Skocz do zawartości
Pawel

Triumph Tiger 800 XCx/XRx

Recommended Posts

Lopuszanska jest w Wa-wie gapo ;)

W wa-wie jest ośrodek władzy, a Triumphu w społeczeństwie nie widzę ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

.... gapo ;)

Właśnie mi się przypomniało, że z Tobą nie gadam, ale nie pamiętam dlaczego. Możesz mi przypomnieć? ;)

:beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie mogę bo ja również z Tobą nie rozmawiam .... Jarosław :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Właśnie mi się przypomniało, że z Tobą nie gadam, ale nie pamiętam dlaczego. Możesz mi przypomnieć? ;)

:beer:

Nie mogę bo ja również z Tobą nie rozmawiam .... Jarosław :beer:

Mogę być mediatorem, ale tanio nie będzie.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mogę być mediatorem, ale tanio nie będzie.

Panu dziękujemy, ale "medialna" ... razem ... dlaczego nie ;)

My już dogadani.

Dogadaliśmy się tak: nie gadamy ze sobą - chyba, że któryś chce coś drugiemu powiedzieć to wtedy gadamy, ale zaraz po tym zamykamy dyskusję i ten drugi nie ma prawa nic gadać :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zasłyszane

Proszę Pana , a kto to jezdzi brytyjskim motocyklem ? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Zasłyszane

Proszę Pana , a kto to jezdzi brytyjskim motocyklem ? ;)

Jak to kto? Ci bogatsi od posiadaczy BMW.

A czy są wersje z kierownicą po normalnej stronie? ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli jednak DL?

Zwykły, przestarzały V 650?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może i przestarzały ale za to praktycznie niezniszczalny i o dziwo ma pewne przewagi.

Pożyjemy, zobaczymy jak się zachowa ten Triumph w dłuższym użytkowaniu. Silnik faktycznie porywa i jakbym miał jeździć wyłącznie solo to z pewnością bardzo poważnie bym się nad nim zastanowił bo to funbike. Gdyby nie kontrola trakcji to by się ludzie na tym pozabijali. F800 jest z pewnością bardziej uniwersalny i równie ciekawy.

Angole zrobili to co KTM. Nafaszerowali elektroniką, która nic nie kosztuje a robi na gawiedzi wrażenie, że szczeny im opadają jak na widok zorzy polarnej (ruskie znajo to jako Aurora i im też swego czasu od tego szczeny poopadały).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nastopny test w którym 800 kładzie na kolana .... 800 ;)

http://www.motocykl-...-800-XCx,9283,1

Jakie kolana? :shock: Paweł czytałes artykuł czy kolega Ci mówił? :-D

Nie wiedziałem że Tiger 800 ma dwucylindrowy silnik,. myślałem że 3 :oops:

Poza tym jak napisano w artykule - BMW jest lepsze pod wieloma względami, Tiger jest tylko lepszy na asfalcie, do tego jego waga, wolałbym 1200 GS - waży tyle samo, a frajda z jazdy zapewne niebo lepsza :-D

W 800GS brakuje jedynie tego zawieszenia WP ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiedziałem że Tiger 800 ma dwucylindrowy silnik,. myślałem że 3 :oops:

A ty czytałeś cały artykuł czy kupiłeś streszczenie?

(...) Ich trzycylindrowy silnik miękko reaguje na zmianę obciążenia i pozwala jeszcze precyzyjniej dodawać gazu. Mało tego jeszcze elastyczniej wkręca się na obroty. Robi to z taką precyzją i płynnością, że na początku będziesz miał wrażenie, iż jest on dużo słabszy niż pokazują dane techniczne. W trzycylindrowcu Trumpha drzemie 96 kucy. To o 9 więcej niż ma BMW. (...)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie drapać się! Redaktorzyny same nie wiedzo ile Tiger mo cylindruffff! :P

Moto_zpsslynrmmb.png

Edytowane przez Seb
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ty czytałeś cały artykuł czy kupiłeś streszczenie?

(...) Ich trzycylindrowy silnik miękko reaguje na zmianę obciążenia i pozwala jeszcze precyzyjniej dodawać gazu. Mało tego jeszcze elastyczniej wkręca się na obroty. Robi to z taką precyzją i płynnością, że na początku będziesz miał wrażenie, iż jest on dużo słabszy niż pokazują dane techniczne. W trzycylindrowcu Trumpha drzemie 96 kucy. To o 9 więcej niż ma BMW. (...)

Własnie o tym piszę....... :-D

Nie drapać się! Redaktorzyny same nie wiedzo ile Tiger mo cylindruffff! :P

Moto_zpsslynrmmb.png

Oj Paweł, Paweł.... :-D

Takli to własnie jest miarodajny test! :lol: :drinkbeer: :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobra, już dobra. :beer:

Zgłosiłem błąd gdzie cza :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobra, już dobra.

A Ty co? Odpuszczasz?

Przecież jak zestawili dwa motki dwucylindrowe i porównanie wypada podobnie to oczywistym jest, że jak się weźmie motek jaki jest czyli 3cylindrowy do musi wyjść na to, że jest o 50% lepszy ;) Nie ma o czy dyskutować :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A jak wypada porównanie w kwestiach?:

Spalanie. F800 spala bardzo mało..

F800 ma miękkie felgi a jak Triumph?

Jak wypada porównanie zawieszenia?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiadomo jak z tym zawieszeniem konkretnie jest, jest podane że to WP, co mogłoby dowodzić że jest super mega hiper w porównaniu do tego z 8setki, ale czy tak jest na prawde to nie wiadomo, byc może różnica w wadze motocykla niweluje ten lepszy zawias w Tigerze? :-D

Ogólnie Triumph jest baaardzo ciężki, do tego bak w tradycyjnym miejscu - to musi się znacząco gorzej prowadzić w terenie bez dwóch zdan! choć ta wersja 8setki tez do najlzejszych nie należy :?

Gorszych felg od oryginanych bmw to chyba jeszcze nikt nie wyprodukował :-P

Podejrzewam że ten Triumph pali więcej niz wyszło w tescie, czytałem w czeluściach internetu ze spalanie na poziomie 6//100km to norma w tym Triuphie, ale czy to prawda? właściciele piszą że tak... :roll: być moze ta wersja jest bardziej oszczędna? :roll:

P.S. Myslę, że jest jeszcze za wcześnie żeby tak dokładnie ocenić walory i poznać wady nowego triumpha

Edytowane przez dakarowy
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Może i przestarzały ale za to praktycznie niezniszczalny i o dziwo ma pewne przewagi. Pożyjemy, zobaczymy jak się zachowa ten Triumph w dłuższym użytkowaniu. Silnik faktycznie porywa i jakbym miał jeździć wyłącznie solo to z pewnością bardzo poważnie bym się nad nim zastanowił bo to funbike. Gdyby nie kontrola trakcji to by się ludzie na tym pozabijali. F800 jest z pewnością bardziej uniwersalny i równie ciekawy. Angole zrobili to co KTM. Nafaszerowali elektroniką, która nic nie kosztuje a robi na gawiedzi wrażenie, że szczeny im opadają jak na widok zorzy polarnej (ruskie znajo to jako Aurora i im też swego czasu od tego szczeny poopadały).

kurde bez napinki mój drogi ;-) . lubię mojego dl-a al2 , bardzo go lubię , ale i tak kiedyś go zamienię na tigera xr albo xrx . nie xc/xcx bo po piachu nie latam , zresztą dl się do tego tak samo średnio nadaje jak tiger . no i preferuję niskie kanapy . no może tiger się lepiej deko sprawdzi na szutrze ale i tak w terenie f800gs zrobi lepszą robotę . dl bedzie zawsze lepszy w dwie osoby /czego również nie czynię bo małżonka ma słaby kręgosłup/ , ale to wynika z innej budowy motocykla . dl zawsze zostanie osiołkiem do wszystkiego /miłym bardzo.../ ale są lepsze motocykle . niestety również droższe i mniej dostepne w rozsądnych pieniądzach .

po promocji dl kosztuje 30-32 koła w zależności od wersji /szprychy i dzióbek - orzeł wylądował ;-) / , za mojego AL2 w full wypasie zapłaciłem 25 - za te pieniądze nie kupisz nic w stylu tiger 800 czy f800gs ani nowego ani uzywanego w podobnym roczniku stanie i z takim jak moje wyposażeniem . więc mierzmy siły na zamiary i nie obrażajmy się na to że są lepsze sprzęty na świecie . miłość ślepa jest , ja wiem ....... :beer: .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A po fchąąąąse ktoś tu gada? Bo dobry odcinek jest. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×