Skocz do zawartości
Rafal_B

Jak serwisowac f650gs 2002

Recommended Posts

Witam, tam jak juz wspominałem nie mam doświadczenia z tym motocyklem. Kupilem wersję z 2002 z przebiegiem 47k.

Mam pytania:

1. Co powinienem sprawdzić/wymienić/ustawić po zakupie?

2. Czy ktoś może mi polecić jakiś dobry serwis w okolicy Wrocławia lub Oławy?

3. Co ile kilometrów powinienem wymieciac plyny /filtry?

Rozumiem, że większość danych jest w serwisowce, ale potrzebuje informacji jak do tego modelu podejść w praktyce.

Dzieki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam, tam jak juz wspominałem nie mam doświadczenia z tym motocyklem. Kupilem wersję z 2002 z przebiegiem 47k.

Mam pytania:

1. Co powinienem sprawdzić/wymienić/ustawić po zakupie?

2. Czy ktoś może mi polecić jakiś dobry serwis w okolicy Wrocławia lub Oławy?

3. Co ile kilometrów powinienem wymieciac plyny /filtry?

Rozumiem, że większość danych jest w serwisowce, ale potrzebuje informacji jak do tego modelu podejść w praktyce.

Dzieki

Punkt 1 - jest opisany na forum

Punkt 2 - jest informacja na ten temat

Punkt 3 - jest kilka wątków na ten temat

Które przeczytałeś ...??? i co możemy Ci dodać - może zapytaj w konkretnym wątku tematycznym ???

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Punkt 1 - jest opisany na forum

Punkt 2 - jest informacja na ten temat

Punkt 3 - jest kilka wątków na ten temat

Które przeczytałeś ...??? i co możemy Ci dodać - może zapytaj w konkretnym wątku tematycznym ???

Wychodzi na to ze na forum jest wszystko i nie ma co dodać ;-)

wysłano z wodoszczelnego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wychodzi na to ze na forum jest wszystko i nie ma co dodać ;-)

Można dodać, że Dakarowy to od dawna wie :lol:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach