Skocz do zawartości
Pawel

Triumph Tiger 800 XCx/XRx

Recommended Posts

A po fchąąąąse ktoś tu gada? Bo dobry odcinek jest. ;)

Ino ten to starsza wersja, ewentualnie nie ta o której rozstrząsano w artykule - inne zawieszenie, inne koła, ale za to chociaż DL ten sam :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

kurde bez napinki mój drogi ;-) ...

Ale ja jestem wyluzowany jak łańcuch Doodka. W związku z posiadaniem drugiego już DL'a stresów nie posiadam, co nie przeszkadza mi próbować innego sprzętu żeby mieć odniesienie. Jakoś nie lubię jak mi prasa i inne media ciemnotę wciskają.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale ja jestem wyluzowany jak łańcuch Doodka. W związku z posiadaniem drugiego już DL'a stresów nie posiadam, co nie przeszkadza mi próbować innego sprzętu żeby mieć odniesienie. Jakoś nie lubię jak mi prasa i inne media ciemnotę wciskają.

łańcuch naciągnięty!

poturlałem się trochę dużym DL, słabszy od 800, ten mały to coś przyspiesza?

to co najbardziej rzuciło mi się w oczy, mega słabsze hamulce niż w 800

Edytowane przez artex

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

taki sam rudzielec jak mój , tylko ja mam lęki :oops:

Może odstaw używki :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W tym wątku i chyba każdym innym , lepiej nie poruszać , który lepszy , ładniejszy itp.

Wszystko jest kwestią gustu , zasobności , dostępności .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

łańcuch naciągnięty!

poturlałem się trochę dużym DL, słabszy od 800, ten mały to coś przyspiesza?

to co najbardziej rzuciło mi się w oczy, mega słabsze hamulce niż w 800

Jeżeli starym dużym DL to powiem, że nie jeździłem ale on, z tego co wiem, prawie nie miał hamulców i był trochę mułowaty. Starego już od lat nie robią. Nowy duży DL to całkiem inna bajka i konstrukcja, w żaden sposób nieporównywalna ze starym. Omal dużego nowego DL'a nie kupiłem.

Ci co jeździli starym 1000 i przesiedli się na 650 czasem twierdzą, że nie wiedzą czemu się wcześniej tak męczyli. Mały przyspiesza choć do Tigera mu pod tym względem daleko.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeżeli starym dużym DL to powiem, że nie jeździłem ale on, z tego co wiem, prawie nie miał hamulców i był trochę mułowaty. Starego już od lat nie robią. Nowy duży DL to całkiem inna bajka i konstrukcja, w żaden sposób nieporównywalna ze starym. Omal dużego nowego DL'a nie kupiłem.

Ci co jeździli starym 1000 i przesiedli się na 650 czasem twierdzą, że nie wiedzą czemu się wcześniej tak męczyli. Mały przyspiesza choć do Tigera mu pod tym względem daleko.

to był nowy tysiąc

mam jednak wrażenie, ze mimo wszystko mieszamy rożne systemy walutowe

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to był nowy tysiąc

mam jednak wrażenie, ze mimo wszystko mieszamy rożne systemy walutowe

To jesteś pierwszym, który twierdzi, że nowy DL nie przyspiesza, bo głównie z tego słynie, że przyspiesza jak cholera. Może trzeba było włączyć silnik? ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To jesteś pierwszym, który twierdzi, że nowy DL nie przyspiesza, bo głównie z tego słynie, że przyspiesza jak cholera. Może trzeba było włączyć silnik? ;-)

czytaj proszę ze zrozumieniem, napisałem, że słabszy od 800, a potem w związku z tym pytałem, czy 650 przyspiesza, bo nie jechałem

naprawdę tego nie widać?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

czytaj proszę ze zrozumieniem, napisałem, że słabszy od 800, a potem w związku z tym pytałem, czy 650 przyspiesza, bo nie jechałem

naprawdę tego nie widać?

Za myślami niektórych trudno mi wprost nadążyć. Może gdybym miał F800... ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Za myślami niektórych trudno mi wprost nadążyć. Może gdybym miał F800... ;-)

wątpię żeby pomogło :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

E tam, wy tu jakieś uczone dyskusje toczycie DL, czy Tiger, czy F800 a najlepsza jest Honda CB500X (Jak się w piachu nie przewraca) ;-)

Edytowane przez Kropka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziś nawiedziłem salon Hondzi. Teoretycznie na początku lipca mają zarejestrować Hondę VFR800X Crossrunner, którą właśnie dostali. Tego sprzętu jestem bardzo ciekaw.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja żem jeździł wczoraj na DL-u :P

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie, dla Mirka oglądałem tego w Kartuzach. Niemniej - MT - cofam wszystko :roll:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie, dla Mirka oglądałem tego w Kartuzach. Niemniej - MT - cofam wszystko :roll:

lizus

  • Like 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziś nawiedziłem salon Hondzi. Teoretycznie na początku lipca mają zarejestrować Hondę VFR800X Crossrunner, którą właśnie dostali. Tego sprzętu jestem bardzo ciekaw.

Możesz być rozczarowany :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nieeee, realista :P

Jak pojeździsz jeszcze jakimś/jakimkolwiek innym, to zmienisz zdanie :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dakarowy, to nie był pierwszy motocykl na ktorym jeździłem :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×