Skocz do zawartości
Konrad79

BMW F650 96' odpalanie motocykla na stojącego na bocznej nóżce

Recommended Posts

Cześć

Nurtuje mnie zagadnienie odpalania motocykla stojącego na bocznej nóżce z załączonym biegiem. Moja eF-ka pozwala na taki niebezpieczny myk i trochę mnie to martwi. Nie mam doświadczenia z wieloma motocyklami ale te, na których się uczyłem i jezdziłem (Suzuki Gladius, Kawasaki ER6 i Honda CBF 250), nie pozwalały na to. Co więcej rozłożenie, bocznej podstawki, gdy motocykl był "na biegu", powodowało wyłączenie silnika motocykla. U mnie tak to nie wygląda. Tylko tamte motki są dużo młodsze od mojego, wiec i technologia nowsza. Ktoś może mnie uświadomić czy tak powinno być?

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

uświadamiam - nie powinno tak być :)

Czujnik rozłożenia kosy sprawdziłbym na początek

tak mi się wydaje

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

KONRAD, SPRZEDAJ GO! :D

Edytowane przez Tomasz
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

uświadamiam - nie powinno tak być :)

Czujnik rozłożenia kosy sprawdziłbym na początek

tak mi się wydaje

Czyli trapiły mnie słuszne wątpliwości... A fakt, że "kosa" sama się nie blokuje przy rozkładaniu, jest normalnym zachowaniem tego elementu?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli trapiły mnie słuszne wątpliwości... A fakt, że "kosa" sama się nie blokuje przy rozkładaniu, jest normalnym zachowaniem tego elementu?

Ale jak to, możesz ją przełożyć na drugą stronę? :shock:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale jak to, możesz ją przełożyć na drugą stronę? :shock:

he, he no nie nie... Ale jeśli nie oprę na niej motocykla to sama się składa. To też dla mnie nowość.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

z pewnością nie powinno tak być, musisz to sprawdzić organoleptycznie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta