Skocz do zawartości

Recommended Posts

Można by pomyśleć, ze o kobietach rozmawiacie....

Chodzi Ci o "miałaś na stole" ?

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Afryka, solidnie zbudowana, początek lat 90-tych. Fajna opcja.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nigdy nie byłem zwolennikiem AT ale jeśli chodzi o wykonanie to nie ma się czego czepić.

Weź pod uwagę że to początek lat '90

Czasem mam wrażenie, że zaakceptujesz totalną padlinę byle była skonstruowana nie później jak w 2015. Tygrysy żyją na wolności około 16 lat. Najsolidniejszy był Panzerkampfwagen Tiger (mój ulubiony model Tigera).

Zobacz współczesne Volkswageny, przepalają więcej oleju niż T-34 a producent twierdzi, że tak ma być. :-D

Edytowane przez Moto Troter

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie wszystkie ;-) , w moim od miesiąca trwała dyskusja co go boli - taki urok szajswagena . nie brał oliwy tylko nie jechał ;-) . dzisiaj konsylium mechaników i elektroników poszło na grubo - sterownik silnika :beer: . zobaczymy jutro czy diagnoza długo uczonych fachowców z mega doświadczeniem była właściwa . na szczęście to nie jest jedyne auto w rodzinie bo bym to podpalił w lesie i poczekał na odszkodowanie . drugie szczęście że mnie to nic nie kosztuje :beer: ...

starą afrykę łatwiej naprawić jak tourana , ale między bogiem a prawdą to ja bym tego nie kupił - pomimo sławy niezniszczalności . nową tak , ale do obu musiałbym podrosnąć .

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

...

Zobacz współczesne Volkswageny, przepalają więcej oleju niż T-34 a producent twierdzi, że tak ma być. :-D

Tu już tworzysz jakąś nową historię MT ;-) jakoś tego nie zauważyłem :-P chyba że o jakimś trupie z allegro wspominasz, który jak większość dostępnych na naszym rynku, ma na cyferblacie pobożne życzenie kupującego :-)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tu już tworzysz jakąś nową historię MT ;-) jakoś tego nie zauważyłem :-P chyba że o jakimś trupie z allegro wspominasz, który jak większość dostępnych na naszym rynku, ma na cyferblacie pobożne życzenie kupującego :-)

Może doświadczenia z samym VW nie mam ale z Octavią ze stajni VW. Kumpla nówka sztuka żyleta. Bez bańki z olejem boi się pojechać nad Jezioro Bodeńskie. Reklamacja u producenta nic nie daje bo wskazano mu w instrukcji zapisane małymi literami w kształcie ornamentu, że ma prawo wziąć do 0,5 litra na 1000 km. :-D

To przecież samochód na olej a nie na benzynę. :-D Wali olej jak stary trup. Nie przypominam sobie żebym lał tyle oleju nawet do malucha.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

"Auto świat", to dla mnie to samo co "Świat motocykli" :-D

Fakt Skoda ma te same silniki co VW ;-)

A taka norma w VW była w książkach serwisowych zapisana od zawsze, o ile dobrze pamiętam to dopuszczalne było nawet do 1 litra/1000km, no ale nie spotkałem się nigdy z takim zużyciem oleju, a w zasadzie miałem już osobiście nie wiem, chyba z 15 aut tego koncernu... diesli czy benzyniaków :roll: o tych w rodzinie nie wspomnę, no ale...

Fakt - pamiętam też taki niebywały przykład legendarnego Golfa II, w którym psuło się po prostu wszystko co było możliwe, a nawet to co niemożliwe, może to był protoplasta tej Octavii :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No bardzo motocyklowo się zrobiło.

A wracając do tematu. AT to kowadło starego typu. W tej chwili takich sprzętów nie produkują. Mam uraz do singli i łańcucha (błagam bez OT). AT to daleko idący kompromis. Tak jak pisałem R1100 GS już miałem i byłem tym motocyklem zachwycony. Peany na jego temat śpiewałem po każdej jeździe. Na 1150 nie pozwala mi budżet bo czuję, że tego motocykla już bym nie sprzedał a alternatywy nie widzę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Marku zużycie oleju to nie jest domena stajni vw . oni mają lepsze i gorsze silniki , mniej lub więcej chlejace olej . ale nie są jedyni ;-) . honda accord 2.4 z pewnych lat produkcji nie dojeżdżała z wrocławia do berlina bez dolewki oleju ;-) - takie przypadki można mnożyć w firmach produkujących auta . generalnie współczesne silniki są małe i wysilone , mają coraz cieńsze pierścienie /vw zmądrzał i daje już grubsze.../ , coraz bardziej wyszukane ustrojstwa redukujące gazy . to wszystko plus upór kierowcy szukającego mocy w swoim 1.2 tsi czy innym pierdzidle powoduje pracę silnika w coraz trudniejszych warunkach - oleje też są dostosowane do tych mini-pierdzideł więc niestety szybko tracą swoje właściwości i zaczyna sie chlanie . poza tym ci debile każą wymieniac oleje co 30 tysięcy sami prosząc się o kłopoty ... . żaden olej nie przeżyje 30 tysiecy we współczesnym wysilonym silniku - powiem wiecej , nie powinien tam być dłużej niż 10 tysiecy ale to źle wygląda w danych pojazdu które czyta durny klien przed zakupem , więc koło się zamyka :-D .

a wracając do tematu - jak chcesz być ostatnim właścicielem albo zakładasz własne muzeum to kup legendę motocykli , jak cie nachodzi na zmiany to sobie odpuść . większość tych motków jest przewartościowana przez właścicieli - oni je kochają i może by je zmienili na inne ale nikt nie zapłaci tych pieniedzy ktore w nie wpakowali ;-) . reszta jest przeważnie złomem dla majsterkowiczów czyli "stan dobry do poprawek lakierniczych" itp bajania .

Edytowane przez mario2007
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja to widziałem na własne oczy a nie w faszystowskiej gazetce i po rozmowie z serwisem wiem, że jest to reguła.

Gratuluję posiadania 15 VW z 2015 roku, nie każdego na to stać. :-D

Jesteśmy świadkami nowej technologicznej rzeczywistości. Teraz nie rządzi technika a ekonomia. Ekonomia twierdzi, że trwałość jest wrogiem handlu. Konstrukcje trwałe bezsensownie podnoszą koszty wytworzenia, więc świat schodzi na tandetę w każdej dziedzinie pędzony żądzą zysku. Wielkie korporacje dostają sraczki jak wyzeruje się lub maleje nie sam przychód ale druga pochodna z przychodu więc managerowie bez mózgu zrobią absolutnie wszystko aby temu zaradzić. Inżynier jest tu na ostatnim miejscu a i on jest coraz gorzej wykształcony i nie czuje bluesa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a wracając do tematu - jak chcesz być ostatnim właścicielem albo zakładasz własne muzeum to kup legendę motocykli , jak cie nachodzi na zmiany to sobie odpuść . większość tych motków jest przewartościowana przez właścicieli - oni je kochają i może by je zmienili na inne ale nikt nie zapłaci tych pieniedzy ktore w nie wpakowali ;-) . reszta jest przeważnie złomem dla majsterkowiczów czyli "stan dobry do poprawek lakierniczych" itp bajania .

Jeśli ostatni właściciel to tylko BMW. Wiem, że za 25lat BMW da się naprawić, czy Afryka (albo inny sprzęt) będzie do naprawienia tego nie wiem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

...

Gratuluję posiadania 15 VW z 2015 roku, nie każdego na to stać. :-D

...

MT konfabulujesz... a tu przecież nie mowa o DL-u :-D mam nadzieję, że każdy nawet skromnie rozgarnięty zrozumie, a ten nie rozgarnięty pomyśli że tak ma być :-D

Ale ok, niech Ci będzie... masz rację, z tym że tę bardziej twojszą :-D

A w temacie GSUber.... kup DL-a :-D :beer:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

za 25 lat do f650gs części będą w bmw ale w dziale "oldtimer" i nie bedzie cię na nie stać ;-) .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
GSuberalles, będzie, bankowo. AT to jeden z motocykli który obrósł legendą i części do niego będą dostępne i za 30 lat. Zaryzykowałbym twierdzenie że są trzy takie legendy - AT, Tenera i GS, potem długo długo nic i potem GS i sieczka produkowana po 2000 roku. Nie wiem nad czym się zastanawiasz, AT jest fajna, po prostu fajna, jest w miarę nieawaryjna, mocno naprawialna, no i jest motocyklem z plakatu, każdy kiedyś powinien ją mieć, jest klasyczna jak... Jak cycata blondynka w mini - kazdy kiedyś powinien ją mieć ;) Edytowane przez Seb
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

za 25 lat do f650gs części będą w bmw ale w dziale "oldtimer" i nie bedzie cię na nie stać ;-) .

Dam se rede :)

Co do DL to nie mam zdania na temat tego motocykla. Raz na nim jechałem i jakoś nie rzucił mnie na kolana. Miałem wrażenie, że jadę "napompowanym" skuterem. Wtedy akurat ujeżdżałem XT i wszystko co miało więcej niż jeden wskaźnik i szybę tak właśnie obierałem. BMW kupiłem przypadkiem. Jechałem oglądać BIGa ale w międzyczasie gość go sprzedał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

MT konfabulujesz...

No jakbym słyszał takiego ryżego emigranta co bardzo dużo zarabia. Zdrówko :drinkbeer:

Żeby wrócić do tematu AT. Mam bardzo dobre zadanie o Hondzie ale pracuję w korporacji i wiem, że do nowej AT muszę podejść z rezerwą.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

GSuberalles, będzie, bankowo. AT to jeden z motocykli który obrósł legendą i części do niego będą dostępne i za 30 lat. Zaryzykowałbym twierdzenie że są trzy takie legendy - AT, Tenera i GS, potem długo długo nic i potem GS i sieczka produkowana po 2000 roku. Nie wiem nad czym się zastanawiasz, AT jest fajna, po prostu fajna, jest w miarę nieawaryjna, mocno naprawialna, no i jest motocyklem z plakatu, każdy kiedyś powinien ją mieć, jest klasyczna jak... Jak cycata blondynka w mini - kazdy kiedyś powinien ją mieć ;)

Gdzie ja teraz znajdę cycatą blondynkę w mini. Właśnie wpadłem w panikę.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gdzie ja teraz znajdę cycatą blondynkę w mini. Właśnie wpadłem w panikę.

Zapal światło :lol:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

honda raczej nie daje ciała w motocyklach , myślę że nowa AT będzie tak samo dobra jak inne ich "duże" motocykle . czyli te robione w japonii .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja pier****!!! Co za czasy! Wszystko na tacy trza podać! Kup AT, to blondyna się znajdzie, szybko :)

honda-africa-twin-sexy-girl.jpg

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Widzisz, nie bolało! :D

Kupuj, a jeśli masz wątpliwości, albo myślisz sobie że jak nie teraz to jeszcze kiedyś kupisz, to spójrz w mój podpis...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

honda raczej nie daje ciała w motocyklach , myślę że nowa AT będzie tak samo dobra jak inne ich "duże" motocykle . czyli te robione w japonii .

Na szczęście azjaci idą w innym kierunku i za to ich podziwiam. My się staczamy w otchłań a oni pną się na szczyt. Pamięta ktoś taką śmieszną tandeciarską firmę Goldstar? Dziś to LG i nikt już się z nich nie śmieje. Przykładów jest oczywiście więcej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×