Skocz do zawartości
BMWitja

POTRZEBNY DAKAR PO 2004 r

Recommended Posts

:) :) :) zastanawiam sie teraz czy ja coś wspominałem że kolega chce Dakara z ABS-em czy bez, a tu sie dyskusja rozpętała na temat ABS-u...no ale spoko przynajmniej będzie wiadomo czy kupowac z ABS-em czy jednak bez? :D :o :) a kolo 8-) dalej piechotą chodzi jak chodził bo Dakara niet :) :) :)

...a odnośnie ABS to moje zdanie jest takie że skoro można ABS wyłączyc to chyba lepiej jednak kupic z ABS-em, w takim przypadku lepiej miec niż nie miec, zawsze w terenie można go wyłączyc a na drodze przydatna rzecz...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
a odnośnie ABS to moje zdanie jest takie że skoro można ABS wyłączyc to chyba lepiej jednak kupic z ABS-em, w takim przypadku lepiej miec niż nie miec, zawsze w terenie można go wyłączyc a na drodze przydatna rzecz...

:) :) :) ... no tak ale jak sie zepsuje... to co wtedy...? :D :o :) lepiej czy gorzej :) :) :) :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobra dajcie spokój o tym ABS'sie, bo kolega zmienił opis:

Przeczytajcie sobie:

O Motocyklu: Użytkowany od 2005 roku. Model z dwoma świecami, jest tańszy w utrzymaniu, mniej palący i wytrzymalszy jak poprzedni model z jedną świecą! :o :o :o Pojazd jest praktycznie bezkonkurencyjny w swojej klasie. Doskonały na asfalt i jeszcze lepszy na bezdroża (lub Polskie dziurawe drogi) Bezawaryjny, spala od 3,4 do maks 4,4 litra - niesamowicie ekonomiczny i wygodny. Dzięki temu, że przednie koło ma 21' nie ma problemów z zakupem opon. :o :shock: ;) :D :D Dodatkowo szprychowane koło robi swoje w terenie. Z resztą słowa te są zbędne :!: :!: :!: , osoba przeglądająca ten model wie na co go stać :?: :geek: ! Idealny pojazd do jazdy codziennej jak i turystycznej. :D :D :D

Przepraszam, nie jestem złośliwy, ale nie mogłem się powstrzymać.

buuuaaaa..ha..ha..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Model z dwoma świecami, jest tańszy w utrzymaniu, mniej palący i wytrzymalszy jak poprzedni model z jedną świecą!

Zaraz ja i moj Dakar popadniemy w kompleksy ;)

mniej palący

Dobrze ze chociaz ja rzucilem palenie - bo bysmy sie chyba z moim Dakarem ze wsydu spalili... :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
... Dzięki temu, że przednie koło ma 21' nie ma problemów z zakupem opon...

Znaczy, że co... :?: od roweru też pasują :shock: :twisted: ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
... Dzięki temu, że przednie koło ma 21' nie ma problemów z zakupem opon...

Znaczy, że co... :?: od roweru też pasują :shock: :twisted: ;)

Dobra dajcie spokój o tym ABS'sie, bo kolega zmienił opis:

Przeczytajcie sobie:

O Motocyklu: Użytkowany od 2005 roku. Model z dwoma świecami, jest tańszy w utrzymaniu, mniej palący i wytrzymalszy jak poprzedni model z jedną świecą! :o :o :o Pojazd jest praktycznie bezkonkurencyjny w swojej klasie. Doskonały na asfalt i jeszcze lepszy na bezdroża (lub Polskie dziurawe drogi) Bezawaryjny, spala od 3,4 do maks 4,4 litra - niesamowicie ekonomiczny i wygodny. Dzięki temu, że przednie koło ma 21' nie ma problemów z zakupem opon. :o :shock: :D :D :D Dodatkowo szprychowane koło robi swoje w terenie. Z resztą słowa te są zbędne :!: :!: :!: , osoba przeglądająca ten model wie na co go stać :?: :geek: ! Idealny pojazd do jazdy codziennej jak i turystycznej. :D :D :o

Przepraszam, nie jestem złośliwy, ale nie mogłem się powstrzymać.

buuuaaaa..ha..ha..

Co do kwestii 21' - kupcie sobie DL650 i zobacz jaki masz wybór opon nadających się w teren i porównaj do ilości, które pasują do Dakara. Tylko nie pisz, że DL nie nadaje się w teren... ogólnie chodzi o to, że do 21' jest znacznie większy wybór opon... w stosunku do 17'. :roll:

co odo kwestii szprych - tutaj, też nie widzę nic śmiesznego. Przejedź się motocyklem który ma koła odlewane po terenie a potem po tej samej drodze motocyklem z kołami szprychowanymi.

Dalej nie wiem z czego te śmiechy, Jeszcze jakieś sugestie / wątpliwości, pytania czy śmiechy? :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ray co do rozmiaru koła i szprych pisze samą prawdę ;) oczywiście stosując dobry chwyt markietyngowy :D bo małe GS wyszły z odlewanymi kołami dopiero po 2008 więc szprychy akurat w tym modelu to żadna okazja bo zarówno Dakar jaki nieDakar na szprychach zawsze był, ale prawdą jest że szprychy w teren są "wygodniejsze" bo przede wszystkim trwalsze :D

przy kole 21' nie ma problemu z doborem opon... terenowych!! :D - opony terenowe w 90-90-21 są bardzo popularne, bardziej niż 19', ale ze stricte szosowymi będzie dokładnie odwrotnie :D

Ray żadnych kłamstw nie wypisuje, tylko nieco upiększa tekst naginając marketingowo - i bardzo dobrze - to jego praca, za której wykonanie dostanie dobrą kwote od klienta który dzięki opisowi zdecyduje sie na zakup :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ray w swoich ogłoszeniach mówi językiem korzyści czyli wykorzystuje podstawowe zasady skutecznej sprzedaży :beer: :-D pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×