Skocz do zawartości

Recommended Posts

cena jest 16,9 ale myślę, że jest potencjał, żeby zbić

za niski chyba nie jest, siedziałem chwile, wydawał się mniej więcej taki wysoki jak DL

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak tam bracia, goszczą się jeszcze? :-D

Ten młodszy już pojechał został starszy :-D

Zdj%25C4%2599cie0864.jpg

A tak serio to jak Peterka napisał, przymierz się do niego bo raczej wysoki nie jest. A jak dla mnie to motek zajebiście uniweralsalny, wszędzie wjedziesz i wyjedziesz :) i podstawowy atut to waga 150 pare kg to naprawdę niewiele. Szczególnie w terenie da się to odczuć. Tak, że jeśli lubisz jeździć bokami to mogę z czystym umieniem polecić. Wprawdzie to nie Xch, ale myślę, że z koleji na trasie jest sporo wygodniejszy, chociaż prędkości autostradowe nie są jego atutem. Jeżeli chodzi o ten egzemplarz z Jarocina to cena nie za niska, ale dodatki są sporo warte, tym bardziej , że do serii xsów ciężko kupić jakieś używki typu stelaże itp, a nówki kosztują jakieś chore pieniądze. Rdzą bym się bardzo nie przejmował mógł być myty jakąś chemią, a wtedy ruda zżera w szybkim tępie. Trzebaby się przyjrzeć łożyskom w kołach, główce ramy, zawieszeniu itp bo ruda mogła tam narobić bajzlu. Tak jak pisali poprzednicy kontrolka ABS miga, jak się wyłączy ABS ma świecić ciągle, tylny czujnik ABS jest od wewnątrz zacisku, tak że go niezbyt widać na pierwszy rzut oka. W przebieg oczywiście nie wierzę :). Ogólnie, jak dla mnie o wartość tego egzemplarza to głównie dodatki :).

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję wszystkim za opinie i pomoc.

Decyzja teraz po mojej stronie - dam sobie trochę czasu, pośpiech jest złym doradcą.

W międzyczasie zweryfikuję stan techniczny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Staram się wygrzebać jak najwięcej info

X został sprowadzony w 2014, w czerwcu 2015 został wystawiony na otomoto - niestety ogłoszenie jest już nieaktywne.

Wygrzebałem tylko zdjęcia z googla, wygląda trochę ładniej niż w chwili obecnej.

Fragment ogłoszenia, który został w googlach

Motocykl używany, zarejestrowany w kraju, ważny przegląd i OC, stan techniczny i wizualny -IGŁA- bardzo bogato doposażony...

W Gorzowie sprzedawany przez http://dominator.otomoto.pl/

xcountry_1.jpg

xcountry_2.jpgxcountry_3.jpgxcountry_4.jpgxcountry_5.jpgxcountry_6.jpgxcountry_7.jpg

Edytowane przez gilby

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jedź obejrzeć technicznie, sprawdzić stan i papiery. Przejedź się - jak będzie ok to zbijaj cenę i bierz. Na miłość nie ma rady. :)

A ktm-a nie chcesz? :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak chcesz kupić to co na zdjęciu to ja bym negocjował cenę kosztem tych kufrów, odpadnie badziewie w terenie i wygląda paskudnie, lepiej jakiegoś rogala założyć :)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak chcesz kupić to co na zdjęciu to ja bym negocjował cenę kosztem tych kufrów, odpadnie badziewie w terenie i wygląda paskudnie, lepiej jakiegoś rogala założyć :)

O! A ja właśnie sprzedaję rogala :-D

http://f650gs.pl/topic/9099-sprzedam-rogala-od-ex-a-30l-czarny/page__fromsearch__1

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale obwieszony pudłami. To w ogóle ruszy po zapakowaniu? Wyczuwam tu jakieś sprzeczności. Moto niby terenowe a obwieszone jak DL przed wyprawą w kosmos. Samo natomiast moto wygląda bardzo ładnie z daleka.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Widziałem x country pierwszy raz na oczy i odebrałem go jako bardzo uniwersalny motocykl.

Można pojechać do pracy, na wycieczkę asfaltem i na bezdroża.

Dlatego kufry bym zostawił. Pojechać nad morze mogę z kuframi a na bezdroża mogę założyć wałek jakiś.

Zdaję sobie sprawę, że na drodze asfaltowej to nie będzie DL a w terenie KTM i akceptuję to.

A ktm-a nie chcesz? :)

wszędzie te ktmy :)

Ja jestem początkującym motocyklistą o spokojnym temperamencie - nie potrafię w to wpisać KTMa.

Choć nie ukrywam, że taki 690 enduro mi imponuje :)

Co do widocznego na zdjęciach egzemplarza - będę starał się zdobyć info z BMW, co o nim wiedzą - czy był serwisowany, jak długo i jakie miał wtedy przebiegi.

Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Edytowane przez gilby

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to jeszcze dodam, skoro widziałeś X-country pierwszy raz na żywo, że lampa i przedni błotnik jest od jakiegoś X-Challenge-a, ale to pewnie wiesz :roll:

W sumie głupio to nie wygląda, a jak się zaprzesz i wywalisz przednie koło, a ja się zdecyduję na sprzedaż mojego :-) to można by z niego zrobić prawie X-ch :-P

P.S. Właśnie chyba sprzedam koło :lol:

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ten dolny błotnik wygląda jak od SHL-ki :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ten dolny błotnik wygląda jak od SHL-ki :-D

Może i wygląda ale za to ryjek masz czysty, nie jak w X-Ch :-P

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Woda to ciecz ciekła, wszędzie wlezie :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to jeszcze dodam, skoro widziałeś X-country pierwszy raz na żywo, że lampa i przedni błotnik jest od jakiegoś X-Challenge-a, ale to pewnie wiesz :roll:

W sumie głupio to nie wygląda, a jak się zaprzesz i wywalisz przednie koło, a ja się zdecyduję na sprzedaż mojego :-) to można by z niego zrobić prawie X-ch :-P

P.S. Właśnie chyba sprzedam koło :lol:

O właśnie takiego prawie X-Ch

IMAG0103.jpg

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ok, decyzje jest taka, że odpuszczam ten egzemplarz

Jeśli ktoś jest nim zainteresowany, to niech pisze na pw, opowiem co i jak na oględzinach i czego ogólnie się dowiedziałem

z minusów:

- zaniedbany (rdza na tarczach, śrubach, pleśń w tankbagu)

- prawdopodobnie lagi do robienia (pierwsze oznaki pocenia się)

- brak setów pasażera

- jeden kluczyk

- brak dokumentacji jakiejkolwiek

pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za pomoc

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tam przy wlewie do baku nic mu nie brakuje? bo tak jakoś łyso ta rama wygląda

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tam przy wlewie do baku nic mu nie brakuje? bo tak jakoś łyso ta rama wygląda

Nie brakuje, ten typ tak ma , w późniejszych jest chyba plastik, ale nie jestem pewien, w każdym bądź razie gdzieś to widziałem. W tym na bank nie ma.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jest wersja z zakrytym kawałkiem ramy - i coś tam jeszcze dydnda w tym miejscu, jakiś zbiorniczek?

G650X%20Country%20Kovelevsky.JPG800x600_002.jpg

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jest wersja z zakrytym kawałkiem ramy - i coś tam jeszcze dydnda w tym miejscu, jakiś zbiorniczek?

G650X%20Country%20Kovelevsky.JPG800x600_002.jpg

Amerykańska wersja miała filtr paliwa lub coś takiego. W Europie tego nie dawali.

Edytowane przez red

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×