Skocz do zawartości
gilby

motocykl na co dzień, ale enduro - czyli z cyklu, co kupić

Recommended Posts

Licznik liczy w czymś tam, ale przebieg w ogłoszeniach jest podawany w milach szwedzkich, nie wiem w jakich jednostkach jest podany przebieg w w ich systemie informacji o pojazdach ponieważ nie ma tam podanych jednostek. No ale jeszcze raz podkreślę, że durny Szwed podobnie jak durny płaczący Niemiec i wszyscy durni mieszkańcy bogatszej części Europy oddają wszystko za pół ceny wręcz za darmo. szczególnie Polakom.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kto zadzwoni z pytaniem o numer?

I oto odpowiedź:

"Dzień dobry,

dane udostępnię osobie zainteresowanej zakupem. Cel : sprzedaż".

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to skąd te różnice w cenach przy motocyklach ściąganych z zagranicy?

12688053_764675736967554_1337336487193677208_n.png?oh=a94ef9ef5c1e5b0f030a641de7b64d84&oe=57704A5A

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja kiedyś pisałem o różnicach cen , no to się powtórzę .

podstawa to pochodzenie motocykla - inna jest kwota do zapłacenia za motocykl od właściciela , wzięty w rozliczeniu przez salon itp . natomiast to co jest na rynku polskim w cenie niższej od średniej z portali europejskich to jest ... no co to jest ???

jest to towar pochodzący z aukcji towarzystw ubezpieczeniowych . pal licho jak kupisz to z pierwszej ręki od hurtownika wożącego auta i przy okazji motocykle - zapłacisz godziwą cenę , sam sobie zrobisz nawet z nowych w większości częsci i masz to co masz ze świadomością że rama była prosta a uszkodzenia kosmetyczne . natomiast większość to już towar naprawiony , przewaznie niedbale i na szybko - również po prostowaniu ram , widelców półek itp itd . te usługi są popularne , jest parę firm które to robią i nawet dają gwarancję ale tanio nie jest . handlarze liczą zyski więc ma być taniość w naprawie i kasa w portfelu . naprawa ramy motocykla to 800-3500 pln w zależności od uszkodzenia , często również dochodzi do tego lakierowanie całości a to juz wymaga rozbiórki motka do rosołu - oni tego nigdy nie robia...

kiedyś wozili tylko auta z ubezpieczalni , teraz z powodu zalewu złomu samochodowego wożą również motocykle . jedne mniej drugie bardziej walone . to że motocykl jest cały i wygląda na nie walony nie świadczy o jego przeszłości ;-) . salon polska i pełna książka przeglądów w polsce również o niczym nie świadczy - polskie banki i ubezpieczalnie również sprzedaja ten towar , tylko jest go bardzo mało w porównaniu z zachodnią bogatszą europą . tam każdy ma ac i jak ubezpieczyciel proponuje uczciwą kasę /a inna opcja nie występuje.../ to nikt nie dyskutuje tylko bierze następny i jeździ .

mój własny aktualny motocykl ma pełną książkę serwisową wpisów /czyli dwa bo był na przegladzie po 1000 i 10000 kilometrów / , jest na gwarancji fabrycznej itp itd . natomiast jest z ubezpieczalni :-D . co nie świadczy o tym że był złomem przywiezionym na dnie kupki podobnego złomu na lawecie mirka handlarza ;-) . został odbudowany z wyłącznie nowych części /kilku , za kwotę około 3000 / i nikt poza mną nie wie że coś mu było . natomiast nie widzę powodu by dzisiaj był tańszy od innych z tego rocznika pochodzących z polskiego salonu . dlaczego - pawła też leżał , nawet dwa razy jednego dnia :-D , książki gwarancyjne mamy takie same ...

Edytowane przez mario2007
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja mam to gdzieś ;-) , niech ludziska żyją w nieświadomości uzywając złomu z włoch z magicznym przebiegiem 33 tysiące po dwunastu latach . jak będę chciał sprzedać swój pojazd to go sprzedam - nie mam zamiaru niczego ukrywać bo nic nie ma do ukrycia . chyba że reflektor wymieniony na nowy jest dla kogoś problemem ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ojapier***. Jak zwykle debata, jak to handlarz chce zrobić w ch*** kupującego, a prawda taka, że każdy che kupić moto z przebiegiem 20 tys i wierzyć, że jest super :) (nawet jak wie, że takich nie ma). Napisz prawdę o stanie technicznym w ogłoszeniu to nikt nawet nie zajrzy ;)

Edytowane przez ARG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

został odbudowany z wyłącznie nowych części /kilku , za kwotę około 3000 / i nikt poza mną nie wie że coś mu było . natomiast nie widzę powodu by dzisiaj był tańszy od innych z tego rocznika pochodzących z polskiego salonu . dlaczego - pawła też leżał , nawet dwa razy jednego dnia :-D , książki gwarancyjne mamy takie same ...

Mario , tu Ciebie zmartwię . Akurat ja wiem , że kotkowi coś było . Dzwoniłem , oglądałem focie , ale gość nie odbierał . Ty miałeś fart , i masz w garażu :)

W każdym razie przy sprzedaży nie pisz , bez przygód ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mario , tu Ciebie zmartwię . Akurat ja wiem , że kotkowi coś było . Dzwoniłem , oglądałem focie , ale gość nie odbierał . Ty miałeś fart , i masz w garażu :)

W każdym razie przy sprzedaży nie pisz , bez przygód ;)

mistrzu to co mu było kosztowało dokładnie 3155 pln w częściach nowych - reflektor , podstawa reflektora , prawa listwa zbiornika , osłona dolna plastikowa prawej lagi , kaczy nos w kolorze , kierunkowskaz prawy . reszta była cała , na wszystko mam dokument zakupu z aso triumpha .

ja tobie nie chcę sprzedać , bo ty wiesz ;-) . na razie w ogóle nie myślę o sprzedaży - ewentualne /odpukać.../ przypadki losowe mogą coś zmienić .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzwoniłem tam, dowiedziałem się co nie co - wygląda ok.

Kupiony w Rapidzie w Poznaniu - zdobyłem VIN i zadzwoniłem - kupiony w 2010, w 2012 roku na przeglądzie miał 5,2 tys km

Teraz po kolejnych 3 latach ma 9,8tys

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mi to nie wygląda na "motocykl na co dzień" :cool:

pozory mylą :)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

KTM miałem ponad rok i przez ten czas zrobiłem może tysiąc kilometrów,

W tym czasie wymieniłem dwie opony z tyłu i jedną z przodu ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

KTM miałem ponad rok i przez ten czas zrobiłem może tysiąc kilometrów,

W tym czasie wymieniłem dwie opony z tyłu i jedną z przodu ;)

A kanapa cały czas ta sama :lol:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×