Skocz do zawartości

Recommended Posts

Koledzy, wpadłem w necie na takie moto http://otomoto.pl/of...s-ID6y5odz.html

Mam do Częstochowy ponad 250km i pomyślałem, że może ktoś z Kolegów już tę maszynę oglądał i stwierdził np. że w ogłoszniu jest stek bzdur, a moto jest po ostrym dzwonie ;-) Wówczas zaoszczędziłbym sobie wycieczki. Tym bardziej, że muszę na nią zaprosić kogoś nieco lepiej rozeznanego w motocyklach niż ja.

Co w ogóle myślicie o tym egzemplarzu?

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zapraszałem i widzę że zaproszenie przyjąłeś :-D

Co do motocykla,

Data for vehicle identification number: WB10175A37ZT09200

Model description: F650GS

Market: Europa

Type: 0175

E-Code: R13

Engine: 1-ZYL - 0,65l (40kW)

Transmission: manuell

Body Color: Tiefschwarz Zierl --/ (715)

Production date: 23.08.2007

Assembled in: Berlin

  • Code Sonderausstattung Optional Equipment
  • X377A Hinweisschild Bereitschaftsdienst
  • X380A Bedienungsanleitung Deutsch
  • X499A Tieferlegung
  • X519A Heizgriffe
  • X522A Warnblinkanlage
  • X524A Antiblockiersystem (ABS)
  • Q576A Paket Sondermodell F650
  • X636A Hauptständer
  • Y748A Länderausführung Deutschland

Czyli:

  • Służba w pogotowiu - ciekawe jaki ma przebieg
  • Niemiecka instrukcja
  • Obniżony - jeśli jesteś niskiego wzrostu to będzie ok.
  • Grzane manetki
  • Awaryjne
  • ABS
  • Sonder model pakiet - ciekawe co wchodzi w skład
  • Centralna podstawka
  • Wersja na niemcy

* - żeby nie mnożyć bytów ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zapraszałem i widzę że zaproszenie przyjąłeś :-D

Co do motocykla,

Data for vehicle identification number: WB10175A37ZT09200

Model description: F650GS

Market: Europa

Type: 0175

E-Code: R13

Engine: 1-ZYL - 0,65l (40kW)

Transmission: manuell

Body Color: Tiefschwarz Zierl --/ (715)

Production date: 23.08.2007

Assembled in: Berlin

  • Code Sonderausstattung Optional Equipment
  • X377A Hinweisschild Bereitschaftsdienst
  • X380A Bedienungsanleitung Deutsch
  • X499A Tieferlegung
  • X519A Heizgriffe
  • X522A Warnblinkanlage
  • X524A Antiblockiersystem (ABS)
  • Q576A Paket Sondermodell F650
  • X636A Hauptständer
  • Y748A Länderausführung Deutschland

Czyli:

  • Służba w pogotowiu - ciekawe jaki ma przebieg
  • Niemiecka instrukcja
  • Obniżony - jeśli jesteś niskiego wzrostu to będzie ok.
  • Grzane manetki
  • Awaryjne
  • ABS
  • Sonder model pakiet - ciekawe co wchodzi w skład
  • Centralna podstawka
  • Wersja na niemcy

* - żeby nie mnożyć bytów ;)

:-) Pisałeś z moim synem, a on Twoją sugestię przekazał mi. A jak mawiał Pawlak " Aaa… mądrego to i przyjemnie posłuchać." :cool:

Dzięki za zdekodowanie VINu. Też już sobie to zrobiłem. Jedna mała poprawka do Twojego tłumaczenia "Hinweisschild Bereitschaftsdienst". Pogrzebałem na niemieckich forach BMW i wygląda na to , że to jest naklejka z numerem alarmowym, a nie służba w pogotowiu.

Martwi mnie to obniżone zawieszenie. Ja go zdecydowanie nie potrzebuję. Wolałbym Dakara, bo mam 198 cm. Próbuję szukać po forach co wymaga wymiany by go podnieść i oczywiście jak zwykle są dwie szkoły : falenicka i otwocka. Jedni twierdzą, że tylko ,ocowanie tylnego amortyzatora, a drudzy, że dla moto sprzed 2008 jeszcze jakieś dystanse w widelcu. Wszyscy natomiast twierdzą, że także boczną nóżkę, co jest dość oczywiste.

Trochę jestem w kropce...

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie baw się w przerabianie. Szkoda czasu i pieniędzy.

Vengosh pewnie doda coś od siebie na temat przerabiania ze zwykłego na Dakara

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przy tym wzroście szukaj od razu Dakara.

Dzięki! Tak chyba właśnie zrobię. W końcu nie pali się. Byle do wiosny coś się w garażu pojawiło ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Nie baw się w przerabianie. Szkoda czasu i pieniędzy.

Vengosh pewnie doda coś od siebie na temat przerabiania ze zwykłego na Dakara

Dodam coś od siebie, nie przerabiaj na dakara, kup dakara. Przeróbka poza kosztami wcale nie jest prosta no chyba, że masz wersję bez abs to wtedy tylko pół roku szukania w serwisach aukcyjnych widelca, amortyzatora, przedniego koła 21, montaż dodatkowej rolki łańcucha i przerobienie przewodów hamulcowych ;-)

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wyglądałbyś dość komicznie, jak na osiołku (nawet po powrocie do standardowego zawieszenia)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dodam coś od siebie, nie przerabiaj na dakara, kup dakara. Przeróbka poza kosztami wcale nie jest prosta no chyba, że masz wersję bez abs to wtedy tylko pół roku szukania w serwisach aukcyjnych widelca, amortyzatora, przedniego koła 21, montaż dodatkowej rolki łańcucha i przerobienie przewodów hamulcowych ;-)

Koledzy, dzięki za rady. Zastosuje sie do nich. Szukam przynajmniej standardowego GSa, a może i trafi się Dakar.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolejny raz napiszę, że pozycja za sterami na gsie, czy dakarze będzie taka sama... różnica jest w wysokości kanapy, ale napiszę ponownie, że im niższe siedzenie, tym mniej wieje...

wyglądałbyś dość komicznie, jak na osiołku (nawet po powrocie do standardowego zawieszenia)

Czyli ja na zwykłym gs-ie wyglądam komicznie...

Ch..j z tym jak wyglądam, ważne jak się czuję... a czuję się świetnie...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Generalnie to trochę napisane tendencyjnie. Można powiedzieć, że jak chłop 2 metrowy siedzi w F126p i ma siedzenie całkiem do przodu i całkiem do tyłu to wysokość od jezdni jest taka sama - tak więc w mojej ocenie pozycja w stosunku do podłogi czy dachu nie jest równoznaczna z takim samym komfortem użytkowania ....., a wygląd .... o gustach nie dyskutujmy - kto zabroni chłopu 2 metrowemu kupić i używać motorynkę? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

generalnie to można napisać, że jest to wysoce subiektywne, dla mnie tak to wygląda, ale kto by się tym przejmował?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wrócę do początku:

O ile pamiętam to wyposażenie X377A (pogotowie / nalepka) to pakiet typu Assistance od BMW.

A Sonder pakiet też bym chętnie rozgryzł, ale nie znalazłem żadnej informacji w necie (szukałem jak sprawdzałem egzemplarze przed zakupem), ale nie znam niemieckiego, a w tym języku najpewniej coś by było.

Edytowane przez wilku

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×