Skocz do zawartości

Recommended Posts

Pora na przesiadkę na większego GS i mam na oku 3 sztuki dwie niestety są trochę daleko, w okolicach Rzeszowa, wiec kawałek mam żeby jechać na darmo.

Pierwszy z Anglik sprowadzony koło 1-2 lat temu, pierwszy właściciel w kraju:

http://olx.pl/oferta...html#9cb1caecdb

Drugi sprowadzony z Niemiec, drugi właściciel w PL:

http://otomoto.pl/bm...s-M4149742.html

Trzeci kupiony w kraju, drugi właściciel w PL serwisowany w BMW u Pawelca i Smorawińskiego, niestety sporo do zrobienia (napęd wisi totalnie, opony łyse, klocki zjechane prawie do zero i dodatkowo podczas oględzin okazało się że ma skrzywioną przednią felgę i pali się już Service)

http://otomoto.pl/bmw-gs-M4059719.html

Może ktoś zauważy coś ciekawego jeszcze w tych ogłoszeniach...

Jakieś porady na co warto zwrócić uwagę przy tych GS??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Szczerze...

wszystkie zdjęcia są kiepskie...

Pierwszy - jak na tę cenę, trochę brakuje do max wyposażenia, dużo najechane (bo to mile) :-P obniżany chyba też na tylnym amortyzatorze (przynajmniej tak wygląda) bo kanapa to wiadomo, wygląda nawet dobrze (z tych zdjęć) do tego ciekawe jak z lampą (koszt ok. 700 zł)

Drugi ogłoszenie już trochę wisi, pewnie z powodu ceny, podobnie jak powyżej- kilka pierdół brakuje, cena wg mnie wysoka - to moje zdanie oczywiście ;-)

Trzeci w moich oczach odpada po zdjęciach, a po Twoim opisie to w ogóle nie ma o czym gadać ;-)

Ogólnie stare sztrucle w wysokich cenach, wolałbym niewiele więcej "dozbierać" i kupić młodszy albo bardziej wyposażony :-)

Warto zalogować się na F800GS trafiają się tam czasem fajne sztuki sprzedawane poza aukcjami allegro i olx ;-) dobre motocykle idą na pniu no ale i kosztują trochę więcej ;-)

Poza tym pozostaje jeszcze kwestia ich obejrzenia na żywo, przejechania się i takie tam.... :-P

Ogólnie wizualnie wybrałbym pierwszego jeśli już miałbym się opowiadać na podstawie "tych" zdjeć

P.S> Mogę się mylić :-) :beer:

Edytowane przez dakarowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mogę się mylić :-) :beer:

Nadaję Ci dogmat o nieomylności w sprawie 8 sety ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To wygląda na bardzo ciekawą ofertę,

http://otomoto.pl/bmw-f-800-gs-kufry-gmole-handbary-rej-pl-M4108491.html

tylko wyrzucisz później te "kuferki" :-D

Ale ze zdjęć motocykl wygląda na na prawdę zadbany, ciekawe jaka jest jego historia i w ogóle.. cza by spytać ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Widziałem to ogłoszenie, ale nie brałem go zbytnio pod uwagę ze względu na cenę też dosyć wysoką ok.26 tys a dodatkowo z takimi "kuferkami" :). Wydaje mnie się że już lepszy jest drugi motocykl sprowadzony z Niemiec, stan też bardzo dobry wizualnie i technicznie, zadbany, znam już jego prawie całą historię od poprzednich właściciele od przebiegu 1,5k km kiedy został kupiony w Niemczech.

Jeśli chodzi o akcesoria to różnica jest przy handbarach i gmolach kontra oryginalne KUFRY a nie kuferki :D...

Dzięki w ogóle za zainteresowanie i podpowiedzi :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z mojej strony patrząc zdecydowanie brałbym żółtka, bez dwóch zdań, no ale nie ja kupuję :-) :beer:

Nie patrz na "kuferki", przyjrzyj się dobrze szczegółom ;-)

Edytowane przez dakarowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

żółty:

-brak ABS

-brak podgrzewanych manetek

-przebieg bardzo niski, szczególnie jak na motocykl z Włoch :)

-"kuferki"

nie wiem szczerze czym on sobie to nadgania...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

- mało paliwa...

Ja widzę ABS ale ja mam zajebisty wzrok.

Edytowane przez agreSorek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja widzę ABS ale ja mam zajebisty wzrok.

W sumie to rzeczywiście coś tam widać, ale taką informację dostałem od właściciele.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie wiem szczerze czym on sobie to nadgania...

Dakarowy poleca :lol:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No mnie się też wydaje że abs i grzane łapy są w standardzie :roll: chociaż tarczki z przodu teraz też nie widzę :-)

Wizualnie, na podstawie tych zdjęć i tego co na nich widzę, to zdecydowanie podtrzymuję swoją opinię!

Mało tego, jestem w stanie uwierzyć w ten przebieg (widząc ten motocykl i jego podzespoły, ich stan utrzymania itp.), a ta szara wg mnie jest powiedzmy bardziej zaniedbana (przyjrzyj się wszystkim podzespołom, ja rozumiem że motocykl ma/może być użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, ale jak dbasz tak masz, dlatego biorąc pod uwagę te dwa konkretne egzemplarze, to wg mnie zdecydowanie lepszy jest ten żółty!), ale oczywiście każdy może mieć własne zdanie i uważać że jest inaczej, ja wyrażam tylko swoje zdanie, ja ich nie kupię - dzisiaj ;)

P.S. A administrator jak zwykle bardzo błyskotliwy i nieomylny w swoich opiniach, dlatego jeździ tym czym jeździ :lol: i jest zachwycony światem daltonistów (po raz 17-ty) :lol:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

administrator [...] jeździ tym czym jeździ :lol: i jest zachwycony światem daltonistów (po raz 17-ty) :lol:

spadłem :D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przy kupnie zwróć uwagę na odgłos przy uruchamianiu zimnego silnika - przez kilka sekund jest inny. Na polskim i zagranicznych forach dzwięk ten uważany jest za typowy i odpowiada za niego napinacz łańcucha rozrządu. U siebie napinacz wymieniłem przy niespełna 25.000km.

W przypadku wymiany łańcucha pracy dużo i koszty niemałe http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=727687

Nie wiem czy łańcuch rozrządu można wymienić w inny sposób - rozkuć i zakuć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak się okazuję po zdjęciach dokładniejszych

http://zapodaj.net/2...d58e04.jpg.html

jednak były wersje bez ABS i grzanych manetek.

Grzane manetki jeszcze by przeszły, ale brak ABS w takim motocyklu to już nie.

Do tego zintegrowane hamulce i brak mozliwosci wylaczenia tegoz ABS? W motocyklu, ktory ma z zalozenia sluzyc jako enduro? :shock: Strzał w kolano.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

w tej cenie z udokumentowaną historią to raczej nie jest źle

a jaka potem radość ubierania motocykla pod swoje potrzeby ;-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oglądałem go kilkanaście razy, oczywiście chodzi o ofertę, bardzo długo się sprzedaje, widać że lekkiego życia to on nie miał mimo młodego wieku, stąd tez pewnie jego cena, mam nadzieję :-)

Nie wiem czy radością będzie ubieranie 8setki? tak jak kilka lat temu zakup kufrów Vario do małego GS-a :-D

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×