Skocz do zawartości
Logan

Turystyczny(-Enduro) motur prawdopodobnie wreszcie kupię

Recommended Posts

W tym sezonie zaczynam się znów rozglądać za moto i być może wreszcie uda się to zrealizować.

Główne założenia:

1. Turystyk enduro lub turystyk, Do wygodnej jazdy w 2 osoby na dłuższe wypady i w miarę zwinne w mieście. Chętniej z tych endurowatych- sami wiecie czemu ;), ale liczy się przede wszystkim stan.

2. Tylko modele bezawaryjne- Potrzebuję go także służbowo do przebiegów ponad 20Mm i nie mogę sobie pozwolić na nieplanowane serwisy

3. Z pewnego źródła- skłaniam się ku egzemplarzom poleconym przez znajomych/ forumowiczów, a nie losowym ofertom allegro.

4. Minimum 2 gary i nie mniej jak 65KM (zalecane 70+)

5. Zakładany budżet: 15-20k PLN (Może ulec wahaniom).

6. Wysokość siodła max 870mm (KTMa 990 Adventure ogarnąłem, ale wersji S i R już nie, tak samo NIE wdrapałem się na Sertao i X-Challenge).

7. Pierwotnie zakładane modele:

-BMW: Seria GS- Rzędowe Twiny lub Boxery- NIE ADV || Seria RT/ST, te same silniki, może jeszcze rzędówki oznaczone K.

-KTM: 950-990 Adventure

-Honda: NTV 650/700 Deauville, XL1000 Varadero (nie wiem jak z wysokością- może ktoś w okolicach łódzkiego ma i dałby się przysiąść?)

-Suzuki: DL650/1000 (widziałem tego 1000 w dziale sprzedam i się zastanawiam ;))

8: Może ktoś zaproponuje jeszcze inną markę/model spełniający kryteria?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Takie rzeczy to tylo w ERZE¹

¹ - obecnie T-Mobile

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Takie rzeczy to tylo w ERZE¹

¹ - obecnie T-Mobile

Znaczy jakie? ;) Wspomniane motki spełniają założenia, tylko trzeba znaleźć ten właściwy egzemplarz ;) Czy ktoś miał styczność na żywo z tym 1000, co go sprzedaje Przemo46?
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Triumphy podobno są dobre, Paweł tak mówił :-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Triumphy podobno są dobre, Paweł tak mówił :-)

... a potem sprzedal... ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Rozwiń , wyjaśnij punkt nr 2

Na przykład nikt nie przekona mnie do Dukatów ;) Ładne to- i owszem, ale zbyta wiele widziałem takich, co jak Alfy- częściej gościły w warsztatach, niż u właściciela ;) Chcę uniknąć maszyn, które lubią popsuć się mimo najlepszego nawet traktowania ;) Coś jeszcze dodać? :D 20Mm=20000km Jest podany przebieg do serwisu- ok, jedziemy, a nie przejadę 5000km i nagle leci olej spod głowicy ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

8: Może ktoś zaproponuje jeszcze inną markę/model spełniający kryteria?

http://www.yamaha-mo...aturestechspecs

2014-Yamaha-XT1200Z-Super-Tenere-EU-Matt-Grey-Studio-002.jpg?width=950&quality=75

Edytowane przez bajer
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ze wszystkiego co podałeś celowałbym w DL-a (obojętnie czy 650 czy 1000). Jak często we dwójkę i z bagażem - to 1000, jak sporadycznie - 650.

Odniosę się do sprzętów z którymi miałem do czynienia:

- beemki w tym budżecie boxery - to dość stare, na sensownego twina (800) braknie, serii K nie znam, ale to forum bmw - wszyscy wiemy że serwis jest jednak dość specyficzny i droższy niż we wszelkiej maści japońcach

- varadero bez obniżania będzie za wysoka a obniżać enduro...

- deauville... wybacz, umęczy cię. Ciężki motocykl ze słabym silnikiem - taki shadow w owiewkach :D

Edytowane przez arthurr
  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

-Honda: NTV 650/700 Deauville,

Dałeś same techniczne wymagania, nic o kolorze ani o wyglądzie :-)

nie wiem niczego o tych motocyklach, poza tym, że Honda Deauville bardziej pasuje mi do niemieckich emerytów w podróży, ale to tylko moje subiektywne wyobrażenie :-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dałeś same techniczne wymagania, nic o kolorze ani o wyglądzie :-)

nie wiem niczego o tych motocyklach, poza tym, że Honda Deauville bardziej pasuje mi do niemieckich emerytów w podróży, ale to tylko moje subiektywne wyobrażenie :-)

Ona się znalazła w zestawieniu głównie z powodu bycia najmniejszym znanym mi motocyklem bez łańcucha ;)

Kolor dowolny. Jak się trafi róż, to przemaluję :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sorka, nie zauważyłem przedziału cenowego ;-)

Ale popieram Arthurra, z tych co podałeś, to DL jest super :-D wiem, bo miałem. Oczywiście po jednym sezonie zabrakło mi mocy, no ale miałem 650-tkę :lol:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Logan a z takich jak ja kupiłem? R1150R powiem ci że jak na turystyka to mega wygodny, siedzenie masz dość nisko, cenowo lepiej niż GS1200 no i w gronie śmigiełka zostaniesz;)

Edytowane przez nokian66

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Strasznie duzy rozrzut wymagań, z jednej strony 990ADV z drugiej szosowe turystyki. Z tego wszystkiego celowałbym pewnie w 1200 GS jako najbardzie uniwersalny, ewentualnie DL1000.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W tej chwili najbliżej jest do DL1000. Tak jak pisałem na początku- najważniejszy jest stan techniczny. Chciałbym czasem polatać choć odrobinę off, ale to tylko moja fanaberia ;) Więc Nawet nieszczęsne NTV się załapało :P

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Logan... Kup Transalpa!! :)

Pindolisz manioora, maniery masz nie na miejscu jakies takie....

Logan kup qrwa Kata 990 adv :-D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pindolisz manioora, maniery masz nie na miejscu jakies takie....

Logan kup qrwa Kata 990 adv :-D

Dakarowy zjedz snikersa...

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Trampek nie wchodzi w grę ;) Jest mułowaty jak NTV i do tego dalej ma łańcuch :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zmieniłem zdanie - kup NTV.

Przynajmniej będziesz wiedział dlaczego musisz szybko zmienić na DL-a :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

10 zł za kilogram młodego psa, 12 zł za kilogram kota - tyle jest gotowa zapłacić jedna z firm.

nie mów Logan że zamieniasz koty na motocykl... :lol:

bierz DL650, te większe miały problem z koszem sprzęgłowym

Edytowane przez Marcin N

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kurna xD To tylko z moich 2 kotów mam już prawie 100 PLN xD

Jeszcze kilka takich wpisów i kupię DLa w ciemno bez oglądania xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×