stanik1983

zaspawany wydech

27 postów w tym temacie

cześć

mam pytanie jeden z dwu kominów f650gs 2006 ma zaspawany wylot, kurzy mi ino z jednego Czy tak ma być czy moge rozwiercić spaw?

to moj pierwszy GS więc nie znam się za bardzo

post-4455-0-55255700-1453577542_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystko w porządku, modele od 2004 tak mają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ale można to rozspawać ? czy nie zaleca się ? byłaby zmiana dzwięku maszyny?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tylko uważaj nie przejdź na połowę żony.

przepraszam nie rozumiem

Tam masz katalizator.

dziekuje za odpowiedz, znaczy nie kombinować:-) nie wiedziałem dlaczego ten spaw Czy poprzedni wł się zabawiał czy co

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie przepraszaj, na czerwoną linię uważaj bo stopka już się niebezpiecznie zbliża :)

Edytowane przez agreSorek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tylko uważaj nie przejdź na połowę żony.

sory zamuliłem :-) pilnuje żeby nie wyjść za czerwoną linię

inwencja własna Płyteczki pierwszy raz samodzielnie, szału nima

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W lewym tłumiku jak napisał Jarek masz katalizator i z niego praktycznie nie lecą spaliny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a powiedz mi gdzie on ma akumulator? wiem że zadne to pytanie ale wjechał wczoraj do garazu i podniecony jestem jak dziecko

aha i jak zmienia sie wysokość zawieszenia

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Akumulator jest tam gdzie w motocyklu jest zwykle bak, wysokość (twardość) zawieszenia zmienia się pokrętłem przy nim.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no właśnie tam gdzie bak, tak myslalem ale bałem sie rozkrecac. Jet naklejka + batery

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Akumulator jest tam gdzie w motocyklu jest zwykle bak, wysokość (twardość) zawieszenia zmienia się pokrętłem przy nim.

Więc gdzie jest to zawieszenie Jacku? :-D :beer:

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Więc gdzie jest to zawieszenie Jacku? :-D :beer:

Pod dupą :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Więc gdzie jest to zawieszenie Jacku? :-D :beer:

Jak gdzie - koło zbiornika oleju. Blisko akumulatora :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pod dupą :lol:

Jak gdzie - koło zbiornika oleju. Blisko akumulatora :lol:

Każdy tak mówi :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W lewym tłumiku jak napisał Jarek masz katalizator i z niego praktycznie nie lecą spaliny.

e tam, u mnie jakos leca i nic nie jest zaspawane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

e tam, u mnie jakos leca i nic nie jest zaspawane.

Abo Twój jest wyjątkowy i ktoś go "wywiercił ;)

Wszystko w porządku, modele od 2004 tak mają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Akumulator jest tam gdzie w motocyklu jest zwykle bak, wysokość (twardość) zawieszenia zmienia się pokrętłem przy nim.

Kiedyś był taki film bodajże z Dymszą gdzie jeden wynalazca pokazywał motocykl, w którym wszystko poprzestawiał bo tak wydawało mu się to logiczne. Nikt tym nie potrafił jeździć. ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz