty 2014 Spróbuj włożyć choćby zwykłe baterie AA, ja zauważyłem że nie banglało z aku na których biegunach było widać wyraźne ślady kontaktu ze stykami navi, te które są ok, są czyste, zero jakichkolwiek smug, odciśnięć itp. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
flash 15 Zgłoś ten post Napisano 16 Luty 2014 Moze byc i tak ze kturys akku upadl w przeszlosci na twarde podloze i ma pekniety rdzen w srodku (plusowa elektroda) i w zasadzie laczy obwod zasilania ale podczas wiekszych wibracji jest przerwa, aha glupie pytanie przelaczyles w opcji zasilania z baterii na akku? To wazne bo przy np. 6 bat. Jest roznica w zasilaniu ok.1, 8V a to duzo przy niskim nap.zasilania. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ludziepodrozuja 580 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2014 Kilka dni obserwowałem pracę mojej nawi. Przez dwa dni nie wyłączyła sie ani razu. A jeździliśmy po dziurach ogromnych. Szutry i bezdroża w Argentynie królują! Poza głównymi drogami asfaltu brak. Ale do sedna, nie wyłączyła się ani razu. Następnego dnia niestety znowu porażka. Ale tylko 3 razy padła. Także, narazie nie mam dalszych pomysłów co z nią robić. Pomału przyzwyczajam się do tej dodatkowej funkcji.... :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2014 Heh. To może jakiś lokalny szaman? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
flash 15 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2014 Powiedzialbym ci co z nia zrobic po powrocie do domu ale pewnie juz wiesz :] 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ludziepodrozuja 580 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2014 Zgadza się :) już wiem... Zamienię na ......starszy model :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2014 Jest już nowszy. Z glonassem :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach