BMWitja 0 Zgłoś ten post Napisano 16 Październik 2010 :) :) :) zastanawiam sie teraz czy ja coś wspominałem że kolega chce Dakara z ABS-em czy bez, a tu sie dyskusja rozpętała na temat ABS-u...no ale spoko przynajmniej będzie wiadomo czy kupowac z ABS-em czy jednak bez? :D :o :) a kolo 8-) dalej piechotą chodzi jak chodził bo Dakara niet :) :) :) ...a odnośnie ABS to moje zdanie jest takie że skoro można ABS wyłączyc to chyba lepiej jednak kupic z ABS-em, w takim przypadku lepiej miec niż nie miec, zawsze w terenie można go wyłączyc a na drodze przydatna rzecz... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 989 Zgłoś ten post Napisano 16 Październik 2010 a odnośnie ABS to moje zdanie jest takie że skoro można ABS wyłączyc to chyba lepiej jednak kupic z ABS-em, w takim przypadku lepiej miec niż nie miec, zawsze w terenie można go wyłączyc a na drodze przydatna rzecz... :) :) :) ... no tak ale jak sie zepsuje... to co wtedy...? :D :o :) lepiej czy gorzej :) :) :) :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KRUZOE 0 Zgłoś ten post Napisano 16 Październik 2010 Dobra dajcie spokój o tym ABS'sie, bo kolega zmienił opis: Przeczytajcie sobie: O Motocyklu: Użytkowany od 2005 roku. Model z dwoma świecami, jest tańszy w utrzymaniu, mniej palący i wytrzymalszy jak poprzedni model z jedną świecą! :o :o :o Pojazd jest praktycznie bezkonkurencyjny w swojej klasie. Doskonały na asfalt i jeszcze lepszy na bezdroża (lub Polskie dziurawe drogi) Bezawaryjny, spala od 3,4 do maks 4,4 litra - niesamowicie ekonomiczny i wygodny. Dzięki temu, że przednie koło ma 21' nie ma problemów z zakupem opon. :o :shock: ;) :D :D Dodatkowo szprychowane koło robi swoje w terenie. Z resztą słowa te są zbędne :!: :!: :!: , osoba przeglądająca ten model wie na co go stać :?: :geek: ! Idealny pojazd do jazdy codziennej jak i turystycznej. :D :D :D Przepraszam, nie jestem złośliwy, ale nie mogłem się powstrzymać. buuuaaaa..ha..ha.. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 989 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2010 Model z dwoma świecami, jest tańszy w utrzymaniu, mniej palący i wytrzymalszy jak poprzedni model z jedną świecą! Zaraz ja i moj Dakar popadniemy w kompleksy ;) mniej palący Dobrze ze chociaz ja rzucilem palenie - bo bysmy sie chyba z moim Dakarem ze wsydu spalili... :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
szyman 42 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2010 ... Dzięki temu, że przednie koło ma 21' nie ma problemów z zakupem opon... Znaczy, że co... :?: od roweru też pasują :shock: :twisted: ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
RaY 0 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2010 ... Dzięki temu, że przednie koło ma 21' nie ma problemów z zakupem opon... Znaczy, że co... :?: od roweru też pasują :shock: :twisted: ;) Dobra dajcie spokój o tym ABS'sie, bo kolega zmienił opis:Przeczytajcie sobie: O Motocyklu: Użytkowany od 2005 roku. Model z dwoma świecami, jest tańszy w utrzymaniu, mniej palący i wytrzymalszy jak poprzedni model z jedną świecą! :o :o :o Pojazd jest praktycznie bezkonkurencyjny w swojej klasie. Doskonały na asfalt i jeszcze lepszy na bezdroża (lub Polskie dziurawe drogi) Bezawaryjny, spala od 3,4 do maks 4,4 litra - niesamowicie ekonomiczny i wygodny. Dzięki temu, że przednie koło ma 21' nie ma problemów z zakupem opon. :o :shock: :D :D :D Dodatkowo szprychowane koło robi swoje w terenie. Z resztą słowa te są zbędne :!: :!: :!: , osoba przeglądająca ten model wie na co go stać :?: :geek: ! Idealny pojazd do jazdy codziennej jak i turystycznej. :D :D :o Przepraszam, nie jestem złośliwy, ale nie mogłem się powstrzymać. buuuaaaa..ha..ha.. Co do kwestii 21' - kupcie sobie DL650 i zobacz jaki masz wybór opon nadających się w teren i porównaj do ilości, które pasują do Dakara. Tylko nie pisz, że DL nie nadaje się w teren... ogólnie chodzi o to, że do 21' jest znacznie większy wybór opon... w stosunku do 17'. :roll: co odo kwestii szprych - tutaj, też nie widzę nic śmiesznego. Przejedź się motocyklem który ma koła odlewane po terenie a potem po tej samej drodze motocyklem z kołami szprychowanymi. Dalej nie wiem z czego te śmiechy, Jeszcze jakieś sugestie / wątpliwości, pytania czy śmiechy? :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
szyman 42 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2010 Wybacz ;) :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2010 Ray co do rozmiaru koła i szprych pisze samą prawdę ;) oczywiście stosując dobry chwyt markietyngowy :D bo małe GS wyszły z odlewanymi kołami dopiero po 2008 więc szprychy akurat w tym modelu to żadna okazja bo zarówno Dakar jaki nieDakar na szprychach zawsze był, ale prawdą jest że szprychy w teren są "wygodniejsze" bo przede wszystkim trwalsze :D przy kole 21' nie ma problemu z doborem opon... terenowych!! :D - opony terenowe w 90-90-21 są bardzo popularne, bardziej niż 19', ale ze stricte szosowymi będzie dokładnie odwrotnie :D Ray żadnych kłamstw nie wypisuje, tylko nieco upiększa tekst naginając marketingowo - i bardzo dobrze - to jego praca, za której wykonanie dostanie dobrą kwote od klienta który dzięki opisowi zdecyduje sie na zakup :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KRUZOE 0 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2010 RaY przepraszam już więcej nie będę. Gdy się spotkamy stawiam Ci piweczko :drinkbeer: :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2010 Ray w swoich ogłoszeniach mówi językiem korzyści czyli wykorzystuje podstawowe zasady skutecznej sprzedaży :beer: :-D pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach