Skocz do zawartości
Magda BM

Witamy :)

Recommended Posts

Witam serdecznie :)

Moja obecnosc na forum jest troche nietypowa bo to nie ja jestem kierowca naszego motocykla (przynajmniej na razie), a moj maz. Ale na wiekszosc tras towarzysze mezowi i tak zaczela sie moja przygoda. Natomiast to ja w wiekszosci czytam fora polskie - maz pochodzi z Kalifornii. Tak wiec jako tlumacz meza w Polsce zlapalam bakcyla i witam wszystkich bardzo serdecznie w imieniu nas obojga.

W skrocie, maz jezdzi od 37 lat, ja z tylu od lat 9. W tym czase pojawily sie 2 ukochane modele BMW: R75 z 1975 roku i R1100 RT. Nieststy po przeprowadzce do Europy nie bylismy w stanie ich sprowadzic ze Stanow i z wciaz krwawiacym sercem pozostaly jak na razie jedynie wspomnienia.

W zeszlym tygodniu zakupilismy F650 ST, ktory chcemy wykozystac glownie do bardziej lokalnych potrzeb (nie mamy samochodu) no i jak to bywa z nowym dla nas jako uzytkownikow modelem, na poczatku pytan wiele i pomoc tego fora, a wiec i Wasza na pewno sie przyda :)

Pozdrawiamy serdecznie,

Magda i Blue

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj!

W Pszczynie znajdziecie ciekawego forumowicza. Też taki po świecie obyty :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hejka :) to teraz tylko przesiadka z plecaka za kierownice i bedzie jak trzeba ;)

Wypadło spod kciuka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hejka :) to teraz tylko przesiadka z plecaka za kierownice i bedzie jak trzeba ;)

Wypadło spod kciuka

No tak juz powoli sie zastanawiam... Ale jak na razie moje doswiadczenie w jezdzie to skuter elektryczny "po placu". Ale kto wie, jak sie mezowi f650 zrobi za maly, moze mi odsprzeda :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach