Skocz do zawartości
Pawel

Targi na świecie .. Co nowego?

Recommended Posts

Ciekawe co dzieje się z takim motocyklem jak Gas Gas? Oni chyba mocno siedzieli w 2 suwach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1. XT700Z - czyli nowa tenere na bazie mt07, już na testach - czyli może w 2017 będzie w sprzedaży

Czekamy na yamahę 700 tenere tymczasem w salonach pojawiła się nowa odsłona serii 7- tracer.

Korzystając z okazji postanowiłem zapisać się na krótką (1h) jazdę testową.

Moje wrażenia.

Nadwozie- nowoczesna stylistyka niestety trochę kosztem ergonomii.

Szybka o przedziwnym kształcie, wysunięta na maks kierowała powietrze wprost na szczękę kasku. Słabo chroni przed wiatrem, deflektora raczej nie da się dołożyć.

Handbary to raczej listwy ozdobne z doczepionymi kierunkowskazami (szkoda że nie ledy a zwykle żarówki). Na plus-duże lusterka, reflektory i ładna owiewka.

Pozycja za kierownicą- tu duże zaskoczenie.

Bardzo wygodnie (mam 183cm wzrostu), kanapa na podobnej wyskości do mojego twina f650gs, nogi są minimalnie mocniej zgięte, kolana są dobrze osłonięte przez idealnie wyprofilowany zbiornik.

Kierownica minimalnie węższa ale pozycja, wysokość kierownicy identyczna jak w GS.

Wrażenia z jazdy- motocykl przy stawianiu do pionu sprawia wrażenie dużo lżejszego od GS'a. Najbardziej interesował mnie silnik.

Twin yamahy kreci się wyżej od beemki, kultura pracy podobna, tracer delikatnie wibruje na niskich obrotach ale w przeciwienstwie do BMW wibracje na wyższych obrotach są mniej odczuwalne.

Ruszam. Motocykl świetnie zbiera się "z dołu", jest wyrażnie szybszy od mojego, nie brakuje momentu i nie ma ryzyka że zgaśnie przy starcie jak f650gs. Prowadzi się bardzo łatwo i neutralnie. Świetnie wchodzi w zakręty.

Na obwodnicy można trochę przyspieszyć. Kolejne biegi i mam prędkość autostradową, szukam wzrokiem cyfrowego prędkościomierza i okazuje się że pokazuje ponad 150km/h! dziwne bo mam wrażenie ze jadę jak zwykle ok 120.

Podobno licznik trochę zawyża ale sprzedawca potwierdził "ze nie czuje się prędkości" :) Wracam na spokojniejsze drogi. Świetna elastyczność na drugim i trzecim biegu, tego brakuje w moim motocyklu.

Kolejna rożnica to zawieszenie, wyrażnie twardsze w końcu to motocykl typowo szosowy. Czas wracać, szkoda bo fajnie się jeżdzi mt700, po godzinie czuję się jak na własnym motocyklu którym jeżdzę od lat.

Podsumowanie. Plusy yamahy-wygodna, poręczna, łatwa w prowadzeniu dynamiczny i elastyczny silnik. Fajny motocykl na miasto i krótkie wypady. Bmw- uniwersalne, komfortowe, więcej miejsca dla pasażera.

25099333cf463654.jpg

f5bcddf27113f2ac.jpg

ef071d01e8fdbd55.jpg

Edytowane przez pantani
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

X-ADV czyli skuter adv będzie w 2017 a pokażą go w Mediolanie na jesień

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no wiesz, nie każdy jest takim asem bezdroży

wg mnie taki motocykl dla Ani byłby w zupełności wystarczający, jeśli tylko będzie ważył nie więcej jak 150kg

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

tu jest więcej , wreszcie to wygląda jak powinno ;-) MT będzie zadowolony ;-) .

wreszcie tłumik nie będzie poszerzał motka z kuframi do rozmiaru czołgu na drodze . całkiem zacny motek się robi z DL-a , szkoda że ostatnia modyfikacja w postaci xt była taka słaba ,trochę czasu im zajęło dotarcie do jakiegoś normalnego designera ;-)

http://www.motorcycl...m-650-unveiled/

Edytowane przez mario2007

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najfajniejsze są te odblaski na lagach. Miałem takie w wuesce :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiem. Ale można było jakoś... z duchem czasu. Prostokątne, naklejki, cokolwiek. A tu patenty z wigry 3.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Wiem. Ale można było jakoś... z duchem czasu. Prostokątne, naklejki, cokolwiek. A tu patenty z wigry 3.

Mt cie nie pokocha za te Wigry 3 :-D

Wysłane z...

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam nadzieję że nie kocha mnie nawet pomijając wigry... Martwiłbym się :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

tu jest więcej , wreszcie to wygląda jak powinno ;-) MT będzie zadowolony ;-) .

wreszcie tłumik nie będzie poszerzał motka z kuframi do rozmiaru czołgu na drodze . całkiem zacny motek się robi z DL-a , szkoda że ostatnia modyfikacja w postaci xt była taka słaba ,trochę czasu im zajęło dotarcie do jakiegoś normalnego designera ;-)

http://www.motorcycl...m-650-unveiled/

Qrva co za pasztet. Załamka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie przesadzajmy , nie jest źle . suzuki nigdy nie miało ręki do designu dl-a , moze pierwszy był na swoje czasy ok ale się zestarzał . lifting w 2011 był fajny ale to było 5 lat temu - od tego czasu powstało parę ładniejszych i nowocześniejszych konstrukcji . XC z dziobem i szprychami to było coś w stylu "nie wiemy co mamy zrobić" a to co pokazali dzisiaj jest powiedzmy "trendy" i odzwierciedla aktualne mody w motocyklach że tak powiem "do wszystkiego" . na zywo to może byc jeszcze lepsze - brzydsze od xc nic być już nie może ;-) . osobiście mi się to podoba jako następca współczesnego DL-a , pamietajmy że to dalej ma być budżet na poziomie ca 35 kilo pln a nie 45 , więc nie szukajmy GS-a w wersji suzuki . to nie było nic terenowego i nie będzie . to ma się sprzedawać i być bezawaryjne . wersj szprychowa ze złotymi kołami jest nawet fajniejsza od zwykłej ;-) , wygląda dobrze .

2017-suzuki-v-strom-650xt-561x374.jpg

Edytowane przez mario2007

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przednia lampa wygląda jak qpa, a jeśli chodzi o XC - jeśli mowa o TT 800XC/X, to myślę, że zupełnie nie masz racji. Tiger wygląda po prostu ...... tak, że DL mógłby mu robić za dywan. ;-)

Ale to, oczywiście, tylko moje zdanie.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ale nie gadamy o tigerze - miałem /nie XC / i dalej jestem zauroczony . gadamy o ewolucji DL-a z kupowatego XC 2015 do wersji strawnej dla otoczenia ;-) czyli V-STROM XC 2017 . ale jak zwykle każdy ma inny gust więc :beer:

Polska strona suzuki oczywiście nic nie wie o nowościach , fryce już pokazali na swojej razem z danymi technicznymi .

Edytowane przez mario2007
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Stary DL był jak dla mnie najładniejszy i najpoważniej wyglądał. Te numery z pseudoszprychowaniem w naturze wyglądają okropnie, danie liczników jak w nowym 1000 to nie najlepszy pomysł bo ten wyświetlacz tytanem czytelności nie jest, wystarczy kropla wody i małe znaczki są nieczytelne, jedna lampa to kolejny krok wstecz a w zasadzie zabieg księgowy, kufry, które widzę na zdjęciach mogą pomieścić, podobnie jak w modelu 1000, co najwyżej kanapki (i to po jednej z każdej strony), a te złote obręcze... Ogólnie coś próbowali z designem zrobić ale wyszło jak zwykle. Honda robi to jednak chyba najładniej.

Tu dodam ciekawostkę o Hondzie. Kropka próbowała przedłużyć (po 2 latach w standardzie) o rok Assistance bo taka była mowa jak kupowaliśmy Cześka. Wiecznie nieprzytomna baba w salonie niestety nie umiała niczego sensownego na ten temat powiedzieć więc Kropka napyskowała gościowi w infolinii, który podobno mówił z jakimś ruskim akcentem. Gość oddzwonił już do mnie, bo podobno miał gadać po angielsku, ale widzę, że numer jest bułgarski i jakiś Bułgar tłumaczy mi niby po polsku i przeprasza, że Honda wycofała się z tego programu.

Jako pracującemu w korporacji mówi mi to: Honda popada w jakieś problemy i wycofuje się z różnych fajnych obietnic, infolinia a pewnie i cały sektor IT jest wyoutsource'owany (qrva co za słowo) ch... wie gdzie bo tanio, niektóre modele są też robione ch... wie gdzie bo tanio.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Malezja , Tajlandia . to rynki dla hondy interesujące , Polska z jej ilością sprzedawanych NOWYCH motocykli to margines . sorry za pomyłkę - XT ;-) .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×