Skocz do zawartości
Jerzy77

[2011] G650GS

Recommended Posts

Znana już jest orientacyjna cena w Europie, a najlepiej w Polsce?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie oficjalnie niby niecałe 30tyś z ABS ale dokładnie już niedługo może z końcem listopada będzie wiadomo, bo będę zamawiał takie do salonu.

Pozdro.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Nie oficjalnie niby niecałe 30tyś z ABS ale dokładnie już niedługo może z końcem listopada będzie wiadomo, bo będę zamawiał takie do salonu.

Pozdro.

Czyli wyjdzie 30 tys.

Liczyłem, że z ABSem wyjdzie 25-26 tys. ;P Jestem marzycielem;)

PS. W stanach 7670, wychodzi około 21,4tys.:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Reddys, nie załamuj rąk, tylko przyczaj się na wersję demo.

Z każdym dealerem można się dogadać i wyrwać cudo znośnej cenie. :D

Jeśli byłbyś zainteresowany, to wyjaśnię więcej na priva.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pare detali - generalnie wyglada na zaprojektowany jako relatywnie tani, pierwszy motocykl, spod znaku smigla. Jesli cena bedzie w okolicach 28-30k PLN to moze stac sie calkiem popularny.

W teren to na minus:

- odlewane a nie szprychowe kola

- 48KM (mniej o 5KM od serii G650X) 60Nm przy 5000 obr/min

- skok 170/165 mm - klasyczny widelec nie Upside-down, bez pelnej regulacji zawieszenia

- waga 192 kg (148kg G650X Challange w wersji bez ABSu)

na plus:

+ nowy lekko plastikowy design, zegary, grzane manetki

+- 14l zbiornik wiekszy od 9l Xsa mniejszy od 17l oryginalu (f650gs 1 cyl) :)

+ 400W alternator - chyba jak w Fkach starszych (G650X mial tylko 250W)

Przyjrzalem mu sie i wyglada na moto do fajnych jazd wokol komina. Bez specjalnych aspiracji terenowych czy daleko wyprawowych.

Szkoda ze nie wypuszczono 150kg moto z tym sprawdzonym rotaxem ale z w pelni regulowanym zawieszeniem o duzym skoku, demontowalna wysoka owiewka, porzadnie zaporjektowanym tylnim subframe umozliwiajacym podwieszenie bagazu, 15-18l zbiornikiem paliwa, dobrymi swiatlami i wydatnym alternatorze.

Ale tak to tylko w Erze :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Szkoda ze nie wypuszczono 150kg moto z tym sprawdzonym rotaxem ale z w pelni regulowanym zawieszeniem o duzym skoku, demontowalna wysoka owiewka, porzadnie zaporjektowanym tylnim subframe umozliwiajacym podwieszenie bagazu, 15-18l zbiornikiem paliwa, dobrymi swiatlami i wydatnym alternatorze.

Zapomniałeś jeszcze dodać, że musiałby mieć wygodniejszą kanapę, zamiast wąskiej, twardej deski. :)

Czy wiesz, co by się stało, gdyby taka maszyna ujrzała światło dzienne? Mała rewolucja w motocyklach, bo powstałby crossowo-wyprawowy bardzo lekki endurak. W sumie jest to jakiś pomysł na robotę w domowym warsztacie. 8-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

z kanapa to najmniejszy problem - jest krajowe mariomoto - mozna wybrac tez zagraniczne m.in. kahedo, corbin, rayz, renazco. Goldwing sie z deski nie zrobi :) ale z komfortem siedzenia serii F mozna spokojnie porownac :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Motocykl jest dokładnie opisany w 2 numerze MOTOCYKLA (luty 2011), to tak dla zainteresowanych

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Czy jest też cena "nowego modelu"?

Zdunek - Gdańsk - na zamówienie 29850 zł.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

tak trochę z innej beczki - podoba mi się jego lampa ;)

ciekawe, czy da się jakoś ją zaadoptować do starszego modelu :D

Vengosh z pewnością byłby zainteresowany :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
tak trochę z innej beczki - podoba mi się jego lampa :)

ciekawe, czy da się jakoś ją zaadoptować do starszego modelu :)

Vengosh z pewnością byłby zainteresowany :D

Ja tam lubię brzydkie, będzie touratech ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja tam lubię brzydkie, będzie touratech :)

to widzę, że decyzja podjęta ;) :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Rama i całe zawieszenie są podobno takie jak u nas, to i lampę z zegarami by zaadoptował - POLAK POTRAFI ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Rama i całe zawieszenie są podobno takie jak u nas, to i lampę z zegarami by zaadoptował - POLAK POTRAFI ;)

Mnie tam ta nowa lampa też się podoba.. :mrgreen: ale bardziej podobałby mi się z tą lampą nowy motór, np 1200 GS ADV :roll:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiecie, że wlaśnie ten model upewnił mnie, że dokonuje własciwego wyboru kupując Dakara ;)

Skoro BMW wypuszcza na rynek nowy model z tym samym silnikiem, ramą, wydechem to znaczy, że jest to sprawdzone rozwiązanie, mało awaryjne i z pewnościa nie popsuje wizerunku BMW

Model oczywiście ma wypełnić nisze rynkową i trafić do mniej zamożnych klientów ale musi być to solidny i niezawodny motor :) ...oszczędności oczywiście spowodowały to, że nie dorówna dakarowi ale wygląd jest niczego sobie :D

aaaaa i zapomnial bym o jeszcze jednym będą do naszych GS-ów dłużej produkowane częśći zamienne :mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ręce drętwieją na pewno tak samo, w końcu to singiel :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ręce drętwieją na pewno tak samo, w końcu to singiel :-)

Oj Paweł, Paweł. Mi tam nic nie drętwieje jak jadę na moim Dakarku (no może czasami, ale to nie ręce) ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Byłem wczoraj w salonie BMW w Warszawie i oglądałem owe cudeńko.

Powiem szczerze, że troszkę się rozczarowałem.

Moim zdaniem zastosowane w nim przełączniki są gorzej wykonane i wyglądają na zabawkowo chińskie

Przeniesienie grzania manetek na kokpit też mi się nie podoba.

Malowanie silnika korpus grafitowy, cylinder czarny, sprawiają wrażenie mniejszego motocykla

Jedyne co mi się podoba to reflektor i zegary.

Ogólne wrażenie, hmmmm poprzedni model duuuużo fajniejszy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×