Bodo 8 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2014 (edytowane) Witam stwierdziłem że czas pomyśleć o F 800 i jednak zdecydowałem się sprzedać mojego Twina jak by ktoś był zainteresowany to cena jest do uzgodnienia ale tylko po osobistych oględzinach nie sugerować się ceną allegro http://allegro.pl/bm...3979089127.html W razie pytań moj telefon 502-396-299 Moto do obejrzenia w okolicach Trójmiasta Edytowane 15 Luty 2014 przez Bodo 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Geoborek 447 Zgłoś ten post Napisano 16 Luty 2014 Bodo, jaką masz teraz wysokość kanapy, gdy moto oczywiście stoi na kółkach? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mila1 3 368 Zgłoś ten post Napisano 16 Luty 2014 Sory za zaśmiecanie, ale nawet nie wiedziałem, że z TWINA można zrobić tak piękny motocykl. Na czym polega obniżenie zawieszenia? Czy jest to kosztem skoku? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bodo 8 Zgłoś ten post Napisano 16 Luty 2014 Sory za zaśmiecanie, ale nawet nie wiedziałem, że z TWINA można zrobić tak piękny motocykl. Na czym polega obniżenie zawieszenia? Czy jest to kosztem skoku? Dziękuję też mi się podoba, obniżenie polega na zamontowaniu krótszego tylnego amortyzatora o jakieś 3 cm i zamontowaniu niskiej kanapy, nie było by w tym nic złego gdyby przez ten zabieg nie spadała ładowność o prawie 100 kg Bodo, jaką masz teraz wysokość kanapy, gdy moto oczywiście stoi na kółkach? Jutro będę w domu to zmierzę . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Geoborek 447 Zgłoś ten post Napisano 18 Luty 2014 Jutro będę w domu to zmierzę . Bodo, zapomniałeś czy do domu nie trafiłeś? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Robos 186 Zgłoś ten post Napisano 18 Luty 2014 A gdzie kupiłeś g-mole, które są na tym motku? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Geoborek 447 Zgłoś ten post Napisano 18 Luty 2014 Jutro dotrze do domu i odpowie :twisted: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bodo 8 Zgłoś ten post Napisano 18 Luty 2014 Bodo, zapomniałeś czy do domu nie trafiłeś? Sorry nie byłem w domu a teraz wyjeżdżam w góry i bedę w domu ok 28.02 i wtedy wszystko pomierzę ale wydaje mi się że stoi ok 2-3 cm wyżej niż wersja standardowa a co do gmoli to są z wunderwafe wersja adventure :) www.bmwonline.pl Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Geoborek 447 Zgłoś ten post Napisano 18 Luty 2014 OK, dzięki i za to, miłego pobytu w górach :drinkbeer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bodo 8 Zgłoś ten post Napisano 20 Marzec 2014 88 cm wysokość siodła w najniższym punkcie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 20 Marzec 2014 no nie wierzę, w "Kryśce" też miałem na dziobie uchwyt na GoPro :-D :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bodo 8 Zgłoś ten post Napisano 20 Marzec 2014 Słabo się sprawdza ale narazie nie mam pomysłu gdzie go przeczepić Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Louis 156 Zgłoś ten post Napisano 21 Marzec 2014 Ja trochę offtopic, a może nie, bo być może dzieki temu ktos szybciej sie zdecyduje na zakup Twojego motocykla. Dlaczego chcesz zmienić go na 800-tkę? Dla kilku KM więcej, które da się wykorzystać tylko w specyficznych okolicznościach, a ich brak prawdopodobnie wydłuzy żywot moto? Dla ciut większych skoków zawieszenia? Jesteś pewien, że często to Ci się przyda? Dla szprychowych kół których wytrzymałość w 800-tkach jest kiepska i raczej jest gorsza niz alusów w 650? W trudny teren 800-tka i tak jest za ciężka a na szutrach 650-tka nie odstaje. Reszta moim zdaniem to marketing. Sam rozważałem kiedyś zakup, któregoś z tych motocykli. Niewielka przewaga 800-tki nie uzasadnia moim zdaniem takiej różnicy w cenie zakupu. Poza tym już wiesz co masz, a to co kupisz to zawsze trochę loteria. Chyba, że chcesz nówkę ale wtedy różnica w cenie zakupu jest jeszcze wyraźniejsza. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 684 Zgłoś ten post Napisano 21 Marzec 2014 Wiekszy skok plus lepsze zawieszenie w F800GS (upside down) plus mimo gnących się felg większe w calach przednie kółko (21 do 19 na dziurach robi jednak różnice nieprawdaż?) zatem przede wszystkim większy wybór opon terenowych co daje też niższe koszty ich eksploatacji. :-P Moc nie wiele większa w 800, ale przydatna czasami bardzo :-D poza tym zgadzam sie że cena za 800tkę jest niewspółmierna do faktycznej wartości - nie użytkowej. ;-) 8-setka jest na prawdę świetnym motocyklem dualowym, śmiem twierdzić że jednym z najlepszych enduro, którym w terenie można się świetnie pobawić (oczywiście jak w każdych tylko trzeba umić) :-D , a w trasie poza oszczędnością paliwa, osiągi ma na prawdę zacne, do tego interwały serwisowe to niezaprzeczalny plus, brak dodatkowych serwisowych wynalazków, jak sie dobry sprzęt kupi to można tylko lać paliwo i jeździć. ;-) Jak dotąd to najlepszy motocykl - jaki miałem - typu enduro turystyczne, a że drogi.... cóż... taki mamy klimat :-D 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bodo 8 Zgłoś ten post Napisano 21 Marzec 2014 Powod pierwszy to 21 cali z przodu, powod drugi i tak naprawde najważniejszy to ucieczka od podatku i robienie kosztow a do samochodu jestem przywiązany mimo tego ze nie jest pierwszej młodosci . Moc 85KM - bez znaczenia a zastanawialem sie nad 990 adv ale chyba sie jeszcze nie czuje Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach