przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2014 No dobra parę słów ode mnie ;-) Jazda na 950 i 650gs to porównanie konia z osiołkiem, przy czym osiołek może wolniej, ale zawsze dojeżdża na miejsce :-D A poważnie, ja osobiście miałem pecha ze skrzynią biegów, co nie jest regułą. 950 jest pancerna (spotkanie z koziołkiem). Gdybym był mechanikiem brałbym go bez wachania ;-) no i zawsze większa szansa na bardzo chętną wdówkę :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 909 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2014 ZMIENIAJ !!! ,tylko zdaje mi się, że ten egzemplarz to już jakoś długo się sprzedaje albo był wcześniej ... a z tą awaryjnością ... to tak bez przesady Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 975 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2014 (edytowane) Awaryjność zawsze zależy od konkretnego egzemplarza... no może zazwyczaj :-D Nie zmienia to jednak faktu że to pierwszy najsensowniejszy post ex1 w sprawie KTM-a :-D (jaki przeczytałem) :-D wiszę Ci piwo ex1! :-D :beer: Poza tym potwierdzam dokładnie to co napisał Jasinek, gdybym był dobrym mechanikiem... (czy jakoś tak..) to brałbym ten motór..., moc to on ma taką, że tylko można sobie krzywdę zrobić niechcący ;-) osobiście bym nie kupił... :roll: no ale "jaki motocykl kupuje się nie idąc za głosem serca..?" (tak gdzieś ostatnio wyczytałem) :-D Edytowane 24 Kwiecień 2014 przez dakarowy 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ex1 477 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2014 hehe.. dakarowy, mam już kilku, (może kilkunastu) na sumieniu... :D narazie się stopuję... :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
TataKazika 1 384 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2014 (edytowane) Bardzo dziękuję za dyskusję i cenne uwagi, a teraz znów klika słów od mnie żeby podsumować i dopowiedzieć kilka rzeczy, ale nie zamykając dyskusji :) @jacek Może poczekaj i celuj w 800-kę. ..gdybym dysponował budżetem co najmniej dwukrotnym myślę że stał bym przed takim samym dylematem, tyle ze czy wżiąś 800GS czy 990ADV @jasinek Jazda na 950 i 650gs to porównanie konia z osiołkiem, przy czym osiołek może wolniej, ale zawsze dojeżdża na miejsce :-D Gdybym był mechanikiem brałbym go bez wachania ;-) porównani z osiołkiem kupuje, ... co do mechaniki, jestem mechanikiem tylko ostatnio nie praktykuję ;-), w zamian za to w wolnym czasie ( którego mało jest ) wolę pojeździć :cool: @ex1 szczególne podziękowania za, rzetelną ocenę stanu rzeczy, i chyba zbyt powierzchowną ocenę mojej osoby ;-) Czy wiem na co się porywam, myślę że wiem, czy LC8 jest dla mnie? Nie wiem, ale chyba się nie przekonam jak nie zrobię nim z 5k+1 km, ... inną kwestia pozostaje czy już, czy teraz i czy ten egzemplarz, ale czytając twoją i inne wypowiedzi myślę że wcześniej czy później TAK, ... na forum pomarańczy już zaglądam pewnie niebawem się zarejestruję. ... oglądając twoje trafne foty myślę że na razie jestem gdzieś pośrodku :cool: ... szkoda ze spora odległość nas dzieli bo chętnie bym temat rozwinął np przy . :drinkbeer: Edytowane 24 Kwiecień 2014 przez TataKazika Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ex1 477 Zgłoś ten post Napisano 25 Kwiecień 2014 Tata może będziesz na IZI-m ? jeżeli tak to chętnie podyskutuję... :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jakoob 69 Zgłoś ten post Napisano 25 Kwiecień 2014 Wydaje mi się jednak, że do KTMa trzeba mieś jednak umiejętności, a nie sam rozsądek, Tak jak napisał ex1 lc8 to już wyższa szkoła jazdy..... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach