Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, posiadam efkę z `94 i postanowiłem zmienić wydech. Wybór padł na dominatora ze względu na dołączoną rurę dolotową bez konieczności cięcia i spawania oryginału. Producent w swojej ofercie miał tylko do F 650ST pomierzyłem średnice, że niby wszystko powinno pasować i nie pasuje. Mianowicie nie mieści mi się rolka od łańcucha. Rozwiązanie takie, że ktoś mi wytnie centymetr z rury dolotowej i ponownie zespawa (może producent) albo sam skrócę o centymetr kolektor chociaż to pewnie nie jest najlepszy pomysł.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak już uporasz się z tematem daj znać jak pracuje. Czy moc pozostała-przybyła itd. A i który założyłeś. Jajko, okrągły i db.94, czy moto gp1 db.101.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kupiłem okrągły 94db. Wziąłem też db killera hard żeby nie drażnić leśniczego. Z db killerem chodzi głębiej niż seryjny. Żeby zamontować tłumik trzeba go zdystansować tulejką od ramy (dostępna w agromie). Jak skończę z tematem wrzucę zdjęcia i spostrzeżenia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
No i fajnie, czekam jak to wyjdzie bo sam się przymieżam do Dominatora.

Jakbyś się nie przymieżał nic to nie da ;)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A właśnie, że da. Ładny dźwięk i odmienny od pracy agregatu prądotwórczego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A właśnie, że da. Ładny dźwięk i odmienny od pracy agregatu prądotwórczego.

Nie o takie przymieżanie mu chodziło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co Ty wiesz o przymieZaniu :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja zawarłem przymierze z Dominatorem i teraz mam za swoje. Jak do nich napiszę to pewnie powiedzą, że 1 cm kolektora nie robi różnicy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na długości jeszcze ujdzie, na średnicy już nie bardzo. (kolektor, żeby nie było ;) )

Edytowane przez agreSorek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Problem rozwiązany dzięki znajomemu znajomego, który pracuje w firmie robiącej tłumiki. Przerobił kielich i pasuje jak ulał. Wrażenia? Cichy nie jest. Kolega twierdzi, że brzmi jak wielkie, agresywne enduro. Po założeniu dałem do regulacji i mechanik stwierdził, że na wakuometrze jest okej i dawki też nie zmieniał. Na wrażenia z jazdy pewnie wpływ ma siła sugestii ale tak jakby częściej i szybciej przypadkiem wpadam na czerwone pole. Osobiście jestem zadowolony, pasażer może mieć małe problemy ze słuchem po dłuższej trasie. Jak ktoś nie lubi głośnych wydechów do db killer medium powinien być spoko wersja hard mocno wygłusza. Przygotuję do sezonu zrobię fotki i może jakiś filmik czy coś.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam. Ja zdecydowałem się na crosowalny. Oczywiście też miałem problem z za dużą średnicą. Bez tulejki się nie obyło ale warto było. Bardzo ładnie teraz wygląda motor i jest głośny ale dbkiller hard i jest git. Naprawde teraz nie brzmi jak agregat prądotwórczy :D

http://ifotos.pl/z/wwqeren

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×