Skocz do zawartości

Recommended Posts

od tych wibracji ma wsteczny :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ledwo pali bo zimny silnik, a palilem bez ssania ; )

na cieplym od razu pali, lub z wlaczonym ssaniem.

a i zeby ktos nie powiedział że gazuje ostro na zimnym silniku, podczas tego nagrania nie przekroczyłem 3,5 tys obrotów

Edytowane przez Locke

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

3500rpm to u mnie wolne sa ;)

(Musialem ;) )

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chodzi o ciszę / niektórzy mówią wygłuszenie, ale także o izolację cieplną i wyprowadzenie ciepła z "przed" auta za auto - co w ciepłym klimacie ma znaczenie nie dla mechanika, ale bogatego jegomościa. Wiecie ... czymś musi być uzasadniona taka cena, np. bandażem o cud właściwościach ;)

Jarku pozwolisz że się jednak z Tobą nie zgodzę ponieważ w większości tych aut silnik znajduje się z tyłu, a budowa typu monocoque daje większe możliwości w zakresie projektowania sposobu chłodzenia silnika oraz izolacji termicznej pomiędzy blokiem kierowcy a blokiem silnika. Za wyprowadzanie ciepła z silnika odpowiedzialne są zazwyczaj duże wloty powietrza które zapewniają cyrkulację powietrza ....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jarku pozwolisz że się jednak z Tobą nie zgodzę ....

Jasne, że pozwolę .... ;)

Trochę zmieniłeś argumentację, ale co mi tam ... taka czy taka .... pozwalam, pozwalam ... :)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to ja żeby nie zakładać nowego tematu (a ten dotyczy "tuningowania" wydechów).:

Mam pytanie - orientuje się ktoś, czy fabrycznie nowy kolektor w F800GS posiada jakąś zewnętrzną warstwę ochronną?

Ostatnio czyściłem cały wydech i po oczyszczeniu z wierzchniej warstwy rzdzy kolektor ma kolor złoty.

Pytanie - taki kolor to efekt działania temperatury czy może kolektor jest czymś pokryty?

Jak się zacznie polerowac mocniej to się robi oczywiście srebrny, ale na razie odpuściłem mocniejsze czyszczenie.

Na zdjęciach wygląda to różnie:

2008_BMW_F_800_GS.jpg

bmw_f800000_opt.jpg03140712-bmw-f800gs-1024x683.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Qrde widziałem coś podobnego w filmie (tytułu rozmyślnie nie wymienię). Podjedź do jubilera, może warto. ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Obstawiam działanie temperatury. W tamtym sezonie wyczyściłem u siebie tłumiki i kolektory do srebrnego. Po 2 -3 tys pokryły się warstwą ochronną ;) I już odpuściłem polerkę kolektorów. Jedyne co to dotknę niedługo tłumiki bo są ciemne...

Jednak mówię o F 650 GS. Nie wiem jak jest w 800 ale obstawiam ze to samo.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

bo po wyczyszczeniu trzeba bandażem owinąć, żeby ochronić szpytkę :-D

  • Like 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na forach FZ6 też się z tym męczą - po czym poznać, że idzie wiosna? Bo kolektory polerują. I też im szybko ze srebrnych przechodzą w złotawe. To chyba kwestia temperatury i już.

Załóż pełną owiewkę, to nie będzie widać ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×