Mario 6na9 6 797 Zgłoś ten post Napisano 13 Luty 2020 Godzinę temu, cykli napisał: Gural był świadkiem jak wypierd...em to gó..no do śmieci po 2 miesiącach wiecznych problemów. I nawet nie zastanawiałem się nad segregacją, poszło do "zmieszanych" cykli. Emocje, emocjami ale że pizgniesz gdzie popadnie to bym się po Tobie nie spodziewał. 1 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 13 Luty 2020 8 godzin temu, NorthWest napisał: @ xel - montowałeś to do 800tki? Da się to ogarnąć bez uczonego elektryka? Jak jasno świecą / poprawiają widoczność? świecić świeca ale nie da się tego używać... urywa się po 1 sezonie i tryb stroboskop doprowadza do szału. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 035 Zgłoś ten post Napisano 14 Luty 2020 Poleciłbym takie do f650, pod warunkiem żarówek H3 ale 35W (55W daje za duże obciążenie aku i przy gorących manetkach aku nie nadąża z produkcją sztrumu): https://boxer-parts.eu/halogeny-do-bmw-r1200gs-na-gmole-gorne-hepco-becker# https://a.allegroimg.com/s720/0620bb/55d427b544edabaeeacda0f704d0https://8.allegroimg.com/original/01d90f/e619a01f4386951caa842a6d34d8 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 742 Zgłoś ten post Napisano 14 Luty 2020 Hella micro de z żarówką h3 35WStandardowa 55w za bardzo obciąża alternator przynajmniej w singlach Trzeba tylko uważać jaki rodzaj lampy się kupuje. I wybrać przeciwmgielne a nie np. roboczetaptarapta 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kenzoo 37 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2020 Wreszcie zebrałem się do zrobienia małego testu lampek jakie nabyłem w poszukiwaniu tych odpowiednich. Wszystkie z ali. Podane ceny są za komplet (2 lampy) 1. Koszt ok. 180 PLN Są to światła przeciwmgłowe. Mają płaski, szeroki snop światła. Można je regulować jedynie góra-dół. Wyglądem przypominają lampy montowane przez BMW. Są dość solidne. W moim przypadku nie sprawdziły się, gdyż przez sposób montażu (na gmolach) oświetlały przednie koło, które rzucało cień przed motocykl. Jak się odpowiednio zamontuje/ustawi, nie powinny oślepiać kierowników z przeciwka. Jakby ktoś chciał odkupić to cena 170zł z wysyłką do paczkomatu 2. Koszt ok. 9 USD Lampki są dość małe i lekkie. Snop światła typu spot. W zależności od sposobu montażu można regulować góra-dół, prawo-lewo. Jak się odpowiednio zamontuje/ustawi, nie powinny zbytnio oślepiać kierowników z przeciwka. Jeszcze nie jeździły. 3. Koszt ok 18 USD Niewielki rozmiar, solidna obudowa. Snop światła typu spot lecz bardziej rozproszony niż nr 2. W zależności od sposobu montażu można regulować góra-dół, prawo-lewo. Lampa składa się z korpusu i uchwytu. Uchwyt wsuwa się w korpus i przykręca śrubką. U mnie bardzo szybko korpus zaczął latać na boki w obu lampach, co podczas jazdy brzmiało jak niedokręcona śruba. Klej epoksydowy załatwił sprawę. Niestety jakby nie ustawić, miałem wrażenie, że oślepiają kierowników z przeciwka, dlatego u mnie nie zdały egzaminu. Ale do lasu nadadzą się. Dodatkowa jedna lampa się spaliła. Jeszcze nie rozkręcałem i chyba szkoda zachodu żeby to naprawiać. 4. Koszt ok. 110 PLN Obudowa wygląda na solidną, Snop światła typu spot lecz w kształcie prostokąta. W zależności od sposobu montażu można regulować góra-dół, prawo-lewo. Jak się odpowiednio zamontuje/ustawi, nie powinny zbytnio oślepiać kierowników z przeciwka. Będą dopiero montowane, ale myślę, że zostaną ze względu na konkretny obszar, jaki oświetlają. Myślę, że przez to, uda się je precyzyjnie ustawić i na ulicę będzie picobello. 6 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach