Skocz do zawartości

Recommended Posts

Siema

Ze świątecznych nudów i rozpasania tak sobie siedzę grzebię i nasunęło mi się pytanie - czego to takie tanie??? :)

Serio, za dziesięć koła można dostać dziesięcioletni i młodszy egzemplarz. Coś z nim jest nie tak, czy tak po prostu? Ktoś użytkował, użytkuje, zna osobiście jakiś egzemplarz? Może ktoś tym dalej podróżował? Jak śię spisuje w dłuższej eksploatacji?

Pozdrawiam

Seb

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moje poprzednie moto to Xt660R Zrobiłem nim 30 tyś km.

Generalnie wg. mnie dużo mniej dopracowany niż BMW.

XT To włoskie gówno.

Serki zabieraka do wymiany co 10 tyś km.

Kiepska charakterystyka silnika - szarpie przy niskich obrotach.

Dużo części rdzewieje szprychy itp.

Mi często się rozciekała pompa wody - części 100 zł.

XT to ciężki toboł wszystko co ciężkie to u góry zbiornik oleju paliwa itp.

Kiepski zawias jak za mocno skręcisz śruby od przedniej ośki to pęka goleń.

Ja jestem mega zadowolony z przesiadki na BMW. I raczej nie wrócę do Yamahy a na pewno nie do XT.

A Cena temu taka bo dużo tego na rynku i kombinowanych wiele.

Jest wiele - kilka plusów ale nie chce mi się bardziej rozpisywać.

Amen.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wypisałeś tylko minusy, na ich podstawie nie sposób sobie wyrobić opinii :D Wypisz też plusy w wolnej chwili ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
...

Wypisz też plusy w wolnej chwili ;)

Ja mam chwilę ... ;)

Plusem jest to, że jest tanie moto dla biednego, bez wymagań i ambicji ... ;) :lol:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Plusy.

Tani w zakupie

Multum części zamiennych.

Wytrzymałe plastiki plastik jest barwiony nie lakierowany.

Średnie spalanie u mnie to między 4,5 a 5,5 i nie więcej praktycznie niezależnie od stylu jazdy.

Dla mnie wygląd jest jak najbardziej ok.

OOO w liczniku jest tryb diagnostyczny który pokaże każdy błąd można je diagnozować kasować i sprawdzać działanie różnych podzespołów.

i chyba tyle.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja w zeszłym roku byłem na wakacjach w Chorwacji z żoną.

zrobiliśmy 5 tyś km w 2 tyg poza 2 kapciami to bez problemów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam wrażenie, że to moto idealne dla tych co lubią ruszyć w teren a potem szukają w garażu azylu przed żoną. ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystko ma swoje plusy i minusy.

ja dobrze wspominam XT ale bmw chyba będę lepiej.

Pożyjemy pożyjemy pożyjemy i zobaczymy .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

XT To włoskie gówno.

BMW G 650 Xchallenge powstał przy współpracy z Aprilią i jest montowany we włoskich zakładach w Scorze. Zaglądając w różne zakamarki bike’a, nie zdziwcie się na widok napisu „Made in Italy”.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

BMW G 650 Xchallenge powstał przy współpracy z Aprilią i jest montowany we włoskich zakładach w Scorze. Zaglądając w różne zakamarki bike’a, nie zdziwcie się na widok napisu „Made in Italy”.

Masz rację wyprodukowany we włoskich zakładach ale pod pieczą BMW.

XT też jest produkowany we włoskich zakładach w fabryce MBK która specjalizuje się w produkcji skuterów.

Jak wypiaskowałem ramę to byłem w szoku kilka spawów nie trafionych tylko obok albo spaw bez gazu - same dziury. Masakra.

Stare XT 600 to jak najbardziej ale 660 to już kupa. pewnie znajdą się i tacy co dadzą rękę za nowego XT obciąć ale do czasu.

OBY BMW MNIE NIE ZAWIODŁO. :cool:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To był motong ... reszta to namiastki, niestety moje gabaryty wymusiły sprzedaż

P5250014.JPG

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
To był motong ... reszta to namiastki, niestety moje gabaryty wymusiły sprzedaż

P5250014.JPG

Qrcze Dziadek, nadal nie mogę uwierzyć, ze przez nasz nikczemny wzrost pozbyłes sie Kata. Na X jak ustawie dobrze zawieszenie i założę kanapę Renazco mam dalej do ziemi niż z 690. Postoje trzeba planować

Sent from my iPhone using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Qrcze Dziadek, nadal nie mogę uwierzyć, ze przez nasz nikczemny wzrost pozbyłes sie Kata. Na X jak ustawie dobrze zawieszenie i założę kanapę Renazco mam dalej do ziemi niż z 690. Postoje trzeba planować Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja się go nie pozbyłem, jago sprzedawałem ze łzami w oczach :( , to był model 2010, a 2012 zrobili już trochę niższy ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja się go nie pozbyłem, jago sprzedawałem ze łzami w oczach :( , to był model 2010, a 2012 zrobili już trochę niższy ...

a ile miało wysokości?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a ile miało wysokości?

93-94 cm czyli mniej więcej tyle jak EXC tylko, że kanapa szersza niż w EXC z którym nie miałem żadnych problemów no i przy moich 166 i krótkich odnóżach była kicha czubkiem palców dostawałem jak zjechałem dupą na bok no i w większej orce zaczynałem się gubić ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie przesadzacie z tą krytyką XTka? Widziałem dwie sztuki fajnie zrobione - wydech poprowadzony górą (większy prześwit), solidna osłona pod silnikiem, jeden z większym zbiornikiem. Moim zdaniem fajna baza na wyprawówkę :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
93-94 cm czyli mniej więcej tyle jak EXC tylko, że kanapa szersza niż w EXC z którym nie miałem żadnych problemów no i przy moich 166 i krótkich odnóżach była kicha czubkiem palców dostawałem jak zjechałem dupą na bok no i w większej orce zaczynałem się gubić ...

To juz wiem gdzie pies, a raczej 690, pogrzebany. Przy moich 172 juz na EXC było ok i na 690 tez nie najgorzej

Sent from my iPhone using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie przesadzacie z tą krytyką XTka? Widziałem dwie sztuki fajnie zrobione - wydech poprowadzony górą (większy prześwit), solidna osłona pod silnikiem, jeden z większym zbiornikiem. Moim zdaniem fajna baza na wyprawówkę :)

To nie ja ... to nie ja.... to Mik :D zresztą gdzieżbym śmiał.... sam teraz ujeżdżam "żyrafę" ;) xt660z. Uważam, że w każdym motocyklu znajdą się plusy dodatnie i plusy ujemne ;) :D o czym świadczą różne testy porównawcze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie przesadzacie z tą krytyką XTka?

No to bądź konstruktywny i zaproponuj coś do krytyki, a nie tylko krytykuj krytyków ;)

:beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

O! Właśnie! Widzę że Wam takich tematów brakuje! Zara ino drugi założę! :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Qrcze szykowałem się do zakupu, ale się zdygałem . :) Za 24k można nófke wyrwać . Napiszcie coś więcej, bo widzę że Neno trzepie sporo kilometrów w przeróżnym terenie na tym sprzęcie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A nie lepiej dopytac na forum xt???

wydakarowane z błota...

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A nie lepiej dopytac na forum xt???

wydakarowane z błota...

No co TY?! Przecież tam go wkręcą, że to fajny motocykl :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×