Skocz do zawartości
razorbl

DRZ400 bezkonkurencyjny?

Recommended Posts

No właśnie, nie wiadomo po ilu km, pewnie też bardzo wiele czynników na to wpływa, niemniej jednak przytoczyłem przykład własciela, który ma go od nowości, a pisze tak - http://advd.pl/threads/325-KTM-690-Enduro

P.S. A tak w ogóle to..... żeby nie ten śnieg :-D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niestety przymus większej dbałości o pomarańczowe cacka sprowadza się do tego, ze kupując używkę z przekręconym licznikiem z 40 na 15tys.km, można trafić na bombę z wytartą plastikową przepustnicą (kilka tys. zł, brak zamienników), zużytymi dźwigienkami zaworowymi (czy tam rolkami, jeden ch..j, wymieniać trzeba), czy co gorsza z niewymianymi nigdy łożyskami wałka rozrządu, a to dosłownie grozi wybuchem. Dlatego sam też się mocno wahałem (ponownie) końcem roku, czy kupić starą LC4 Adv. (cały czas mnie do niego ciągnie), czy brać kredyt na golasa 690, któego trzeba ubrać za mniej więcej tyle ile wart mój stary XTek, czy jednak zostać przy starym łupie i doprowadzić go do ładu. Wyszło na ostatnie https://picasaweb.go...nspection201415 ;) Może za kilka lat będa na rynku używane AJP PR7, to wtedy się zdecyduję, bo silnik z XT660, zawias z wysokiej półki, relatywnie niska waga i małe spalanie - taki bezawaryjny ubrany KTM 690 ;) Oby w ogóle się pojawił na rynku.

Edytowane przez ArturS
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

http://690enduror.blogspot.com/

Ciekawy bog. Gościu opisuje swoją przygodę z 690 od nowości.

Mega obszerny temat o 690'tce na advider.pl:

http://advrider.pl/viewtopic.php?f=5&t=3255

Jest parę drobiazgów, które trzeba poprawić po fabryce, ale później już tylko cieszyć się jazdą. Z tego co się czyta .... :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ostatecznie wybór padł na Hondę XR650R :)

Waga 122kg na sucho i 61 kucy robią swoje... Ogień niemożliwy. Z minusów brak rozrusznika, ale w sumie lekko sie ją kopie:) No i serwis zawory + olej co 1000km. Ale podobno jak się dojdzie do wprawy to zajmuje to 20min.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A staruszek Dr350 wart jest jeszcze zainteresowania? Zastanawiam się nad czymś niedrogim co uzupełni się dobrze z moim obecnym moto.

Moje założenia

- w miarę lekkie

- niedrogie w utrzymaniu i z ludzkimi interwałami serwisowymi

- jako że jestem spokojnym człowiekiem, więc raczej moto łagodne (żaden dzik, żadne 2T)

- żeby nadawał się na jakieś eskapady - typu wyjazd do Albanii czy Rumuni na lawecie i tam śmiganie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W ile kilogramów celujesz i jaki budżet?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

waga pewnie 120-140kg.

budżet nieokreślony. Jeśli da się za 5tys to 5tys, a jak się nie da, to za więcej :)

Na razie rozważam Dr350, ale mogą być inne z zakresu 250-400

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

LC4, Drz 400. Za 5 tys to kupisz taki jak miałem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale On prawdopodobnie chce jeździć a nie kopać :-)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dr-kę ciężko będzie znaleźć 350tke w dobrym stanie, tym bardziej w założonym budżecie...

wbrew pozorom nie jest łatwo znaleźć za takie pieniądze cos sensownego, ja radziłbym szukać DRki 650tki, ale tu tez będzie problem ze stanem i ceną, do tego waga 160kg gdzieś tak (co przy DLu to i tak świetny wynik :-D ) , za to święty spokój i wiele frajdy z jazdy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chciałbym jednak coś lżejszego niż dr650, żeby zobaczyć tą różnicę.

podobają mi się też ttr250, ale mało ich jest zarejestrowanych

CRF250L, KLR250R, WR250R - ale to droższe - minimum 10tys

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Musi być zarejestrowany czy masz blisko w szutry i knieje?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To trochę podnosi cenę lub obniża rocznik ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wiem,

w tej chwili zastanawiam się nad tym, co wybrać, oglądam ogłoszenia.

Budżet nie jest ograniczony, sam sobie narzuciłem to ograniczenie z różnych względów.

Jeśli okaże się, że to za mało, to zacznę się zastanawiać, co dalej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chyba nikt nie wspomniał o Hondzie XR 400. miałem pare lat, jezdziłem też DRZ i XR duuuuzo lepiej wypada w terenie, DRZ nie ma podejscia. Warto ten motorek tez wziąć pod uwage, silnik kuloodporny, zawory na srubkach. Ja miałem rok 98, troche oleju brała wiec zmieniłem tłok który był ORGINALNY, także pare lat jezdziła...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Też miałem. Brała więcej oleju niż trochę. :---D

Edytowane przez krs

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No słuchaj jak taki motocykl jezdzi 15 lat na jednym tłoku to czego oczekiwać. Po założeniu nowego tłoka śmigala aż Milo.

Wysłane z mojego ZTE V987

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A 1000 kilometrów to ludzkie interwały serwisowe? :-D no ale nie powiem, mi też się ta honda podoba

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No słuchaj jak taki motocykl jezdzi 15 lat na jednym tłoku .....

Kup Gs'a - przejeździ 3 x 15 lat :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kup Gs'a - przejeździ 3 x 15 lat :-D

I 45 właścicieli. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Długa trasa....... Na każdym z tych motków zapewne to będzie bajka :lol: Uniwersalne to były kiedyś opony...

Bajka o twardej dupie np.? ;)

I 45 właścicieli. ;)

I zawsze będzie miał 30 tys na budziku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chciałbym jednak coś lżejszego niż dr650, żeby zobaczyć tą różnicę.

podobają mi się też ttr250, ale mało ich jest zarejestrowanych

CRF250L, KLR250R, WR250R - ale to droższe - minimum 10tys

Chcesz poczuć róznice to bierz 250 lub 300. Ja bym celował w WRke + akcesoryjny zbiornik. Przy zalozeniu transportu laweta bedzie ok. Licz sie tez z kosztami serwisowania. Male nie beda ale tak jest w wiekszosci przypadkow jesli uzytkuje sie motek bardziej ekstremalnie. Jesli chodzi o ceny to mysle, ze beda spadac. Maleje zainteresowanie motkami stricte terenowymi. Coraz to wiecej zakazow, ograniczen wjazdu oraz nagonek zirytowanych turystow czy rolnikow. Nie umiemy jezdzic rozsadnie to pewnie niedlugo nie bedziemy jezdzic wcale poza asfaltami.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×