Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2012 Ciekawe w jakich markach zdarza się to najczęściej, bo w mojej Hondzinie nie miałam takich objawów :) Kiedyś np. Jawa 350 miała taki luz podobno celowo zaprojektowany, chociaż to była dziwna, półautomatyczna skrzynia. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomecki79 3 Zgłoś ten post Napisano 26 Czerwiec 2012 (edytowane) Poz. 9 ;) http://realoem.com/b...373&hg=61&fg=31 Dzięku za schemacik. Kupiłem. Wymieniłem (cała operacja trwała 5 minut plus czas na noszenie klamotów do garażu i spowrotem :) ) Niestetety pomogło częściowo. Przy zimnym silniku dalej potrafi się palić ciągłym światełkiem po czym po wrzuceniu 2 przestaje. Na razie jeżdzę na nowym czujniku i będę obserwował. Edytowane 4 Lipiec 2012 przez Tomecki79 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 24 Sierpień 2014 Czy ten czujnik ma jakieś uszczelki wymienne? Bo zaobserwowałem delikatny wyciek oleju z czujnika i zastanawiam sie czy jest tam co wymienić czy od razu caly czujnik. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 25 Sierpień 2014 Nie bylo tam nic, uszczelnilem reinzosilem - zobaczymy... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Applewine 7 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2018 Witam, pozwolę sobie odkurzyć - ponieważ ostatnio coraz rzadziej zapala się kontrolka N, na chwilę zajrzałem do czujnika - i pierwsze pytanie jakie się pojawiło to jak odłączyć kabelek od niego? Manual mówi, żeby zdjąć spinkę zabezpieczającą kabel, ale ja niestety takowej nie widzę. Pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2018 O ile jeszcze pamiętam kabel był wkrętem przykręcony Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Applewine 7 Zgłoś ten post Napisano 21 Maj 2018 Kabelek jest przykręcony wdzięczną śrubeczką o łbie 5,5. U mnie po oczyszczeniu i dokręceniu problem zniknął. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Youri 0 Zgłoś ten post Napisano 25 Czerwiec 2019 (edytowane) Cześć, Panowie, czy wiecie jak sprawdzić czy czujnik biegu jałowego w GSie z 2001 jest sprawny ? Ostatnio dopadł moją staruszkę podobny problem, stojąc na parkingu wrzuciłem jedynkę i na stałe zapaliła się kontrolka "luzu". Znalazłem używany czujnik, wymieniłem ale problem niestety nie ustąpił. Na tyle ile mogłem sprawdziłem kabelek. Zastanawia mnie też zasada działania tego czujnika. Mam przed sobą stary czujnik, wyczyściłem go porządnie i zacząłem się nim bawić. czy czujnik powinien przewodzić niezależnie od tego czy wystający z niego cycek jest wciśnięty czy nie? Edytowane 25 Czerwiec 2019 przez Youri Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 26 Czerwiec 2019 Powinien. To nie jest wyłącznik, on w zależności na biegu dotyka izolatora, a na luzie metalu i zapala lampkę. Prawdopodobnie masz przetarty przewód, albo coś w tym rodzaju. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Youri 0 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2019 Serdeczne dzięki za odpowiedź i wskazówkę. Dzisiaj dokładnie sprawdzę przewód. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach