Skocz do zawartości

Recommended Posts

Zamierzam kupić Dakara,najlepiej po lifcie. Aczkolwiek jeszcze nie miałem okazji takiego dosiąść. Jeśli ktoś w okolicach Gdyni posiada,to chętnie się przymierzę.

Oglądał ktoś może tego forumowego-użytkownik Glaca,lub mógłby go zobaczyć w Katowicach?

Jest po jakimś ślizgu i taki niski się wydaje.

http://allegro.pl/bmw-f650-gs-dakar-i4976297908.html

Drugi z Kłodzka nie ma zbiorniczka od amortyzatora,a ma ABS,wiec coś chyba nie gra..?

http://olx.pl/oferta/bmw-gs-f-650-dakar-abs-stan-salonowy-CID5-ID8jmSf.html#f9e063af0e

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oglądał ktoś może tego forumowego-użytkownik Glaca,lub mógłby go zobaczyć w Katowicach?

Glaca? Nie znam człowieka... Strasznie naciagane te "forumowe" motocykle ostatnimi czasy.

Drugi z Kłodzka nie ma zbiorniczka od amortyzatora,a ma ABS,wiec coś chyba nie gra..?

http://olx.pl/oferta...html#f9e063af0e

Co ma zbiornik kompensacyjny do ABS? ABS widac, ze ma. Albo mi sie wydaje albo to kolko z przodu ma 19" zamiast 21". Popros o VIN to sprawa sie wyjasni.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co ma zbiornik kompensacyjny do ABS? ABS widac, ze ma. Albo mi sie wydaje albo to kolko z przodu ma 19" zamiast 21". Popros o VIN to sprawa sie wyjasni.

Jakby nie miał abs to w miejsce pompy od abs mógłby być ten zbiorniczek. W niektórych rocznikach chyba tak było.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jakby nie miał abs to w miejsce pompy od abs mógłby być ten zbiorniczek. W niektórych rocznikach chyba tak było.

W poczatkowej fazie produkcji - rocznik 2000-2001.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oba mają oryginalne tarcze hamulcowe. Czyli, że spore prawdopodobieństwo, że były założone od początku. Po ich grubości można się zorientować czy przebieg nie jest przypadkiem x2. W drugim brakuje pampersa. W obu tego zbiorniczka. Amortyzator dakarowy ma 40 punktową regulację preload tym pokrętłem z prawej strony. Zwykły chyba tylko 20 punktową. Od tego ten zbiorniczek. No i skok większy oczywiście w dakarze. Dodatkowo dakar ma chyba dodatkową rolkę od łańcucha. Po tym można poznać czy rama jest od zwykłego czy od dakara. Oba mają nówki łańcuchy (wnosząc po cofnięciu koła). Nikt sprzedający prywatnie nie wymienia raczej łańcucha przed sprzedażą. Trochę handlarzem zajeżdża. A te koła 21 chyba są ale możliwe, że w oczach mi się już pierdzieli :). Najlepiej po vinie sprawdzić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mnie sie wydaje, ze ten z Kłodzka ma 19 z przodu, szczegolnie jak sie popatrzy na 2 zdjecie. Nie chce mi sie mierzyc i przeliczac. Byc moze sie myle.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jest ogłoszenie na forum z 4-listopada.Aczkolwiek kontakt tylko z servisem-komisem.A oni twierdzą,że moto bez wad. Po przewrotce i tak trzeba zobaczyć ,osłona silnika widzę też dostała.Ciekawi

mnie jak wygląda zawieszenie,lub czy nie zostało wymienione na to od zwykłego GS-a.Bo właściciel,chyba nie chce mieć z tym nic wspólnego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Szybciej są patenty pt., że się bierze zwykły, zakłada plastiki od dakara i mówi, że to dakar. To może być powodem braku tego zbiorniczka. No i pytanie co było robione a co jeszcze nie. Co około 25k trzeba jeszcze wymienić pompę wody. Objaw - z lewej strony pod silnikiem jest dziurka dokładnie na wysokości uszczelniaczy i jak będą do wymiany to będzie się tam pocił (widać ją bez odkręcania płyty). Poza ogólna eksploatacją to jeszcze sprzęgło, filtr paliwa i akumulator. Cała reszta się raczej nie psuje. Tzn. od razu po odpaleniu będzie widać, że jest coś jest nie tak. Tak samo luzu na zaworach też za bardzo nie trzeba regulować. Więc jeśli się okaże, że nic nie było robione to z 2 tys. zł możesz jeszcze śmiało doliczyć. Mimo tego, że bez wad :) . One mi się wydają kombinowane jakieś. Sprawdź vin czy one oby na pewno fabrykę jako dakary opuściły bo wątpię w to.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mnie sie wydaje, ze ten z Kłodzka ma 19 z przodu, szczegolnie jak sie popatrzy na 2 zdjecie. Nie chce mi sie mierzyc i przeliczac. Byc moze sie myle.

Jednak intuicja mnie nie zawiodła. Jeśli dokładnie sie przyjrzycie na zdjeciach obu motocykli słabo bo słabo widać czarny plastikowy korek zaślepiający z gory lage. Dakarowe zawieszenie ma w tym miejscu chromowany wystajacy korek w formie nakretki. Zawiecha z przodu jest wiec od zwykłego GSa. Byc moze to tylko zwyklak z plastikami od Dakara.

Zdjecia z sieci ale moze zobrazuja o co mi chodzi:

Dakar

BMW-F-650-GS-DAKAR-GS650F-GS-650-SUPERMOTO-ALL-TERRAINE-COMMUTOR.jpg

Zwykly F650GS

004.jpg

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ne wiem jak mam dziękować za taką informację.Bardzo przydatne przy dalszych poszukiwaniach. Dzięki Mutomb!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poszukaj jeszcze o tej rolce napinacza od łańcucha bo to chyba jedyny element którym się rama różni. Przy przerabianiu zwykłego na dakara trzeba tą rolkę przyspawać bo łańcuch będzie spadał bo większy skok zawiasu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ile to czasu i pieniędzy jest z Wami zaoszczędzone. :)

Z drugiej strony będzie trudniej coś kupić. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Masz czas, co nagle to po diable, jak cos bedzie w okolicy moge pomoc w ewentualnych ogledzinach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam.

Jak w tytule,kupię Dakara,bardziej jestem nastawiony na wersje po lifcie. W rozsądnym stanie i za rozsądną cenę.Z oryginalnym zawieszeniem. :)

Czekam na propozycje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Podaję nr VIN do tego drugiego Dakara: WB10175A66ZR99359 Jak ktoś ma chęci sprawdzić.Tak z ciekawości dlaczego jest zwykłe zawieszenie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

http://f650gs.pl/topic/1151-dekoder-vin/

Chassis number ZR99359

Vehicle code 0175

Series R13

Model F 650 GS 04 (0175 ( 0185) )

Body type 0185)

Catalog model ECE

Production date 2006 / 06

Engine F 650 GS 04 (0175

Catalyzer YES

Ten motocykl nigdy Dakarem nie był :)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

http://f650gs.pl/top...51-dekoder-vin/

Chassis number ZR99359

Vehicle code 0175

Series R13

Model F 650 GS 04 (0175 ( 0185) )

Body type 0185)

Catalog model ECE

Production date 2006 / 06

Engine F 650 GS 04 (0175

Catalyzer YES

Ten motocykl nigdy Dakarem nie był :)

No proszę, a teraz jest. Prawdziwy cud. ;-)

Dowodów na cuda jest wiele, np. taki Pegaz miał skrzydła choć qń.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

DanielB-szukaj na spokojnie. Szkoda wydanej kasy. Możesz skontaktowac się np. z PawłemS. - szefem sprzedaży motocykli z BMW Zdunek. Wprawdzie Paweł raczej będzie Ciebie namawiał na K1600 w pełnej opcji, ale czasami trafiają się bardziej pewne egzemplarze w komisie-tak ja kupiłem kilka lat temu swojego Dakara.

P.S. Połączyłem dwa Twoje wątki żeby był porządek na forum.

("starzy wyjadacze"-nie opluwać monitorów)

I przeniosłem do "kupię"-ewentualny sprzedający szybciej znajdzie Twoją ofertę.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ach..coraz wyżej te ceny idą.Narazie odpada,ale kusi.Dzięki.

Co możecie powiedzieć o tym:

http://olx.pl/oferta/bmw-650-gs-dakar-13030km-CID5-ID6jK5J.html#f9e063af0e

Ja widzę tylko brak paseczka na boczku i trochę przepalony tłumik.

Może ktoś w Lubartowie go zobaczyć?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Do kościoła daleko nie miał ;-) Bo przecież na pewno korekty licznika nie było ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W sumie to nie wiem od czego te tłumiki takie czarne się robią. Jeśli tylko od jeżdżenia to podpowiem, że mój mający 65 kkm przebiegu ma chyba czystsze tłumiki. Tzn. oba wyglądają gdzieś tak jak w tym prawy. Nie ma żadnego mocno czarnego paska czy coś. A te paseczki (plasticzki) na boku to są tak zaprojektowane, żeby od razu po opuszczeniu fabryki poodpadały. Ich brak jest normalny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kiedyś w zamierzchłych czasach forumowych doszliśmy do wniosku, że tłumiki ciemnieją bardziej podczas długotrwałych jazd w deszczu ;-)

Na zdjęciach ten Dakar wygląda ok (poza zgubioną łezką z baku) ale założę się o moje stare opony w garażu, że ma większy przebieg niż 13000 :-)

Edytowane przez Vengosh10
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×