Skocz do zawartości
sukhoi22

R1200 GS vs F 800 GS. Trudny wybór!?

Recommended Posts

Witam wszystkich. Nie mam dużego doświadczenia z motocyklami. Za mną jeden sezon na F 650 GS. Dodam tylko, że szybko załapałem bakcyl i czuję, że mogę już szukać COŚ większego w cenie do 27-30 tys.. Przymierzam się do takich moto jak w temacie. Biorę pod uwagę swój wzrost i wagę /175 i 77 / . Nie jeździłem praktycznie żadnym z nich /kilka minut r 1200 gs adv/. Wydawało mi się, że mógłby być. F800 GS ma dużą wysokość siedzeniową /88 cm/ - dla mnie to za dużo ale przecież mogę wymienić siedzisko - tylko czy to wystarczy? Pewnie jeszcze kilka aspektów trzeba wziąć pod uwagę. Właśnie....... Chciałem poprosić Was o sugestie, wypowiedzi w tym temacie. Może ktoś miał podobny problem. Dzięki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Musisz zadać sobie odwieczne pytanie nurtujące ludzkość "do czego chcesz używać moto"

  • Like 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak turystyka szosowa, to 1200. 800 ma strasznie niewygodną oryginalną kanapę.

Tak z mojej strony, ale wybór należy do Ciebie.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Masz rację, tylko że kanapę można wymienić na komfort. Wtedy może być 2 cm niższa a z wkładką żelową i odpowiednim wyprofilowaniu staje się wygodnym siedzeniem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak turystyka jednoosobowa to F 650 GS twin jest też dobrym wyborem

Wysłane z mojego XT1032

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Raczej nikt za bardzo cie nie przekona do rodzaju moto, to indywidualna sprawa. Przeciez nie kupujesz moto na cale zycie, pojezdzisz zobaczysz czy tego oczekujesz, jak nie to sprzedaz i kupisz inny, i tak po ktoryms z kolei stwierdzisz ze to jest to. Weź pod uwage ze 1200 to juz calkiem inny silnik, boxera mozna ....znienawidzieć a mozna i polubić;)

  • Like 3