Skocz do zawartości
poohaty

Przewód masowy (chyba) - gdzie go przykręcic...

Recommended Posts

Cześć,

Przeszukałem trochę internetu i 5 manuali do F650 ale nie znalazłem dobrego zdjęcia, a w ferworze walki swojego nie zrobiłem. Chodzi o krótki kabelek przykręcony z jednej strony do ramy w okolicach regulatora napięcia i zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego (na zdjęciu poniżej to ten przykręcony jedną z dwóch śrub mocujących ten zbiorniczek, schowany za przewodami) a z drugiej strony... Właśnie, gdzie go przykręcic? :)

VR-Relo_1.jpg

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Kuba

Edytowane przez poohaty

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie znam się ale stawiam, że jest to stalowa linka służąca do przypinania np kasku do motocykla. Od strony regulatora na ramie powinien być haczy za który zaczepia się tą linkę. Ale można podpiąć jakieś napięcie żeby złodzieja popieściło ;-)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć,

Przeszukałem trochę internetu i 5 manuali do F650 ale nie znalazłem dobrego zdjęcia, a w ferworze walki swojego nie zrobiłem. Chodzi o krótki kabelek przykręcony z jednej strony do ramy w okolicach regulatora napięcia i zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego (na zdjęciu poniżej to ten przykręcony jedną z dwóch śrub mocujących ten zbiorniczek, schowany za przewodami) a z drugiej strony... Właśnie, gdzie go przykręcic? :)

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Kuba

To kur.. jakaś rzeźba jest ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak działa to nie ruszaj. Wynika z tego że nie jest niezbędny :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W mojej efce też taka była. Ale już nie pamiętam dokąd szła.

Można się chwalić, że to pętla na szyję do nocnych jazd z prędkością światła. Teraz to wymyśliłem. Też sobie w GS-ie założę dla szpanu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach