Skocz do zawartości
jesusdelasvegas

Kupię X-COUNTRY

Recommended Posts

Moi Drodzy,

Jeśli zamierzacie przekazać w dobre ręce swoje X-Country, znacie kogoś kto to robi albo możecie wspomóc mnie w poszukiwaniu tego motocykla będę bardzo wdzięczny.

Z góry dziękuję,

Konrad

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hmmm , będzie jechane ... ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hmmm , będzie jechane ... ;)

Nie ma co... pojechałeś :)

...

Po bandzie :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jaki budżet?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mobile.de ma. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czasem warto zapłacić .

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja juz kiedys na hoonda.pl zrobiłem mały wykład na temat cen w polsce . to tak jeszcze raz w skrócie :

niższa cena w polsce niz najnizsza w europie wynika z :

1. moto powypadkowe , kupione na aukcji ubezpieczeniowej . im taniej kupione tym więcej do zarobienia ale troche biegania za klamotami , klejenia tego czego nie mozna rozsądnie kupić , malowania itp .

2. moto z bardzo duzym przebiegiem , często po "reanimacji" silnika i oczywiście po "korekcie" licznika .

3. nieprawdą jest , że motocykle z włoch nie maja książek serwisowych bo ich nikt nie wydaje :beer: a makaroniarze zawsze gubią kluczyki .

4. nieprawdą jest że wszyscy ci francuzi zapominalscy i roztrzepani gubią książki i kluczyki :beer: .

5. brak książki serwisowej i jeden /często dorobiony.../ kluczyk to świadectwo zakupu pojazdu z aukcji ubezpieczeniowej - ubezpieczalnia zawsze zatrzymuje książkę w dokumentacji szkody całkowitej , kluczyk zapasowy również.

6. w polsce również można kupić na aukcjach motocykle powypadkowe , natomiast ich ilość jest śmieszna w porównaniu z krajami południowej europy . jak wiemy o szkodę całkowitą w motocyklu bardzo łatwo - każdy element podrapany jest do wymiany , draśnięte nawet zawieszenie jest do wymiany , średnio zbiornik paliwa kosztuje 3500 pln w serwisie , roboczogodzina nie jest tania .

7. drobna gleba to przeważnie szkoda całkowita - na zachodzie i południu AC to norma i nikt się nie przejmuje wyglebionym motkiem - za tydzień kasa jest na koncie i wyjeżdżamy na ulicę nowym pojazdem .

reasumując kolega szuka tańszego od średniej europejskiej x-country po szkodzie całkowitej w jakimś kraju zachodnim lub południowym , tanio naprawionego po zakupie na aukcji ubezpieczeniowej . na zdrowie :beer: ... co oczywiście nie dyskwalifikuje żadnego wyglebionego i dobrze naprawionego pojazdu ...

Edytowane przez mario2007
  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×