DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Zamierzam kupić Dakara,najlepiej po lifcie. Aczkolwiek jeszcze nie miałem okazji takiego dosiąść. Jeśli ktoś w okolicach Gdyni posiada,to chętnie się przymierzę. Oglądał ktoś może tego forumowego-użytkownik Glaca,lub mógłby go zobaczyć w Katowicach? Jest po jakimś ślizgu i taki niski się wydaje. http://allegro.pl/bmw-f650-gs-dakar-i4976297908.html Drugi z Kłodzka nie ma zbiorniczka od amortyzatora,a ma ABS,wiec coś chyba nie gra..? http://olx.pl/oferta/bmw-gs-f-650-dakar-abs-stan-salonowy-CID5-ID8jmSf.html#f9e063af0e Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Oglądał ktoś może tego forumowego-użytkownik Glaca,lub mógłby go zobaczyć w Katowicach? Glaca? Nie znam człowieka... Strasznie naciagane te "forumowe" motocykle ostatnimi czasy. Drugi z Kłodzka nie ma zbiorniczka od amortyzatora,a ma ABS,wiec coś chyba nie gra..? http://olx.pl/oferta...html#f9e063af0e Co ma zbiornik kompensacyjny do ABS? ABS widac, ze ma. Albo mi sie wydaje albo to kolko z przodu ma 19" zamiast 21". Popros o VIN to sprawa sie wyjasni. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krzbur 72 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Co ma zbiornik kompensacyjny do ABS? ABS widac, ze ma. Albo mi sie wydaje albo to kolko z przodu ma 19" zamiast 21". Popros o VIN to sprawa sie wyjasni. Jakby nie miał abs to w miejsce pompy od abs mógłby być ten zbiorniczek. W niektórych rocznikach chyba tak było. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Jakby nie miał abs to w miejsce pompy od abs mógłby być ten zbiorniczek. W niektórych rocznikach chyba tak było. W poczatkowej fazie produkcji - rocznik 2000-2001. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krzbur 72 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Oba mają oryginalne tarcze hamulcowe. Czyli, że spore prawdopodobieństwo, że były założone od początku. Po ich grubości można się zorientować czy przebieg nie jest przypadkiem x2. W drugim brakuje pampersa. W obu tego zbiorniczka. Amortyzator dakarowy ma 40 punktową regulację preload tym pokrętłem z prawej strony. Zwykły chyba tylko 20 punktową. Od tego ten zbiorniczek. No i skok większy oczywiście w dakarze. Dodatkowo dakar ma chyba dodatkową rolkę od łańcucha. Po tym można poznać czy rama jest od zwykłego czy od dakara. Oba mają nówki łańcuchy (wnosząc po cofnięciu koła). Nikt sprzedający prywatnie nie wymienia raczej łańcucha przed sprzedażą. Trochę handlarzem zajeżdża. A te koła 21 chyba są ale możliwe, że w oczach mi się już pierdzieli :). Najlepiej po vinie sprawdzić. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Mnie sie wydaje, ze ten z Kłodzka ma 19 z przodu, szczegolnie jak sie popatrzy na 2 zdjecie. Nie chce mi sie mierzyc i przeliczac. Byc moze sie myle. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Jest ogłoszenie na forum z 4-listopada.Aczkolwiek kontakt tylko z servisem-komisem.A oni twierdzą,że moto bez wad. Po przewrotce i tak trzeba zobaczyć ,osłona silnika widzę też dostała.Ciekawi mnie jak wygląda zawieszenie,lub czy nie zostało wymienione na to od zwykłego GS-a.Bo właściciel,chyba nie chce mieć z tym nic wspólnego. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krzbur 72 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Szybciej są patenty pt., że się bierze zwykły, zakłada plastiki od dakara i mówi, że to dakar. To może być powodem braku tego zbiorniczka. No i pytanie co było robione a co jeszcze nie. Co około 25k trzeba jeszcze wymienić pompę wody. Objaw - z lewej strony pod silnikiem jest dziurka dokładnie na wysokości uszczelniaczy i jak będą do wymiany to będzie się tam pocił (widać ją bez odkręcania płyty). Poza ogólna eksploatacją to jeszcze sprzęgło, filtr paliwa i akumulator. Cała reszta się raczej nie psuje. Tzn. od razu po odpaleniu będzie widać, że jest coś jest nie tak. Tak samo luzu na zaworach też za bardzo nie trzeba regulować. Więc jeśli się okaże, że nic nie było robione to z 2 tys. zł możesz jeszcze śmiało doliczyć. Mimo tego, że bez wad :) . One mi się wydają kombinowane jakieś. Sprawdź vin czy one oby na pewno fabrykę jako dakary opuściły bo wątpię w to. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Mnie sie wydaje, ze ten z Kłodzka ma 19 z przodu, szczegolnie jak sie popatrzy na 2 zdjecie. Nie chce mi sie mierzyc i przeliczac. Byc moze sie myle. Jednak intuicja mnie nie zawiodła. Jeśli dokładnie sie przyjrzycie na zdjeciach obu motocykli słabo bo słabo widać czarny plastikowy korek zaślepiający z gory lage. Dakarowe zawieszenie ma w tym miejscu chromowany wystajacy korek w formie nakretki. Zawiecha z przodu jest wiec od zwykłego GSa. Byc moze to tylko zwyklak z plastikami od Dakara. Zdjecia z sieci ale moze zobrazuja o co mi chodzi: Dakar Zwykly F650GS 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Ne wiem jak mam dziękować za taką informację.Bardzo przydatne przy dalszych poszukiwaniach. Dzięki Mutomb! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krzbur 72 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Poszukaj jeszcze o tej rolce napinacza od łańcucha bo to chyba jedyny element którym się rama różni. Przy przerabianiu zwykłego na dakara trzeba tą rolkę przyspawać bo łańcuch będzie spadał bo większy skok zawiasu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Ile to czasu i pieniędzy jest z Wami zaoszczędzone. :) Z drugiej strony będzie trudniej coś kupić. ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 975 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Masz czas, co nagle to po diable, jak cos bedzie w okolicy moge pomoc w ewentualnych ogledzinach. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Dzięki,będę miał Cię na uwadze. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Mutomb Ty nasz Szerloku :) brawo :beer: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Witam. Jak w tytule,kupię Dakara,bardziej jestem nastawiony na wersje po lifcie. W rozsądnym stanie i za rozsądną cenę.Z oryginalnym zawieszeniem. :) Czekam na propozycje. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 Podaję nr VIN do tego drugiego Dakara: WB10175A66ZR99359 Jak ktoś ma chęci sprawdzić.Tak z ciekawości dlaczego jest zwykłe zawieszenie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 http://f650gs.pl/topic/1151-dekoder-vin/ Chassis number ZR99359 Vehicle code 0175 Series R13 Model F 650 GS 04 (0175 ( 0185) ) Body type 0185) Catalog model ECE Production date 2006 / 06 Engine F 650 GS 04 (0175 Catalyzer YES Ten motocykl nigdy Dakarem nie był :) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 13 Styczeń 2015 http://f650gs.pl/top...51-dekoder-vin/ Chassis number ZR99359 Vehicle code 0175 Series R13 Model F 650 GS 04 (0175 ( 0185) ) Body type 0185) Catalog model ECE Production date 2006 / 06 Engine F 650 GS 04 (0175 Catalyzer YES Ten motocykl nigdy Dakarem nie był :) No proszę, a teraz jest. Prawdziwy cud. ;-) Dowodów na cuda jest wiele, np. taki Pegaz miał skrzydła choć qń. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 035 Zgłoś ten post Napisano 14 Styczeń 2015 DanielB-szukaj na spokojnie. Szkoda wydanej kasy. Możesz skontaktowac się np. z PawłemS. - szefem sprzedaży motocykli z BMW Zdunek. Wprawdzie Paweł raczej będzie Ciebie namawiał na K1600 w pełnej opcji, ale czasami trafiają się bardziej pewne egzemplarze w komisie-tak ja kupiłem kilka lat temu swojego Dakara. P.S. Połączyłem dwa Twoje wątki żeby był porządek na forum. ("starzy wyjadacze"-nie opluwać monitorów) I przeniosłem do "kupię"-ewentualny sprzedający szybciej znajdzie Twoją ofertę. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 14 Styczeń 2015 Troszkę droższy, ale .... http://f650gs.pl/top...7-w-dobre-rece/ Mogę ewentualnie obejrzeć, sprawdzić co w komputerze i w ogóle ... ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 14 Styczeń 2015 Ach..coraz wyżej te ceny idą.Narazie odpada,ale kusi.Dzięki. Co możecie powiedzieć o tym: http://olx.pl/oferta/bmw-650-gs-dakar-13030km-CID5-ID6jK5J.html#f9e063af0e Ja widzę tylko brak paseczka na boczku i trochę przepalony tłumik. Może ktoś w Lubartowie go zobaczyć? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Kropka 2 452 Zgłoś ten post Napisano 14 Styczeń 2015 Do kościoła daleko nie miał ;-) Bo przecież na pewno korekty licznika nie było ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krzbur 72 Zgłoś ten post Napisano 14 Styczeń 2015 W sumie to nie wiem od czego te tłumiki takie czarne się robią. Jeśli tylko od jeżdżenia to podpowiem, że mój mający 65 kkm przebiegu ma chyba czystsze tłumiki. Tzn. oba wyglądają gdzieś tak jak w tym prawy. Nie ma żadnego mocno czarnego paska czy coś. A te paseczki (plasticzki) na boku to są tak zaprojektowane, żeby od razu po opuszczeniu fabryki poodpadały. Ich brak jest normalny. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 14 Styczeń 2015 (edytowane) Kiedyś w zamierzchłych czasach forumowych doszliśmy do wniosku, że tłumiki ciemnieją bardziej podczas długotrwałych jazd w deszczu ;-) Na zdjęciach ten Dakar wygląda ok (poza zgubioną łezką z baku) ale założę się o moje stare opony w garażu, że ma większy przebieg niż 13000 :-) Edytowane 14 Styczeń 2015 przez Vengosh10 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach