Skocz do zawartości
Pawel

Honda CRF1000 - nowa AT?

Recommended Posts

Pojawiają się kolejne informacje o następcy AF. Jak wynika z artykułu który powołuje się na włoskie źródła, litrowy piec będzie napedzal 200 kg masy. Czy 1200LC będzie miał poważnego konkurenta?

u9edusu8.jpg

http://motovoyager.net/2014/04/nowa-honda-africa-twin-kolejne-informacje-nastepcy-legendy/

wysłano z wodoszczelnego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziwny jakiś...:-/ pożyjemy zobaczymy następców już było kilku ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Świetnie, że Honda nad takim motkiem pracuje, ta fotka to raczej jakaś dakarowa wersja, takiego kokpitu i tych zbiorników z tyłu raczej bym się nie spodziewał w cywilnej wersji. Było by extra gdyby powstała jakaś pośrednia wersja tych CRF, może jakaś 750tka, litr to jednak sporo i co za tym idzie większa waga. Mała podpowiedź dla Hondy, recepta na sukces - parametry KTMa 690R i niezawodność Transalpa :-D

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciekawe jaką cenę zaśpiewają :roll:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A skończy się jak zwykle... tak jak z Aprilią Tuaregiem.... ;)

z7733204Q,Aprilia-Tuareg-750-concept.jpg

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolejny news o CRF1000, przewidują debiut na listopadowym salonie Milan Show. Zgodnie z obecną moda mają być dwie wersje, drogowa i drogowa jeszcze bardziej. Silnik V-ka 52 stopni, moc ok, 100KM, waga ok 200km, cena ok. 12000euro.

honda-crf450-rally-2014-motoit-gallery5.jpg

Trochę informacji w języku Cioccioliny

200 kg per 100 cavalli

Dell'erede della mitica Honda Africa Twin (prima 650, poi 750) si parla da sempre, praticamente da quando uscì di produzione. L'attesa è (quasi) finita: la nuova maxi enduro potrebbe debuttare al Salone di Milano nel mese di novembre, e candidarsi a essere una delle regine dell'esposizione meneghina, accompagnata - come sembra - da tantissime novità nel segmento delle maxi enduro.

Come anticipato negli scorsi mesi, la nuova Honda Africa Twin non rinnegherà affatto la sua storia e manterrà una forte attitudine al fuoristrada (in chiave turistica, è chiaro).

Lo dimostrano vari dettagli: la compattezza generale (con un peso in ordine di marcia di circa 200 kg), la cilindrata di 1.000 cc, la ruota anteriore da 21 pollici, la trasmissione finale a catena e le sospensioni con un'escursione piuttosto ampia. Non mancheranno poi i cerchi a raggi.

L'estetica richiama le linee della bellissima Honda 450 Rally che ha corso nella stagione 2013 (ecco spiegata la sua presenza nella foto d'apertura). Crediamo infatti che la nuova Africa Twin sarà più vicina alla Rally - almeno nelle forme - che alle varie illustrazioni apparse sino a oggi sui siti di mezzo mondo.

Potenza e prezzo (rispettivamente 100 cavalli e 12.000 euro circa) la posizioneranno sotto le attuali 1.200, ma risponderanno alla richiesta di molti motociclisti europei che reclamano una nuova Africa Twin il più vicino possibile alla mitica Africona che tutti conosciamo.

Il motore sarà ovviamente un bicilindrico a iniezione elettronica, ma abbandonerà la configurazione a V stretta di 52°: la nuova versione impiegherà un propulsore parallelo frontemarcia, soluzione questa che concilia costi di produzione inferiori con un layout ciclistico più compatto. Il bicilindrico non avrà nulla in comune con la serie di 750 cc che equipaggia Honda Integra e NC 750X, ma è frutto di un progetto specifico che ha visto all'opera per diversi mesi gli ingegneri giapponesi. Si tratta quindi di un motore moderno, studiato per coniugare affidabilità, prestazioni e fruibilità anche ai bassi regimi.

Della nuova Honda Africa Twin 1000 arriveranno con molta probabilità due versioni: una prettamente stradale, un'altra che strizza l'occhio al mondo del tassello. Ipotizzabile anche la disponibilità (a richiesta) delcambio DCT con doppia frizione.

La commercializzazione dovrebbe partire dal mese di aprile del 2015.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję za ten tekst po włosku, lubię czytać po włosku. Jak Masz jeszcze jakąś notatkę prasową po japońsku to też wrzuć koniecznie! :lol:

  • Like 10

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję za ten tekst po włosku, lubię czytać po włosku. Jak Masz jeszcze jakąś notatkę prasową po japońsku to też wrzuć koniecznie! :lol:

Psze bardzo :

100馬力まで200キロ

伝説的なホンダアフリカツイン(最初の650は、 750 )の相続人は、彼が生産から出て行った事実上あるので、いつものように語っています。 - それはそうのように - マキシエンデューロのセグメントにおける新規性のロットから新しいマキシエンデューロが伴う11月にミラノショーでデビューし、露光ミラネーゼの女王の一つであることが適用できる:待機がかけ(ほとんど)である。

最後の数ヶ月で述べたように、新しいホンダアフリカツインは全くその歴史を否定し、 (もちろん、観光客からの)オフロードのための強力な適性を維持できません。

(約200キロの車両重量で)一般的なコンパクトさ、千ccの、 21インチのフロントホイール、かなり広いハイキングとチェーンファイナルドライブとサスペンションのエンジン容量:これは、さまざまな詳細によって実証されている。また、スポークホイールがあるでしょう。

美的は(オープニング写真の彼の存在を説明します) 2013シーズンに参戦美しいホンダラリー450のラインを思い出す。少なくとも形で - - いろいろなイラストが、世界中のサイトにこれまでに登場していることを私たちは新たなアフリカツインラリーに近くなると信じています。

パワーと価格(それぞれ100馬と約12000ユーロ)は、現在の1200の下に配置しますが、私たちは皆知っている伝説のAfriconaのできるだけ近くに新しいアフリカツインを求めて多くのヨーロッパのライダーの要求に応答します。

エンジンが明らかにツイン電子燃料噴射となるが、 52°の狭いV字形状を放棄し、新しいバージョンは並列に面するプロペラ、よりコンパクトなレイアウトサイクルと低い製造コストを組み合わせたこのソリューションを使用するであろう。シリンダーは750 ccのホンダインテグラマニングとNC 750Xのセットと共通の何かを持っていますが、数ヶ月日本人技術者のための仕事で見てきた特定のプロジェクトの結果であることはありません。したがって、低回転域での性能、信頼性、使いやすさを組み合わせて設計された近代的なエンジンです。

純粋に道路、他のダボの世界にうなずきを与える:ホンダアフリカツイン1000は、おそらく二つのバージョンに到着します。また、 (ご要望に応じて)考え可用性delcambio DCTデュアルクラッチトランスミッション。

マーケティングは2015年4月から開始する必要があります。

Czyli kolejny motocykl, który chciałbym mieć, ale na który nie wlezę ...

Edytowane przez Dziadek
  • Like 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kompletnie nie zgadzam się z opinią jaką wyrazili Japończycy w tym artykule!

  • Like 10

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kompletnie nie zgadzam się z opinią jaką wyrazili Japończycy w tym artykule!

Nie zrozumiałeś tekstu

  • Like 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chociaż o silniku wypowiadają się dobrze :)

Wysłane z garażu

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taaa, bo to ich konstrukcja. Generalnie - mocno nieobiektywny tekst.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję za ten tekst po włosku, lubię czytać po włosku. Jak Masz jeszcze jakąś notatkę prasową po japońsku to też wrzuć koniecznie! :lol:

Ohh anguilla, italiano non lo so?

Es kann besser Sprache von Goethe und Monica Orlowski sein :lol:

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ohh anguilla, italiano non lo so?

Es kann besser Sprache von Goethe und Monica Orlowski sein :lol:

Nie, po prostu z piętnastu języków, które znam, włoskim posługuję się troszkę słabiej :lol:

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie, po prostu z piętnastu języków, które znam, włoskim posługuję się troszkę słabiej :lol:

Generalnie chodziło o motor ...

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Generalnie chodziło o motor ...

Czy tam nawet motocykl :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie ma sie co podniecac tymi fotkami. Isnieje naprawde mala szansa, ze finalny produkt bedzie choc troche podobny :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Nie ma sie co podniecac tymi fotkami. Isnieje naprawde mala szansa, ze finalny produkt bedzie choc troche podobny :lol:

Czyli jednak trajka ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak dla mnie to wszystko jest zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe, ale Honda już nie raz udowodniła, że im może się to udać i ciężko będzie poprawić.

Patrząc na porównania z podobnymi w klasie to wskoczyłaby dokładnie w punkt, którego nie ma.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taką fotę nowej afry znalazłem na profilu touratecha na FB

559548_952373201457857_4716805788416369374_n.jpg?oh=ae28afebbe2e174a512b67edb366d714&oe=54E9CC6E

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Psze bardzo :

100馬力まで200キロ

伝説的なホンダアフリカツイン(最初の650は、 750 )の相続人は、彼が生産から出て行った事実上あるので、いつものように語っています。 - それはそうのように - マキシエンデューロのセグメントにおける新規性のロットから新しいマキシエンデューロが伴う11月にミラノショーでデビューし、露光ミラネーゼの女王の一つであることが適用できる:待機がかけ(ほとんど)である。

最後の数ヶ月で述べたように、新しいホンダアフリカツインは全くその歴史を否定し、 (もちろん、観光客からの)オフロードのための強力な適性を維持できません。

(約200キロの車両重量で)一般的なコンパクトさ、千ccの、 21インチのフロントホイール、かなり広いハイキングとチェーンファイナルドライブとサスペンションのエンジン容量:これは、さまざまな詳細によって実証されている。また、スポークホイールがあるでしょう。

美的は(オープニング写真の彼の存在を説明します) 2013シーズンに参戦美しいホンダラリー450のラインを思い出す。少なくとも形で - - いろいろなイラストが、世界中のサイトにこれまでに登場していることを私たちは新たなアフリカツインラリーに近くなると信じています。

パワーと価格(それぞれ100馬と約12000ユーロ)は、現在の1200の下に配置しますが、私たちは皆知っている伝説のAfriconaのできるだけ近くに新しいアフリカツインを求めて多くのヨーロッパのライダーの要求に応答します。

エンジンが明らかにツイン電子燃料噴射となるが、 52°の狭いV字形状を放棄し、新しいバージョンは並列に面するプロペラ、よりコンパクトなレイアウトサイクルと低い製造コストを組み合わせたこのソリューションを使用するであろう。シリンダーは750 ccのホンダインテグラマニングとNC 750Xのセットと共通の何かを持っていますが、数ヶ月日本人技術者のための仕事で見てきた特定のプロジェクトの結果であることはありません。したがって、低回転域での性能、信頼性、使いやすさを組み合わせて設計された近代的なエンジンです。

純粋に道路、他のダボの世界にうなずきを与える:ホンダアフリカツイン1000は、おそらく二つのバージョンに到着します。また、 (ご要望に応じて)考え可用性delcambio DCTデュアルクラッチトランスミッション。

マーケティングは2015年4月から開始する必要があります。

Czyli kolejny motocykl, który chciałbym mieć, ale na który nie wlezę ...

Witaj w klubie. Ale na ten motocykl, zebym mial sie zesrac za kazdym razem jak bede stawal to wleze i pojade!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×