Skocz do zawartości
Pawel

Triumph Tiger 800 XCx/XRx

Recommended Posts

Jest jeszcze Omolouc w CZ i Bauzen w DE

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 godzin temu, Pawel napisał:

Jest jeszcze Omolouc w CZ i Bauzen w DE

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
 

Najszybciej jakiekolwiek rabaty to chyba w Bauzen , na Poznań bym nie liczył :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Najszybciej jakiekolwiek rabaty to chyba w Bauzen , na Poznań bym nie liczył 
Tylko jak tam wspomnisz o rabacie to najprędzej wyślą Cię do Maroka

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, dakarowy napisał:

Tylko jak tam wspomnisz o rabacie to najprędzej wyślą Cię do Maroka emoji28.png

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
 

:D... Zapytam o bonus , ewentualnie gdzie to leży ?;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kumpel który był ze mną teraz na objazdowce odebrał w piątek, w sobotę pojechał do Wawy, w niedziele wrócił okrężna droga, żeby nastukać 1000km, w poniedziałek zrobił pierwszy przegląd, we wtorek ruszyliśmy, w sobotę wróciliśmy. Moto ma tydzień i 3500km przebiegu . Jest zakochany. Wszystko lodzio miodzio, ale po co tablet w motocyklu przeznaczonym również w teren?

 

Dobra, zazdrość przeze mnie przemawia, piękny jest ten sprzęt.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tablet jest po to , że jak się zepsuje , lub stłucze to należy go za niemałe pieniądze wymienić . Taka polityka ... 900 malinka :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Kumpel który był ze mną teraz na objazdowce odebrał w piątek, w sobotę pojechał do Wawy, w niedziele wrócił okrężna droga, żeby nastukać 1000km, w poniedziałek zrobił pierwszy przegląd, we wtorek ruszyliśmy, w sobotę wróciliśmy. Moto ma tydzień i 3500km przebiegu . Jest zakochany. Wszystko lodzio miodzio, ale po co tablet w motocyklu przeznaczonym również w teren?
 
Dobra, zazdrość przeze mnie przemawia, piękny jest ten sprzęt.
 
 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A jaki nowy motocykl ma tradycyjne zegary?

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, Pawel napisał:

A jaki nowy motocykl ma tradycyjne zegary?

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
 

...ale nowy że .. nowy... czy że nowy dla właściciela....:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
27 minut temu, FLUSA napisał:

...ale nowy że .. nowy... czy że nowy dla właściciela....:D

A np opony  wymieniasz na nowe czy takie co nowe były dekade temu? :default_cafe2:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
A jaki nowy motocykl ma tradycyjne zegary?

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka


Tiger 1050 sport ma mały liczniczek i do tego lepiej zapierdala


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, Pawel napisał:

A jaki nowy motocykl ma tradycyjne zegary?

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
 

Paweł, ten temat ma jeszcze drugie dno. Jest sporo "nowinek", które są po prostu droższe a ich użyteczność czy korzyści dyskusyjne. Cena idzie w górę a nas nikt nie pyta, czy chcemy te gadżety i nie daje opcji: taniej a bez. Ja bym do TFT nie dopłacił, przez moment był wybór w BMW, teraz nie ma.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 

27 minut temu, artex napisał:

Paweł, ten temat ma jeszcze drugie dno. Jest sporo "nowinek", które są po prostu droższe a ich użyteczność czy korzyści dyskusyjne. Cena idzie w górę a nas nikt nie pyta, czy chcemy te gadżety i nie daje opcji: taniej a bez. Ja bym do TFT nie dopłacił, przez moment był wybór w BMW, teraz nie ma.

Tańsze jest po prostu zamontowanie wyświetlacza i wgrywanie oprogramowania do konkretnego modelu niż produkcja zegara które ma wskazówki, tarcze na mile albo km, 

33 minuty temu, Seb napisał:


Tiger 1050 sport ma mały liczniczek i do tego lepiej zapierdala emoji23.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

TT1200 kończy w tym roku swój żywot na rynku więc pewnie TT1050 pójdzie w jego ślady . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
46 minut temu, Pawel napisał:

A np opony  wymieniasz na nowe czy takie co nowe były dekade temu? :default_cafe2:

...jak to mówią  mam nowe... ale używane....:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
22 minuty temu, Pawel napisał:

 

Tańsze jest po prostu zamontowanie wyświetlacza i wgrywanie oprogramowania do konkretnego modelu niż produkcja zegara które ma wskazówki, tarcze na mile albo km, 

TT1200 kończy w tym roku swój żywot na rynku więc pewnie TT1050 pójdzie w jego ślady . 

W dużym GS wersja z zegarami była tańsza niż z TFT.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
 
TT1200 kończy w tym roku swój żywot na rynku więc pewnie TT1050 pójdzie w jego ślady . 

Wlanie to mnie martwi, bo 1050 był na celowniku na przyszły rok, a już teraz nie ma ich w zasadzie w salonach. Liczę jednak na to, ze będzie jakiś nowy 1050, pewnie z tabletem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

....zastanawia mnie czy wy cały czas gapicie w tą "zegarownie" że takie wywody ?  blaty pokazują jedynie dodatkowe info, jedzie motór  więc dla mnie priorytety w wyborze hulajnogi są dość proste i oczywiste.....:default_cafe2:....a całą zabawę w marketingi i gonitwę producentów co do "nowinek" sobie łobserwuje ale mnie wybitnie nie podnieca 

17 minut temu, Seb napisał:

... 1050 był na celowniku na przyszły rok, 

bardzo smaczny wizualnie i ciekawy technicznie pomysł na sport-turysta, jeśli ktoś goni zasadniczo po czarnym. Egzemplarze z roczników np 2017-2018 już całkiem ciekawe cenowo jak na młode sprzęty , z niedużymi przebiegami. Model u nas chyba trochę niedoceniany choć pierwszych lat produkcji trochę śmiga po kraju. 

Edytowane przez strażowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Menu serwisowe. Tłumaczenie z translatora

Prawdopodobnie jestem jedynym, który tego nie wiedział, ale na wypadek, gdyby był tam inny numpty ... Jeśli przytrzymasz 'strzałkę w górę', a 'i' przełącza się po włączeniu zapłonu, kod błędu to wystawiany.
Zapaliły się lampki mojej usterki silnika i kontroli trakcji, a także prędkość obrotowa wskazywała 0 mph. Kod błędu to PO500 i wszystkie te znaczenia kodu są dostępne w Internecie. Była to awaria czujnika prędkości pojazdu, w modelach ABS prędkość jest pobierana z czujnika ABS. Zdjąłem, wyczyściłem i usunąłem usterki. Łatwa naprawa i poznałem nowe informacje o motocyklu.

I'm probably the only one who didn't know this, but just in case there's another numpty out there... If you hold the 'up arrow' and 'i' switches down when you turn on the ignition the fault code is displayed.
My Engine Malfunction and Traction Control lamps were lit, also the speedo was displayed 0 mph. The fault code was PO500, and these code meanings are all available on the Internet. It was the vehicle speed sensor malfunction, on the ABS models the speed is derived from the ABS sensor. I took it off, cleaned it and fault cleared. Easy peasy fix and I learned some new information about the bike. FB_IMG_1614264690589.jpgFB_IMG_1614264693210.jpgFB_IMG_1614264695517.jpg

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiem czym tłumaczyłeś, ale gugiel radzi sobie ciut lepiej

Prawdopodobnie jestem jedyny, który tego nie wiedział, ale na wypadek, gdyby był tam inny numpty ... Jeśli przytrzymasz 'strzałkę w górę' i 'i' przełącza się po włączeniu zapłonu, wyświetla się kod błędu .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Guugel tłumaczył

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciekawe co to za czerwony przycisk koło przycisku i?tapatalk_165135809_540x720.jpg

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ciekawe co to za czerwony przycisk koło przycisku i?tapatalk_165135809_540x720.jpg.cf16bc20645ee74d8df02bfeb5b0ad2e.jpg

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Wsteczny

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

Za dużo w tym motocyklu.
Ciebie się tylko tak wydaje

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ostatnio w takiej gazecie co to w zasadzie jest okrojonym polskim wydaniem niemieckiego "Motorrad" był artykuł porównujący trzy motocykle : KTM 890 ADV , BMW F850 ADV i Tigera 900 Rally Pro . Jakież było moje zdziwienie że Niemcy uznali że No1 jest Bielizna , No2 KTM a F850 GS ADV  jest już przeżytkiem :D . Normalnie herezje jakieś , sami stwierdzili że BMW zostało w blokach startowych dawno temu . 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×