Skocz do zawartości

Recommended Posts

witam ,mowa o baśce F 650 gs z 2001 r z przebiegiem 50tys km.otórz dzieje sie coś takiego że jadąc normalnie moto sie zachowuje ale waryjuja zegary ,predkosciomierz ne pokazuje nic albo jakies niewymierne predkosci,to samo obrotomierz.czasem to zanika i jest wszystko ok ale ostatnio to juz bylo przegiecie otorz:

po naladowaniu akumulatora odpaleniu moto(praca silnika bez zarzutu)natomiast zegary oszalaly zupelnie i nawet powypieciu klemy akumulatora zegary pozostaly na szalonych wartościach,procz wizualnych anomalii slychac rownież jakies dzwieki jakby przekazniki trzaskaly albo drzaly elektromagnesy w nich ale nie bylem w stanie ustalic ktore mimo rozkrecenia panelu i dotykania przekazników.jezeli ktoś coś może pomoc to dz z gory pozdrawiam artur

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Otórz po wypieciu waryruja? Hmm...nie mam pojęcia.

Otóż to właśnie :).

Do Anki - sprawdz polaczenie wtyczki z kablem do licznika. Przesledz wiazke zwlaszcza w okolicy glowki ramy. To tak na poczatek bo Twoj opis bardzo chaotyczny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Otóż to właśnie :).

Mylisz się - to nauczyciel pisał !! :D

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Otóż to właśnie :).

Do Anki - sprawdz polaczenie wtyczki z kablem do licznika. Przesledz wiazke zwlaszcza w okolicy glowki ramy. To tak na poczatek bo Twoj opis bardzo chaotyczny.

faktycznie napisałem na bezdechu ,trudny język polski heh.Wariowanie zaczęło się po dłuższym postoju,po kilku km ustawało i było ok .zdarzało się sporadycznie a potem coraz częściej aż nastąpiło tak ,że nawet przy wypiętym akumulatorze wskazówki pozostały w pionie.wtyczki i wiązki oglądałem dotykałem nic sie nie zmieniało.Nasłuchiwanie owych dźwięków też na nic mnie nie naprowadziło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

faktycznie napisałem na bezdechu

luz, oni tak zawsze :-D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Otóż to właśnie :).

Do Anki - sprawdz polaczenie wtyczki z kablem do licznika. Przesledz wiazke zwlaszcza w okolicy glowki ramy. To tak na poczatek bo Twoj opis bardzo chaotyczny.

To tylko ja nie znam tego języka !?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Anna Arth .... proszę o zastosowanie się do podstawowych zasad gramatyki tj.: polskie znaki diakrytyczne są mile widziane. Nad składnią zdań też dobrze by było popracować. Nie oczekujemy tutaj polszczyzny na poziomie literackim ale może łatwiej by się czytało i zrozumiało o co chodzi.

Jeśli się nie mylę to problem polega na tym, iż wariują wskazówki obrotomierza i prędkościomierza bez względu na to czy akumulator jest podłączony czy też nie. Wydaje mi się to dziwne. Czy po odłączeniu akumulatora wskazówki pokazują jakieś wartości różne od 0 cały czas czy np. po 10-15minutach wracają do pozycji wyjściowej??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziś po tygodniu wskazówki były w pionie po tygodniu bez akumulatora.Gdy podpiołem akumulator zaczeły schodzić do normalnych 0 pozycji.Po odpaleniu moto znowu działy sie dziwne rzeczy:raz 0 raz2tys obrotów,to samo z predkościomierzem.Po zgaszeniu moto obrotomierz wrocił na 0 ale predkosć.pozostał na ok 18km/h.cyfrowe wyswietlacze ilości km i godzina tez szalaly kreski tylko mrugały.po odlaczeniu akumulatora predkosciomierz wskazuje owe 18km/h ,obrotomierz zszedl na 0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jaki jest stan naładowania akumulatora, jaki jest generalnie jego stan?

Sprawdź kable przy główce ramy jak Ci koledzy wcześniej pisali i pod czachą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Akumulator uważam że jest ok.ładowany tydzień temu, garaż nieogrzewany a moto odpala bez problemu.Kable wtyczki przekaźniki i wszelkie łacza sprawdzalem tak powierzchownie ,dociskając,rozpinałem i spowrotem zapianałem nic niepokojącego nie zauważyłem.A może to stacyjka słabo odłacza i nie separuje dobrze.Po wyciągnięciu kluczyka powinno wszystko się rozłączać chyba, a wrecz resetować, a tu słychać te dżwięki (bez kluczyka).co sadzisz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Te dźwięki - rozumiem przekaźniki - mogą świadczyć o zwarciu, lub słabym stanie akumulatora (ale to na zapłonie).

Jeszcze raz sprawdź kable przy główce ramy ale dokładnie. Sprawdź stacyjkę. Możesz sprawdzić czy wszystko rozłącza miernikiem w miejscu gdzie po zgaszeniu zapłonu prądu być nie powinno.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

sprawdze w week ,wezme sie przyloze bardziej.nagrałem sytuacje prosze obejrzec

jak tu link wrzucic?

ctrl c ctrl v ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

witam ponownie.Kabel masowy przeglądnięty robiłem nawet mostki - aku vs rama ,- aku vs silnik albo rama silnik i minus akumulatora razem, i cała instalacja przegląd jak w sanepidzie ,rolka taśmy poszła na owinięcie podejrzanych miejsc .Niestety jak sie dzialo tak sie dzieje i nie ma reguły :czasem przy zmianie świateł sie zaczyna czasem przy wbiciu 1 biegu , a ustaje też różnie ,nic notorycznego nic permanentnego (chybił trafił)Moto rozebrane doszczętnie mam filmik ale czy jest sens ?.Trace już siłe i zaczynam myslec ze on ma dusze i tak jak ja zaleznie od chumoru sie zachowuje haha.Dobrze że pali że jezdzi choć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×