Skocz do zawartości
sukhoi22

R1200 GS vs F 800 GS. Trudny wybór!?

Recommended Posts

Sport dla prawdziwych hardcorowców - bieg przełajowy z motocyklem. Cieniasy na tym tylko jeżdżą. ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co do błotka to się zgadzam

eefa73ef7b67d57fedd81372a9c1f700.jpg

Ale głośność nie zaobserwowałem

....może nie zaobserwowałeś Marku ciszy.... :) ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

naszło mnie, po wzmiance o HP2, czy do mojej R-ki można by założyć oponki uchodzące za "szosowe enduro" - Metzelery Next ?? Hmmm .... skończyły by się palpitacje serca po zjeździe z asfaltu, tylko czy czegoś nie skaszanie? czy te Nexty są bezdętkowe?.... :?:

Hehe "szosowe enduro". Jak jest rozmiar to zakładaj TKC80 przód a na tył na ile portfel pozwoli. Przód wytrzyma 2 razy tyle co tył tzn. koło 10-12 kkm. TKC80 to właśnie najbardziej szosowa enduro opona. I naprawdę idzie na niej nieźle grzać na asfalcie. Cały patent polega na tym, że nie ma mocno wystających kostek na bokach przez co składa się na asfalcie jak zwykła asfaltowa. Ale gorzej z trakcją na piachu przy pochylonym motocyklu w porównaniu z normalną kostką. Ale już się wgryza czyli różnica fenomenalna. Można na szykanie sobie bez problemu zeskakiwać asfalt-pobocze-asfalt itd. Tylko ja mam takie odczucia z dakarem. On sporo lżejszy i słabszy. 1150 może kostki pourywać. Są też bezdętkowe TKC80 i rozmiary to chyba wszystkie mają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1200 jest idealny na zimę ;-)

63868e06daf1623667ab31c793b1bda7.jpg

wysłano z daleka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×