Pawel171 1 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2015 Witam Mam na oku GS 650 z 2007, mały przebieg ale zastanawiam się czy rurka olejowa jak na załaczonych zdjęciach jest normalnie "ściśnieta/zgniecona" . Czy moglibyście to sprawdzić ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 780 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2015 Nie ma co sprawdzać. Takie przewężenie może się źle skończyć ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2015 Na pewno nie jest to normalne. Jarek - podejrzewam, ze chodzi Ci o to, ze na zgięciach zacznie pękać itp. Generalnie ktoś nieumiejętnie coś rozkręcał, bo kojarzę, ze GS ma z tym elementem kłopot jeśli chodzi o demontowanie - trzeba dobrze się nakombinować, mam racje? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel171 1 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2015 Dzięki za Wasze opinie. Potrzebowalbym jeszcze opinie kogoś kto ma pod ręką Gs"a 650!zeby sprWdzil czy to nie jest fabryczne prZewezenie, choć nie sadze Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2015 Z tego, co wywnioskowałem z komentów naszych nadwornych jajcarzy, to chyba nie jest normalne. Jak bardzo Ci zależy, to podaj jaki konkretnie to model (twin, czy twinspark), będę jutro u kolegi to looknę. No i gdzie dokładnie zajrzeć (czy to prawy dekiel???) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2015 Nienormalne, zmniejszona średnica - ograniczony przepływ oleum, nie standardową praca pomp olejowych (?). Może ktoś tak ułatwił sobie demontaż - montaż pokrywy sprzęgła. Rurkę można zmienić ale ile czasu tak jest i ew. jakie szkody to narobiło to nie wiadomo? Może jednak wyolbrzymiam problem którego nie ma? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Debian 742 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2015 Dzięki za Wasze opinie. Potrzebowalbym jeszcze opinie kogoś kto ma pod ręką Gs"a 650!zeby sprWdzil czy to nie jest fabryczne prZewezenie, choć nie sadze Na Twoim miejscu robiłbym porządek z tym przewodem olejowym. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel171 1 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2015 Na Twoim miejscu robiłbym porządek z tym przewodem olejowym. Dziękuje wszystkim a w szczególności "Stałemu bywalcowi " za odpowiedzi.... wszytko jasne... nie kupuję tego motocykla .. gra nie warta świeczki Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2015 (edytowane) (...) Edytowane 7 Maj 2015 przez ARG Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel171 1 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2015 teraz już nic nie kapuję bo znalazłem takie zdjęcie na necie co oznacza że ta rurka olejowa w innym F 650 GS też jest zagięta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 708 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2015 w żadnym punkcie rurka nie jest ściśnięta, tak jak to przedstawia pierwsze zdjęcie jakie wstawiłeś poniżej masz jak powinna wyglądać przewód olejowy, weź poprawkę że na dole jest odkręcona od bloku silnika Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 922 Zgłoś ten post Napisano 8 Maj 2015 teraz już nic nie kapuję bo znalazłem takie zdjęcie na necie co oznacza że ta rurka olejowa w innym F 650 GS też jest zagięta Czyli znalazłes kolejne zdjęcie takiego samego uszkodzenia Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 8 Maj 2015 Ta rurka występuje normalnie w stanie niezałamanym. Niestety utrudnia ona zdejmowanie pokrywy sprzęgła i producent powinien to przeprojektować. Pradopodobnie z tego powodu ktoś zrobił "przewężenie" bardzo ułatwiające pracę, ale zwiększające ryzyko pęknięcia tej rurki lub uszkodzenia silnika, jeśli przepływ oleju będzie zbyt mały. Co nie znaczy, że motek jest do bani z tego powodu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomaszI 1 550 Zgłoś ten post Napisano 8 Maj 2015 Ta rurka występuje normalnie w stanie niezałamanym. Niestety utrudnia ona zdejmowanie pokrywy sprzęgła i producent powinien to przeprojektować. Pradopodobnie z tego powodu ktoś zrobił "przewężenie" bardzo ułatwiające pracę, ale zwiększające ryzyko pęknięcia tej rurki lub uszkodzenia silnika, jeśli przepływ oleju będzie zbyt mały. Co nie znaczy, że motek jest do bani z tego powodu. Gdzieś było o tym jak ktoś ten feralny odcinek zastąpił elastycznym wężem ciśnieniowym były nawet zdjęcia.... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 8 Maj 2015 Miałem taki plan kilka razy, ale zostawiłem oryginał. Elastyczny przewód sporo by tu chyba ułatwił. A co na to Jarek, albo może ktoś ma takie rozwiązanie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 780 Zgłoś ten post Napisano 8 Maj 2015 Gdzieś było o tym jak ktoś ten feralny odcinek zastąpił elastycznym wężem ciśnieniowym były nawet zdjęcia.... Elastyczny przewód sporo by tu chyba ułatwił. A co na to Jarek, albo może ktoś ma takie rozwiązanie? O ile pamiętam to Klansman, albo MarcinN takie coś u siebie zrobił. To jest przewód powrotny i nie ma w nim specjalnie ciśnienia - no chyba, że jest przewężony, załamany zgnieciony. Problem tylko w doborze węża ( olejowy ), dobrej średnicy ( po przecięciu rurka nie będzie miała króćców ) jak też odpowiedniego dobrania miejsca cięcia i odpowiedniego skrócenia rurki. Zostaje jeszcze ustabilizowanie całości, aby od drgań nie "puściło" w drodze ;) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel171 1 Zgłoś ten post Napisano 8 Maj 2015 Hej Dzieki za rozwinięcie tematu. Chyba odpuszcżę ten motocykl bo skąd mogę wiedzieć ile on godzin pracował na tak ściśnietej rurce albo czemu nie jeździł przez ostatnie 2 lata Trochę szkoda bo motocykl fajny generalnie :-( Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach