Skocz do zawartości
JacekJ

Poszukuję F650GS Twin w rozsądnych pieniądzach i znośnym stanie.

Recommended Posts

A jak Jacku kwestia wagi moto ? Mi trochę przeszkadza wieksza waga Dl-a w jeździe poza asfaltem (kolega z którym jeżdżę posiada więc czasem się zamieniamy :) )czuję się na nim mniej pewnie niż na singlu , na asfalcie jest według mnie lepszy ale na asfalcie rownie dobrze mi się prowadziło mojego bulldoga 1100 czy też kawe zzr1200 ☺ przemyśl dobrze zmianę , bez jazdy próbnej ja bym nie ryzykował .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W to celuję, ale budżet nie pozwala...

Ktoś już radził: sprzedaj motek i ciężarówkę ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W to celuję, ale budżet nie pozwala...

W co ? W cruisera ? Miałem doświadczenie z identycznym kredensem, zakupionym w jakiejś desperacji chyba. Na szczęście udało mi się to po miesiącu upłynnić. Pocieszające było dla mnie to, że to był jedyny z motocykli na którym zarobiłem parę złociszy. Czoper, cruiser - nigdy więcej. Chyba, że zapuszczę brzuch i brodę i będę się przemieszczał wtedy od zlotu do zlotu we frędzlastej kurtce z jakimś czymś na plecach. No ale skoro ciągnie Cię do takich klimatów ... Nie, nie wierzę ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W co ? W cruisera ? Miałem doświadczenie z identycznym kredensem, zakupionym w jakiejś desperacji chyba. Na szczęście udało mi się to po miesiącu upłynnić. Pocieszające było dla mnie to, że to był jedyny z motocykli na którym zarobiłem parę złociszy. Czoper, cruiser - nigdy więcej. Chyba, że zapuszczę brzuch i brodę i będę się przemieszczał wtedy od zlotu do zlotu we frędzlastej kurtce z jakimś czymś na plecach. No ale skoro ciągnie Cię do takich klimatów ... Nie, nie wierzę ...

Nie wiesz co tracisz kolego :-D

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jacku. Wpadł mi do głowy szatański pomysł. Jeżeli nie przeraża Cię mały techniczny krok

do tyłu (brak ABS i gaźnik) to zobacz Trampka 650. W teren zdecydowanie lepszy niż mój.

Za ten pieniążek kupisz sprzęt w bdb stanie, ogarniesz technicznie, doposażysz i jeszcze

na Chorwację z żoną Ci zostanie. Taki luźny pomysł.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jacek, kup DL-a, jak Ty kupisz, to innym później już nie będzie taki wstyd też kupić DL-a :D

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

O Trampku 650 też pomyślałam.

wytapatalkowano

Edytowane przez zaczekaj

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

myślę że zmiana singla na trampka 650 jest trochę bezsensowna. podobna waga moto, podobna moc, jeśli zmieniać dla zmiany można iść tą drogą.

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Coraz lepsze propozycje, jeszcze tylko o starej Africe Twin nikt nie wspomniał, w końcu też dwa cylindry :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jacek 800 albo nic :P dzis taka jedna ogladalem :cool:

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jestem podobnego zdania. Gdybym mial zmieniac GS a to tylko na conajmniej 800. Reszta to polsrodki albo zmiana dla samej zmiany. A pod uwage musisz brac ryzyko ze trafisz na mine w ktora wpakujesz troche siana. Tym bardziej ze z tego co widze szukasz po dolnej polce cenowej.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Fajne uwagi od wszystkich, dzięki.

Za 15-16 tysi można kupić trampka z ABS-em, zakładam, że sprawnego. Na sezon jestem w stanie go ścierpieć, nawet jeśli nie będzie mi zbytnio pasował. A za rok rzeczywiście może osiemseta.

Albo dalej jeżdżę swoim.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Coraz lepsze propozycje, jeszcze tylko o starej Africe Twin nikt nie wspomniał, w końcu też dwa cylindry :lol:
Stara AT o ooooo to jest dopiero motór. Kultowy.
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chyba zima trwa za dlugo... :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To może taki, nie kultowy, ale wszędzie wjedzie i wywołuje uwielbienie

Chyba zima trwa za dlugo... :P

Tego białego kurestwa wcale nie powinno być. I mam w dupie wielbicieli tzw białego szaleństwa.
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale ja nie chcę obiektu kultu, tylko coś do jazdy.

Transalp jest bardzo fajny tylko, że to prawie to samo co masz. To jest sens kasę wydawać? Może lepiej dozbierać na mroczny przedmiot pożądania a czas przeznaczyć na jazdy testowe.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zasada jest taka. Jak mam kupić coś tańszego i ma mnie to wqrviać to lepiej już nic nie kupić albo kupić to co faktycznie chcę. Pod warunkiem jednak, że na pewno wiem co chcę.

Inni natomiast kupują i zaraz sprzedają, i to pewnie w przypadku motocykli też jest jakaś metoda tylko wymagająca kasy oraz zachodu.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jestem zdania, że w życiu należy wszystkiego spróbować.

Zwłaszcza różnych motocykli.

Zawsze można zmienić.

wytapatalkowano

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Obawiam sie że mi na pewno nie chodziło o Ciebie :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×