Skocz do zawartości

Recommended Posts

Ze względu na to że powiększyła mi się rodzina smile.png Trzeba sprzedać motocykl sad.png i poszukać auta... miał być w przyszłości silnik boxer w moto - na razie będzie musiał mi wystarczyć w czterech kółkach >> btw. jeśli ktoś ma namiary na Subaru Forester w przyzwoitym stanie (najlepiej I generacja, 2.0 w manualu +-LPG) proszę o kontakt :))

Wracając do tematu.

Nie sprawdzałem opcji "zostawić w komisie w rozliczeniu za auto" ale podejrzewam że lepiej finansowo będzie je spieniężyć prywatnie.

Witam

Mam do sprzedania motocykl BMW F650GS AUTHORITY z 2004r.

Wersja z ABS, światła awaryjne, handbary (osłony rąk), grzane manetki, ciemna owiewka, olejarka Scottoiler (automatyczne smarowanie łańcucha), centralna podstawka, osłona łańcucha, błotnik przedni dolny, gmole (dolne - osłona silnika), lusterka Touratech, przejściówka z Bosch na zwykłe gniazdo zapalniczki.

Motocykl ma w tej chwili założone opony kostka TKC 80 Twinduro

przód 110/80 B19 m/c 59 Q

tył 150/70 B17 M/C 69Q

Dorzucam opony na których go kupiłem - szosowe Battlewing BW-502

przód 100/90 19 M/C 57H

tył 130/80 R17 M/C 65H

kluczyk pasuje do stacyjki, wlewu paliwa i otwiera kufry boczne

2 podwójne zestawy kluczyków

Motocykl sprowadzony z Holandii

I rejestracja za granicą 2004-06-28

jestem I właścicielem w PL > rejestracja 2010-03-31

Przegląd ważny do 14 marca 2015

OC opłacone do 30 marca 2015

na liczniku : 67270km

Spalanie przy mojej jeździe to od 3,5l do max 4,7l/100km > srednie na kostkach 4,11l

Nie ma sensu żeby kilka osób płaciło za sprawdzenie VIN = dla zainteresowanych - raporty dostępne w linkach

http://report.vin-in...bf90a0a0a4f/pol

http://report.vin-in...5d60a0a0a4f/pol

Zdjęcia motocykla można obejrzeć tutaj (znajdują się tutaj też do pobrania spakowane zdjęcia w 2 paczkach oraz pdf z raportami VIN)

https://www.dropbox.com/sh/ro7re212sa5a31n/Y_6K7R6p0X

Jeżeli ktoś chce któryś z kadrów dostać w pełnej rozdzielczości (np. żeby sobie przybliżyć widoczne na nim detale > proszę o informację na maila z podaną nazwą zdjęcia które podesłać w pełnej rozdzielczości)

******

Motocykl kupiony w ramach realizacji marzeń o dwóch kołach. Przez wszystkie lata służył mi niezawodnie (pompa wody czy napęd wymieniane profilaktycznie). Niezależnie od tego ile jeździłem co roku przed sezonem zalewałem świeży olej i wymieniałem filtry. Pierwszy raz Castrol Power 1 GPS 10W40. Wszystkie pozostałe lata Castrol Power 1 Racing 10W50.

Nie jestem handlarzem i nie kręciłem licznika = nie szykowałem motocykl żeby udawał taki jakim nie jest ;) Pewien czas temu sprzedałem auto żeby zrealizować swoje marzenia o dwóch kółkach (BMW F650GS) Teraz jednak gdy powiększyła się moja rodzina pozmieniały się trochę priorytety co do pojazdów = jednym słowem sprzedaję swój motocykl w ramach zmiany na napęd na 4kółka. W przyszłości miał być BMW R1200GS z silnikiem boxer.. będzie Subaru Forester też z podobnym "serduszkiem". Potrzebne są finanse $ więc sprzedaję dotychczasowe

2oo - natomiast kaski, kombinezon itp. zostawiam sobie mając nadzieję że kiedyś wrócę jeszcze do motocykli (i nadal będę mieścić się w te ciuchy;)

Osobiście leżałem pod nim ;) 2 razy i co najgłupsze wszystko na asfalcie i

przy minimalnej prędkości.

- na jednokierunkowej Jeep przede mną zatrzymał się.. od ręki włączył wsteczny i zaczął cofać > nie miałem gdzie uciekać do tyłu (drugie auto) pozostało mi tylko naciskanie klaksonu. Połamał się wtedy przedni górny błotnik (jeśli komuś przeszkadza nieprofesjonalne jego klejenie można u naszej koleżanki na forum kupić drugi za 50PLN) i jedno z lusterek( wymienione oba lusterka na komplet Touratech) - niektóre owiewki są trochę sfatygowane - powinno być to widać w zdjęciach w linku który zamieściłem powyżej.

- w lipcu zeszłego roku na parkingu przed pracą na piachu tylne koło się

uślizgnęło - wystawiłem nogę do przodu (wyjątkowo w zwykłym obuwiu.. -gorące były dni i noce) Niestety jakimś cudem stopa postawiła mi się bokiem i wślizgnęła się pod moto. W kufrze jedno ze świateł stopu przestało świecić, ucierpiał "zadupek" prawy.. Na całe szczęście z motocyklem nic więcej - z nogą gorzej - obustronne złamanie w kostce = mam 2 śrubki w kostce. Nigdy więcej bez odpowiedniego obuwia na moto. Od tamtej pory motocykl stał w garażu a ja kurowałem się w szpitalu - jeździłem nim tylko parę razy gdy była ładna pogoda w marcu i na przegląd techniczny.

Poniżej to co pamiętam że było przy nim robione - data i ceny :)

(rok temu profilaktycznie wymieniony cały napęd - łańcuch i 2 zębatki oraz pompa wody (starą mam gdzieś w pudłach w garażu - jeszcze w dobrym stanie- jeśli znajdę mogę dorzucić do motocykla) )

2010 kwiecień

czujnik ciśnienia oleju 53,95 zł

2010 czerwiec

DR8EB świeca zapłonowa NGK x2 46 zł

2012 marzec

klocki hamulcowe Ferodo 140 zł

2013 luty

Kpl. wałka pompy płynu chłodzącego

numer części 11 51 2 343 451 144,22 zł

2 Uszczelka

11 51 7 652 950 11,85 zł

3 Zębnik napędowy

11 51 7 652 905 28,64 zł

4 Rolka

11 51 2 343 127 4,25 zł

5 Podkładka

11 41 2 343 107 1,64 zł

6 Mufa gumowa

23 41 7 655 284 14,02 zł

7 Rolka

27 72 2 345 831 15,41 zł

8 Tulejka dystansowa

27 72 2 345 833 5,28 zł

9 Tulejka dystansowa

27 72 2 345 832 10,45 zł

10 Osłona spiralna

34 32 2 310 078 27,00 zł

11 Przewód hamulcowy tylny, dopływ

34 32 7 651 133 56,80 zł

12 Pierścień uszczelniający

11 41 7 652 949 5,09 zł

razem 324,65 zł

2013 marzec

linka sprzęgła 61zł

zestaw napędowy za 443zł.

zębatki SUNF386-16 (przednia)

SUNR1-3637-47 (tylna)

+ Łańcuch DID ZŁOTY X-RING DID-520-VX2-G&B-112

MOTOREX BRAKE FLUID DOT4 >> 32zł

MOTUL MOTOCOOL -25C >> 27,99zł

W tej chwili motocykl ma założone kufry (cena z nimi 11100zł)

2010 czerwiec Givi Maxia III Lux

kufer:684zł

stelaz+plyta 277zł

światło stop 120zł

wysciółka kufra 99zł

razem 1180zl.

2012 czerwiec lusterka Touratech z adapterami 333,34zł

2013 marzec Oryginalne Kufry boczne BMW aluminium (możliwość powiększania ich pojemności - kupione na allegro z widocznymi już uszkodzeniami) 650zł

(na wszystkie te części mam potwierdzenia ich nabycia w postaci faktur bądź korespondencji mailowej z allegro/sklepów internetowych)

Tak się dziwnie potoczyły moje losy że wypadek, szpital, urodziny córeczki, a teraz przeprowadzka do innego miasta >> jestem obecnie w Iławie a sam motocykl jest garażowany w Hajnówce (podlaskie) i tam można go obejrzeć.

cena motocykla w komplecie z kuframi >> 11100 zł

cena bez kufra centralnego, bocznych i stelaży >> 9700 zł

Edytowane przez Lukasz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

up w górę :))

pożyczka od rodziny wzięta - Subarak kupiony - teraz przydałyby się $ na jakieś tam drobne naprawy/wymiany płynów i instalacje LPG :)) no i trzeba oddać "rodzinną chwilówkę" ;D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

teraz przesunie ci się przecinek w prawo :-D

icon3.png

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

LPG ??????

Pozdrawiam.

A

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

( Liquefied Petroleum Gas) chcę zagazować wolnego ssaka (w sensie auto kupione na miejsce motka) mam nadzieję że przeżyje ten mój eksperyment i będzie dalej zdrowo śmigać :)

Edytowane przez Lukasz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

upik :) ponieważ "gotówka potrzebna od zaraz"

cena motocykla w komplecie z kuframi >> 10000 zł

cena z bocznymi bez centralnego > 9500

cena bez kufra centralnego, bocznych i stelaży >> 9000 zł

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Motocykl sprzedany :)

Paweł - nie wiem czy tutaj na forum śledzisz wątek >> lewa w górę - życzę dużo dobrej zabawy z nowym nabytkiem :]]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ze względu na to że powiększyła mi się rodzina smile.png Trzeba sprzedać motocykl sad.png i poszukać auta... miał być w przyszłości silnik boxer w moto - na razie będzie musiał mi wystarczyć w czterech kółkach >> btw. jeśli ktoś ma namiary na Subaru Forester w przyzwoitym stanie (najlepiej I generacja, 2.0 w manualu +-LPG) proszę o kontakt :))

Wracając do tematu.

Nie sprawdzałem opcji "zostawić w komisie w rozliczeniu za auto" ale podejrzewam że lepiej finansowo będzie je spieniężyć prywatnie.

Witam

Mam do sprzedania motocykl BMW F650GS AUTHORITY z 2004r.

Wersja z ABS, światła awaryjne, handbary (osłony rąk), grzane manetki, ciemna owiewka, olejarka Scottoiler (automatyczne smarowanie łańcucha), centralna podstawka, osłona łańcucha, błotnik przedni dolny, gmole (dolne - osłona silnika), lusterka Touratech, przejściówka z Bosch na zwykłe gniazdo zapalniczki.

Motocykl ma w tej chwili założone opony kostka TKC 80 Twinduro

przód 110/80 B19 m/c 59 Q

tył 150/70 B17 M/C 69Q

Dorzucam opony na których go kupiłem - szosowe Battlewing BW-502

przód 100/90 19 M/C 57H

tył 130/80 R17 M/C 65H

kluczyk pasuje do stacyjki, wlewu paliwa i otwiera kufry boczne

2 podwójne zestawy kluczyków

Motocykl sprowadzony z Holandii

I rejestracja za granicą 2004-06-28

jestem I właścicielem w PL > rejestracja 2010-03-31

Przegląd ważny do 14 marca 2015

OC opłacone do 30 marca 2015

na liczniku : 67270km

Spalanie przy mojej jeździe to od 3,5l do max 4,7l/100km > srednie na kostkach 4,11l

Nie ma sensu żeby kilka osób płaciło za sprawdzenie VIN = dla zainteresowanych - raporty dostępne w linkach

http://report.vin-in...bf90a0a0a4f/pol

http://report.vin-in...5d60a0a0a4f/pol

Zdjęcia motocykla można obejrzeć tutaj (znajdują się tutaj też do pobrania spakowane zdjęcia w 2 paczkach oraz pdf z raportami VIN)

https://www.dropbox.com/sh/ro7re212sa5a31n/Y_6K7R6p0X

Jeżeli ktoś chce któryś z kadrów dostać w pełnej rozdzielczości (np. żeby sobie przybliżyć widoczne na nim detale > proszę o informację na maila z podaną nazwą zdjęcia które podesłać w pełnej rozdzielczości)

******

Motocykl kupiony w ramach realizacji marzeń o dwóch kołach. Przez wszystkie lata służył mi niezawodnie (pompa wody czy napęd wymieniane profilaktycznie). Niezależnie od tego ile jeździłem co roku przed sezonem zalewałem świeży olej i wymieniałem filtry. Pierwszy raz Castrol Power 1 GPS 10W40. Wszystkie pozostałe lata Castrol Power 1 Racing 10W50.

Nie jestem handlarzem i nie kręciłem licznika = nie szykowałem motocykl żeby udawał taki jakim nie jest ;) Pewien czas temu sprzedałem auto żeby zrealizować swoje marzenia o dwóch kółkach (BMW F650GS) Teraz jednak gdy powiększyła się moja rodzina pozmieniały się trochę priorytety co do pojazdów = jednym słowem sprzedaję swój motocykl w ramach zmiany na napęd na 4kółka. W przyszłości miał być BMW R1200GS z silnikiem boxer.. będzie Subaru Forester też z podobnym "serduszkiem". Potrzebne są finanse $ więc sprzedaję dotychczasowe

2oo - natomiast kaski, kombinezon itp. zostawiam sobie mając nadzieję że kiedyś wrócę jeszcze do motocykli (i nadal będę mieścić się w te ciuchy;)

Osobiście leżałem pod nim ;) 2 razy i co najgłupsze wszystko na asfalcie i

przy minimalnej prędkości.

- na jednokierunkowej Jeep przede mną zatrzymał się.. od ręki włączył wsteczny i zaczął cofać > nie miałem gdzie uciekać do tyłu (drugie auto) pozostało mi tylko naciskanie klaksonu. Połamał się wtedy przedni górny błotnik (jeśli komuś przeszkadza nieprofesjonalne jego klejenie można u naszej koleżanki na forum kupić drugi za 50PLN) i jedno z lusterek( wymienione oba lusterka na komplet Touratech) - niektóre owiewki są trochę sfatygowane - powinno być to widać w zdjęciach w linku który zamieściłem powyżej.

- w lipcu zeszłego roku na parkingu przed pracą na piachu tylne koło się

uślizgnęło - wystawiłem nogę do przodu (wyjątkowo w zwykłym obuwiu.. -gorące były dni i noce) Niestety jakimś cudem stopa postawiła mi się bokiem i wślizgnęła się pod moto. W kufrze jedno ze świateł stopu przestało świecić, ucierpiał "zadupek" prawy.. Na całe szczęście z motocyklem nic więcej - z nogą gorzej - obustronne złamanie w kostce = mam 2 śrubki w kostce. Nigdy więcej bez odpowiedniego obuwia na moto. Od tamtej pory motocykl stał w garażu a ja kurowałem się w szpitalu - jeździłem nim tylko parę razy gdy była ładna pogoda w marcu i na przegląd techniczny.

Poniżej to co pamiętam że było przy nim robione - data i ceny :)

(rok temu profilaktycznie wymieniony cały napęd - łańcuch i 2 zębatki oraz pompa wody (starą mam gdzieś w pudłach w garażu - jeszcze w dobrym stanie- jeśli znajdę mogę dorzucić do motocykla) )

2010 kwiecień

czujnik ciśnienia oleju 53,95 zł

2010 czerwiec

DR8EB świeca zapłonowa NGK x2 46 zł

2012 marzec

klocki hamulcowe Ferodo 140 zł

2013 luty

Kpl. wałka pompy płynu chłodzącego

numer części 11 51 2 343 451 144,22 zł

2 Uszczelka

11 51 7 652 950 11,85 zł

3 Zębnik napędowy

11 51 7 652 905 28,64 zł

4 Rolka

11 51 2 343 127 4,25 zł

5 Podkładka

11 41 2 343 107 1,64 zł

6 Mufa gumowa

23 41 7 655 284 14,02 zł

7 Rolka

27 72 2 345 831 15,41 zł

8 Tulejka dystansowa

27 72 2 345 833 5,28 zł

9 Tulejka dystansowa

27 72 2 345 832 10,45 zł

10 Osłona spiralna

34 32 2 310 078 27,00 zł

11 Przewód hamulcowy tylny, dopływ

34 32 7 651 133 56,80 zł

12 Pierścień uszczelniający

11 41 7 652 949 5,09 zł

razem 324,65 zł

2013 marzec

linka sprzęgła 61zł

zestaw napędowy za 443zł.

zębatki SUNF386-16 (przednia)

SUNR1-3637-47 (tylna)

+ Łańcuch DID ZŁOTY X-RING DID-520-VX2-G&B-112

MOTOREX BRAKE FLUID DOT4 >> 32zł

MOTUL MOTOCOOL -25C >> 27,99zł

W tej chwili motocykl ma założone kufry (cena z nimi 11100zł)

2010 czerwiec Givi Maxia III Lux

kufer:684zł

stelaz+plyta 277zł

światło stop 120zł

wysciółka kufra 99zł

razem 1180zl.

2012 czerwiec lusterka Touratech z adapterami 333,34zł

2013 marzec Oryginalne Kufry boczne BMW aluminium (możliwość powiększania ich pojemności - kupione na allegro z widocznymi już uszkodzeniami) 650zł

(na wszystkie te części mam potwierdzenia ich nabycia w postaci faktur bądź korespondencji mailowej z allegro/sklepów internetowych)

Tak się dziwnie potoczyły moje losy że wypadek, szpital, urodziny córeczki, a teraz przeprowadzka do innego miasta >> jestem obecnie w Iławie a sam motocykl jest garażowany w Hajnówce (podlaskie) i tam można go obejrzeć.

cena motocykla w komplecie z kuframi >> 11100 zł

cena bez kufra centralnego, bocznych i stelaży >> 9700 zł

Witam

Za ile chciałbyś sprzedać sam kufer centralny z płytką?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam

Za ile chciałbyś sprzedać sam kufer centralny z płytką?

motocykl sprzedany ze wszystkim co było do niego przytroczone ;)

ale na pewno jesli kiedys wroce do 2 kolek znow kupie duzy central (duza wygoda)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×