Skocz do zawartości
Piotrek

[S] F650GS 2005

Recommended Posts

Ponieważ od prawie trzech miesięcy stoi nieużywany w garażu więc postanowiłem, że czas sprzedać.

F650GS, rocznik 2005 (chyba maj ale muszę sprawdzić), ABS, grzane manetki, Scottoiler + dual injector, mocowania kufrów bocznych, szyba turystyczna z regulowanym deflektorem. Cena 13000zł do drobnej negocjacji.

WP_20150703_016.jpg

WP_20150703_010.jpg

Poniżej, dla bardziej zainteresowanych, najważniejsze epizody mojej historii posiadania.

Motocykl zakupiłem w czerwcu 2013. Był zaniedbany, stan wizualny słaby, zardzewiały jak Anglik i do tego silnik miał pomalowany jakimś srebrnym sprayem do kaloryferów. Stanu technicznego nie potrafiłem ocenić ale stwierdziłem, że nawet jak tylko pogrzebie przy nim w garażu to przynajmniej poznam budowę motocykla .

Przebieg 22 345 mil (35 753 km), po sprawdzeniu na motinfo.direct.gov.uk okazał się bardzo prawdopodobny.

Zgodnie z umową sprzedawca przywiózł motocykl i zanim gdziekolwiek pojechałem lipiec spędziłem w garażu i wymieniłem:

  1. Pompę wody:

zestaw naprawczy(11 51 2 343 451)

uszczelka kapy (11 14 7 706 498)

uszczelka pompy wody (11 51 7 652 950)

pierścień uszczelniający(11 14 2 343 240 )

Przy okazji:

uszczelniacz dźwigni zmiany biegów (11 14 2 343 038)

górna uszczelka wysprzęglika (21 21 2 343 259)
  1. Filtr powietrza, oleju i olej (Castrol Power1 4T 10W40).
  2. Świece.
  3. Pompkę hamulca tylnego na nową.
  4. Płyn hamulcowy przód, tył (ATE)
  5. Klocki tył
  6. Lapę sprzęgła (bo pękła)
  7. Płyn w układzie chłodzenia.

Przy okazji pomalowałem lewe kapy na czarno.

Po miesiącu pracy wyjechałem z garażu i po zrobieniu kilkudziesięciu kilometrów, już w sierpniu, moto dostało:

  1. Nowe dętki i nowe opony Dunlop Trailmax TR91.
  2. Przekaźnik 1 393 412 (używany).
  3. Nową stacyjkę – starą obracał kluczyk ale po miesiącu zauważyłem, że inne rzeczy też.
  4. Nowy olej i uszczelniacze lag.
  5. Gmole Motostel.

W styczniu 2014, po przejechaniu około 2600km i jesiennym szkoleniu z serwisowania moto w Stajni Motocyklowej, zabrałem się za tylne zawieszenie.

  1. Pomalowałem wahacz i wymieniłem kilka część:

4 x pierścień uszczelniający (33 17 7 650 203)

tulejka igłowa (33 53 7 650 093)

podkładka (33 17 7 654 293)

tuleja łożyskowa niedzielona (33 17 7 650 205)

4 x pierścień uszczelniający (33 53 7 650 096)

tuleja łożyskowa niedzielona (33 53 7 650 101)

3 x tulejka igłowa (33 53 7 650 094)

wkręt samogwintujący (33 17 7 655 594)

element ustalający prowadnicy łańcucha (27 72 2 345 835)

2 x wykładzina tłumiąca (27 72 2 345 834)
  1. Wymieniłem też część zniszczone, jak się domyślam, przez kwas z akumulatora.

końcówka (46 63 7 651 035)

osłona termiczna (61 21 7 650 108)

podstawa pod akumulator (13 71 2 343 578)

śruba sześciokątna (13 71 7 655 911)

taśma zaciskowa (61 21 2 346 549)

zacisk przewodu (61 13 7 687 319)

3 x uchwyt opaski kablowej (61 13 7 651 632)
  1. Akumulator na żelowy JMT

W lutym dostał nowe manetki i białe klosze kierunkowskazów, w marcu zrobiłem regulację zaworów (ok. 38 000 km) pod okiem Szparaga ze Stajni Motocyklowej i tam też w kwietniu wymieniłem napęd na DID VX.

Po sezonie, w grudniu, wymieniłem olej po 10 000 km (46 776 km) - Castrol Power1 4T 10W40, filtr oleju i powietrza Hiflo.

W styczniu 2015 pomalowałem na czarno prawy dekiel i wymieniłem uszczelkę (11 14 7 706 500) i 2

O-Ringi (11 14 2 343 241).

To czego nie udało mi się naprawić to obrotomierz którego wskazówka trochę „wariuje”. Rozebrałem zegary i sprawdziłem luty ale wydaje mi się że wyrobiły się tryby silniczka wskazówki.

Obecnie moto ma przejechane ok. 48 000 km i moim zdaniem w najbliższym czasie nie wymaga żadnych prac. Przy najbliższym serwisie czyli za ok. 2 000 km przy wymianie oleju silnikowego przydało by się wymienić podkładkę pod korkiem spustowym.

Więcej info na PW.

Edytowane przez Piotrek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

"Chłop żywemu nie przepuści" :D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miałem jakiś problemy z przeglądarką więc i tak dobrze, że to nie diesel ;-)

THX

 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć! Moto dalej do sprzedania? ogłoszenie na alledrogo już nieaktualne

Po 2 letniej przerwie czas rozpocząć poszukiwania tego jedynego!:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×