Skocz do zawartości
brzydal2004

Powitanie

Recommended Posts

Witam wszystkich, Maciek z tej strony jestem już zarejestrowany długo ale nie miałem śmiałości na pisać ;). Po sprzedaży swojego Horneta na jesieni ubiegłego roku w przeciągu 2 tygodni zacznę szukać Dakara , pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powitać

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć, Paweł z tej strony

wysłano z wodoszczelnego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję wszystkim za serdeczne powitanie, mam pytanie do użytkowników GS-a małego (Dakar + standard) jak jest realna prędkość podróżna przy której zachowamy zalety niskiego spalania? byłbym wdzięczny za odpowiedź , pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć :)

Co do niskiego spalania, to raczej stała prędkość ok. 80-90 km/h. Przy takiej prędkości miałem najniższe spalanie ok. 3,9l, ale mam gaźnik, a na wtrysku (f650GS łącznie Dakarem) powinno być lepiej. Ale duże znaczenie mają dodatkowe info typu z plecakiem lub bez, boczne kufry, opona (szosowa lub kostka) itd.

Edytowane przez enlil

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

cześć, poniżej 4 l przy ok. 100 - 110 km/h (f650 gs)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dziękuje za odpowiedzi , wykorzystam Was na maksa powiedzcie mi jak jest realna prędkość przelotowa która można spokojnie utrzymać 130 km/h bez problemu dla tych silników na trasie szybkiego ruchu? pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×