Skocz do zawartości
Pawel

BMW R1200GS vs Africa Twin vs Super Tenere

Recommended Posts

Merci :lol:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie zachwycajcie się wykresami. Król jest pobity. Niczego lepszego od Hondy nie znajdziecie. :-D

w trola się teraz zmieniasz?

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Merci :lol:

S'il vous plaît :-D :beer:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ku.wa kolejny test z którego wynika że znowu DL jest najlepszy :-D :beer:

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Krzywe mocy i momentu pokazują że Afra jest podobna pod względem oddawania mocy do GS-a, Teresa bardziej narowista. Przełożenia skrzyni pokazują że Teresa najwolniej kręci silnikiem przy przelotach autostradowych, najdalej też można dojechać na zbiorniku, no ale - jest on największy, masa również. Mniejsza moc i moment Afry w stosunku do GS-a, może się okazać mniejszą tylko na papierze, dupohamownia w praktyce może pokazać zupełnie co innego, choćby ze względu na różnice wagi. Technika techniką, faceci to wzrokowcy, z gustem jest jak z dupą - każdy ma swoją, mój gust w tym zestawieniu rozkłada się tak:

Afra - przepiękna, młoda, japońska gejsza, urodzona i wychowana od małego do jednego celu - zrobić wszystko żeby było facetowi dobrze

Teresa - jej matka, to ona ją wszystkiego nauczyła, z racji doświadczenia, jest ciut ciężej zbudowana - ale prawdopodobnie potrafi nie raz zawstydzić uczennicę

Gisela - germański eksperyment in vitro, wyhodowany z zarodka ukrytego w 45 roku przez doktora Mengele w kuloodpornej kapsule czasu, który nigdy nie miał ujrzeć światła dziennego, w obecnych czasach ze względu na postęp techniki, jak i nawrót chęci panowania nad światem objawiającej się w ostatnich latach u jego potomków - niestety wydobyty z kapsuły i powołany do życia. Skutek - uroda rodem z Panzerwaffe, teoretyczna skuteczność na polu walki również, niestety kompletnie nie wykorzystywana w praktyce ze względu na kompletnie pozbawionych umiejętności i wyszkolenia, za to z rozbuchanym "ego" żołnierzy obsługi.

Tyle mojego.

Edytowane przez Seb
  • Like 9

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Krzywe mocy i momentu pokazują że Afra jest podobna pod względem oddawania mocy do GS-a, Teresa bardziej narowista. Przełożenia skrzyni pokazują że Teresa najwolniej kręci silnikiem przy przelotach autostradowych, najdalej też można dojechać na zbiorniku, no ale - jest on największy, masa również. Mniejsza moc i moment Afry w stosunku do GS-a, może się okazać mniejszą tylko na papierze, dupohamownia w praktyce może pokazać zupełnie co innego, choćby ze względu na różnice wagi. Technika techniką, faceci to wzrokowcy, z gustem jest jak z dupą - każdy ma swoją, mój gust w tym zestawieniu rozkłada się tak:

Afra - przepiękna, młoda, japońska gejsza, urodzona i wychowana od małego do jednego celu - zrobić wszystko żeby było facetowi dobrze

Teresa - jej matka, to ona ją wszystkiego nauczyła, z racji doświadczenia, jest ciut ciężej zbudowana - ale prawdopodobnie potrafi nie raz zawstydzić uczennicę

Gisela - germański eksperyment in vitro, wyhodowany z zarodka ukrytego w 45 roku przez doktora Mengele w kuloodpornej kapsule czasu, który nigdy nie miał ujrzeć światła dziennego, w obecnych czasach ze względu na postęp techniki, jak i nawrót chęci panowania nad światem objawiającej się w ostatnich latach u jego przodków - niestety wydobyty z kapsuły i powołany do życia. Skutek - uroda rodem z Panzerwaffe, teoretyczna skuteczność na polu walki również, niestety kompletnie nie wykorzystywana w praktyce ze względu na kompletnie pozbawionych umiejętności i wyszkolenia, za to z rozbuchanym "ego" żołnierzy obsługi.

Tyle mojego.

Seb, jakbym Cię nie lubił to pewnie zapytał się złośliwie "a widziałeś chociaż któregoś z nich na żywo?" Ale, że Cie lubię to tego nie zrobię.

Ach te internety pełne fachowców! :lol: :lol: :lol:

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Radaktorzyny mogo a ja nie mogie? :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Radaktorzyny mogo a ja nie mogie? :D

Na zdjęciach wyraźnie widać, że oni przynajmniej siedzieli na tych motocyklach!

Ale możesz, jasne, że możesz.....:lol:

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Siedzieli, na hamowni, a to co im wyszło na wykresie - napisali, ja to tylko zinterpretowałem, bo jak sam zauważyłeś - wolno mi! :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W gazetce Motocykl również jest test Hondy Africa. Napomknęli nawet coś o BMW i Triumph. Wygląda, że Honda wprowadza właśnie turystyczne enduro w zupełnie nową jakość. Narodził się poważny konkurent wszystkiego. (DL'a też) ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

afryka jest świetna - cenę pomijam bo w porównaniu z "konkurencją" bmw i triumpha jest podobna i klient zdecyduje co kupi . w terenie zje obu konkurentów , zapewne niedługo poczytamy jakieś porównania . mam nadzieję że nie wpadną na pomysł porównania afryki z gs-em 1200 bo to nie jest moim zdaniem porównywalne , tylko z 800 adv i tigerem xcx/xca . DL-a to możemy porównać z f700 i z moim tigerem 800 albo xrx-em . ale średnio to wyjdzie ;-) - zapewne dlatego nie znalazłem takiego testu porównawczego . jakoś nikt nie chce porównywać najlepiej się sprzedającego się motocykla w klasie /cena czyni cuda.../ z "niszowymi" produktami brytyjskimi albo z marginalnym w sprzedaży bmw modelem . nikt nie chce burzyć pomnika suzuki , niech dożywa starości w chwale .

Edytowane przez mario2007

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

od dziś w Honda Plaza w Wawie, przez cały tydzień!

jak się zamówienie złoży to namiot, śpiwór i materac dają, to jest marka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Marek bez psiworka kupuje ciągle nowe-stare Deele i jeszcze się tym szczyci :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kilka rzeczy wzbudza moje umiarkowane wątpliwości:

- dętkowe koła

- jednookie światła

- kompletny brak akcesoriów na rynku a oryginalne mają cenę platyny i urodę kufra Pawła ;-)

Poza tym jest git.

Marek bez psiworka kupuje ciągle nowe-stare Deele i jeszcze się tym szczyci :-D

Sicher jest Sicher, czego nie można powiedzieć o niemieckich wyrobach. :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To wszysyko w śpiworze? Marek co Ty bierzesz chłopie? :-D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kilka rzeczy wzbudza moje umiarkowane wątpliwości:

- dętkowe koła

To jest zajebisty plus. Pojezdzisz w terenie bedziesz wiedział.

- jednookie światła

Nie mam pewności ale myślę że da się coś z tym zrobić.

- kompletny brak akcesoriów na rynku a oryginalne mają cenę platyny i urodę kufra Pawła ;-)

Przy produkcie tej marki to tylko kwestia czasu. Touratech już pewnie opracowuje dodatkową specjalną linie produkcyjną.

Patrzę na tą Afrykę, czytam pierwsze opinie, zaraz zabieram się za czytanie testów. Jeszcze się okaże, że będę musiał odszczekać wszystko złe co do tej pory napisałem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mi się ta środkowa dupa najbardziej podoba. Ale możecie mieć oczywiście inne gusta ....

comparatif-africa-GS-Super-T-12-500x375.jpgthree-asses-little-group-having-fun-6393725.jpg

Edytowane przez Dziadek
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mi się ta środkowa dupa najbardziej podoba.

comparatif-africa-GS-Super-T-12-500x375.jpgthree-asses-little-group-having-fun-6393725.jpg

Z tej perspektywy również stawiam na środkowy wariant.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×