PEDROF650ST 23 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 Strzała ma ktoś doświadczenia z takimi pojazdami, który jest najbardziej rozsądnym wyborem pod względem serwisu i paliwożerności? w związku z tym że mój dotychczasowy pojazd się trochę zużył( w czym niechlubny udział miał ford transit wyjeżdżający z podporządkowanej;-( ,ale to inna opowieść), wpadłem na pomysł zakupu samochodu z większa ilością miejsc(zafira, c8) ale pomyślałem że jak 7 to może odrazy 9 miejsc, zawsze się ekipa do jazdy znajdzie a zamiast jechać na 2 auta to się w jedno spakuje delikwentów. Tak pobieżnie oblukałem internet i wychodzi że transporter T5, lub renault traffic/ opel vivaro będą najbardziej zbliżone do założeń. Ktoś z was jeździ w/w ,macie jakies opinie ,rady na co patrzec przy zakupie, może ktos ma na zbyciu??jakieś inne sugestie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
consigliero 1 971 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 (edytowane) Dzięki temu znajomych będziesz miał dużo ale wszelkie kłopoty z posiadaniem takowego , tylko Ty osobiście. Właściwe pytanie brzmi , czy potrzebuję takiego samochodu do zarabiania na życie? Wysłane z mojego Nexus 5 Edytowane 23 Wrzesień 2014 przez consigliero 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 jak wyżej, ale jak się uprzesz to osobiście wybrałbym Renault. T5 są przereklamowane i awaryjne (w porównaniu z T4), Opel - hmmm.... raczej nie, natomiast znam kilka osób, które mają Mastery i bardzo sobie chwalą (jeden jest na forum :)) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 865 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 T5 znam jedno osobiscie, omijaj szerokim łukiem. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PEDROF650ST 23 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 z tym zarabianiem to nie tak znowu różowo,tak się zacząłem zastanawiać ,można by coś ugrać przy okazji ale raczej sposobu na robienie hajsu na życie z tego nie uczynię (przynajmniej na razie) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PEDROF650ST 23 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 (edytowane) jak wyżej, ale jak się uprzesz to osobiście wybrałbym Renault. T5 są przereklamowane i awaryjne (w porównaniu z T4), Opel - hmmm.... raczej nie, natomiast znam kilka osób, które mają Mastery i bardzo sobie chwalą (jeden jest na forum :)) master trochę za duży chciałem coś co bym się jeszcze w miarę po mieście jeździłoWłaśnie słyszałem również opinie że T5 nie dorasta do pięt T4 , a już legendy o niesamowitej i ponadprzeciętniej trwałości 2.4 diesel w T4 matki powtarzają dzieciom od kołyski, ale T4 caravela w jakimś rozsądnym stanie to już ze świecą szukać(i to całkiem sporą trzeba mieć a latka swoje tez mają i rdza się wdziera- nie powiecie mi że 15-letnie auto ma oryginalny lakier który wygląda jak by wczoraj z salonu wyjechał) drudzy znów mówią ze aut na eF się nie powinno kupować (na marginesie vivaro/traffic to praktycznie to samo tylko inny znaczek na masce), może mercedes vito jeszcze by się załapał ale korozję dodają w standardzie i znowu jest kicha Edytowane 23 Wrzesień 2014 przez PEDROF650ST Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 (edytowane) Master fajne auto i malo awaryjne ale wszystkie uzywki sa przewaznie po kurierce. Takiego auta nikt nie kupuje zeby jezdzic do kosciola. Dobrych egzemplarzy tez nikt sie pozbywał nie bedzie. Utrzymanie takiego auta to osobna bajka. Vito to nie jest niemieckie auto :). Odpusc sobie ta padline. Jesli juz to Traffic. Edytowane 23 Wrzesień 2014 przez Mutomb 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PEDROF650ST 23 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 (edytowane) właśnie kwestia utrzymania jest priorytetem, dużo więcej kosztuje niż zwykłej osobówki lub kombiaka?? ale się temat rozwinął, fiu fiu Edytowane 23 Wrzesień 2014 przez PEDROF650ST Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 175 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 Zastanowiłeś się ile docelowo bedzie jezdziło osób ? Jechałeś kiedyś w 7 lub 9 osób vanem ? Może jakieś lepsze duże kombi Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 865 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 Podstawowe pytanie - ile osob liczy Twoja rodzina? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PEDROF650ST 23 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 Do tej pory wystarczał 5os.ale czasem by się przydał większy(chociaż na chwilę obecną to pojedyńcze wypady by były)więc takie mi się pytania nasuneły,jak już kupic to moze coś dużego i tak przelewam myśli na ekran. nie ,nie jechałem nigdy vanem(tzn. nie prowadziłem ) Podstawowe pytanie - ile osob liczy Twoja rodzina? w tej chwili 4 ale co to ma do rzeczy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 865 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 To że wystarczy Ci kombi, chyba ze macie dwa auta, tzn. żona jakiej małe jeździdlo, jesli nie, to powiedz jej najpierw ze chcesz kupic 9 osobowego vana, moze jej sie ten pomysl nie spodobać. Generalnie - i tak kupisz co bedziesz chciał. Jaka kasę chcesz wydac na auto? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PEDROF650ST 23 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 To że wystarczy Ci kombi, chyba ze macie dwa auta, tzn. żona jakiej małe jeździdlo, jesli nie, to powiedz jej najpierw ze chcesz kupic 9 osobowego vana, moze jej sie ten pomysl nie spodobać. Generalnie - i tak kupisz co bedziesz chciał. Jaka kasę chcesz wydac na auto? w granicach 30tyś. generalnie właśnie o to chodzi czy jest się nad czym zastanawiać, bo jak faktycznie koszty paliwa i serwisu są jakieś mega wysokie w porównaniu np. z taką octavią kombi to raczej sobie daruję chodziło mi na wstępie że zamiast takiej octawii lub zafiry, to może traffic lub T5,gabaryt niewiele większy ,spalanie (chyba ) też dużo większe nie powinno być. pytanie czy się pchac w to czy lepiej sobie darować ps. raczej ja bym tylko tym autem jeździł Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 koszty paliwa i serwisu są jakieś mega wysokie w porównaniu np. z taką octavią kombi Paliwo do busa kosztuje tyle samo co do skody. ;-) 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 175 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 (edytowane) T5 w mieście pali ok 13l w automacie . Masz jeszcze jakieś pytanie ? Edytowane 23 Wrzesień 2014 przez ben 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PEDROF650ST 23 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 Paliwo do busa kosztuje tyle samo co do skody. ;-) dobre :-D T5 w mieście pali ok 13l w automacie . Masz jeszcze jakieś pytanie ? echch brutalna prawda,troche w h..j za dużo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 175 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 Uważam , że jest to kompromis między Vanem a kosztami zakupu. Resztę przeznacz na paliwo i części . Wszyscy się pomieszczą :) Myśl techniczna z zachodu ;) 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 O! Na zlot bym takim pojechał. Tylko nie wiem, czym bym wrócił. ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 175 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 O! Na zlot bym takim pojechał. Tylko nie wiem, czym bym wrócił. ;-) Kolory się zgadzają :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PEDROF650ST 23 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 ale ta myśl tech. to 14l wciąga na rozruch , a dalej to już nie chce wiedzieć. nie chce beznadziejnie nabijać postów, jak ktos ma jeszcze jakies konkrety to czekam ,bo na chwilę obecna to wizja mi się szybko oddala(a raczej zostałem brutalnie sprowadzony na ziemie przez niektórych) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 Kolory się zgadzają :) http://youtu.be/n_ZQE3-xVXs ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 175 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 Może idz tropem Skody . Benzynka , może w automacie , a jeszcze jakby 4x4. Ceny klamotów do takiej T5 nie są małe. Właśnie kolega się uporał z kłopotem w T5. I jeszcze jedno , jest duży popyt , wiesz co mam na myśli , prawda ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 To tak, żeby było w temacie. Moim busem od nowości (3 lata) przejechałem 278 tys. km. (słownie: dwieście siedemdziesiąt osiem). Poza eksploatacją, czyli olej, klocki, rozrząd, wymieniłem silniczek lewej szyby. W trasie pali 7, w mieście starczy mu 9. Skrzynia manual. Jest fiatem. Ale i tak go lubię. :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 035 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 Pedro, kumpel ma Fiata Scudo 9 osobowego, webasto, DVD, cos wspominał ze chciałby go opchnąć. Szczegóły na priv jeśli jesteś zainteresowany. spalanie o ile pamietam 8,5-11 ON. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2014 traffic jest niezłym tematem , mają dwaj moi znajomi . dużo jeżdżą i raczej gdyby się nie sprawdzały to by dawno zmienili na coś innego . wożą w sezonie ludzi na jakieś szkoły surfingu , nurkowania , kajty itp . chorwacja , grecja afryka północna . vw przy takiej eksploatacji to porażka , mojego kolegi t5 po 100 tysiącach miało wszystkie usterki świata :) , t4 zrobił prawie 700 tysięcy w 10 lat . jak wiadomo lepsze jest wrogiem dobrego . 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach