Artur_P 257 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2016 Zobacz jeszcze tu: Aktom - Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 28, 05-091 Ząbki, tel. 22 781 70 56 Parokrotnie kupowałem u nich niedostępne w innych miejscach łożyska. tak jest, sprawdzone: i prema i jeden sklep na Jaktorowskiej Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 784 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2016 Zapytaj jeszcze tutaj http://www.stozek.pl/index.php - nie mają, ale zapytaj ;) PS - zrób takie zdjęcie, albo odczytaj wszystkie oznaczenia z łożyska - bo teraz nie wszystko widać na tym artystycznym łożyskowym zdjęciu ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 924 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2016 Jarek nie bądź ... Sięgnij do dolnej szuflady i mu wyślij Wysłane z garażu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2016 Jarek nie bądź ... Sięgnij do dolnej szuflady i mu wyślij Wysłane z garażu Więcej danych np. jaki kolor? :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
nokian66 1 262 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2016 (edytowane) Nie kupisz tych łożysk, przerabiałem temat w tamtym roku, tylko serwis, załatwiałem przez bmwmotoklub u Zbyszka Gołowicza, ale też niewiele taniej. Jak chcesz to na PW nr tel. do Zbyszka Edytowane 8 Marzec 2016 przez nokian66 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jumiko 78 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2016 (edytowane) Red, pewnie byłeś na tym forum ale znalazłem temat łożyska wahacza : http://www.forum.bmw...=21386&p=288515 Może żeby bieżnię zewnętrzną wyjąć trzeba odrobinę podgrzać wahacz po zewnątrz Dostępne : http://www.poland.rulmentionline.ro/rulment-540619-FAG-1505643.html Edytowane 8 Marzec 2016 przez Jumiko Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2016 Panowie, dziękuję bardzo za wszelkie informacje, temat jest (na dzień dzisiejszy) opanowany - jak będą problemy to dam znać dzięki jeszcze raz :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
looksgoodinblack 1 509 Zgłoś ten post Napisano 11 Marzec 2016 Gratki i witam wsrod uzytkownikow cegly. Moja w oryginale choc nie do konca :) Ponad 100 tys mil i ciagle do przodu! 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 12 Marzec 2016 dzisiaj odebrane: - dwie felgi, whacz, podstawa akumulatora i uchwyty pomp absu - z piaskowania (200 zł) - rozrusznik i alternator z regeneracji (wymiana łożysk, nowe szczotki, wyczyszczenie, itp; 470 zł) - łożyska (2x przednie koło, 2x główka ramy; 148,46 zł) przewidziany budżet na ten miesiąc przekroczony :( Pan regenerujący rozrusznik i alternator (bazując na swoim doświadczeniu) stwierdził, że zużycie szczotek wskazywało na przebieg ok 100-150 tyś km (w zależnośc od warunków w jakich pracowały), może licznik km zgubił jedynkę z przodu :) 10 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 12 Marzec 2016 To silnik wzorowo pracuje jak na 100-150 tys km ;) ! 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 926 Zgłoś ten post Napisano 12 Marzec 2016 Ale z tym szkiełkowaniem, a raczej po nim, to chyba będziesz musiał coś jeszcze zrobić, bo to takie surowe będzie, no trudne zapewne o utrzymania w szeroko rozumianej czystości, czy nie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 12 Marzec 2016 Ale z tym szkiełkowaniem, a raczej po nim, to chyba będziesz musiał coś jeszcze zrobić, bo to takie surowe będzie, no trudne zapewne o utrzymania w szeroko rozumianej czystości, czy nie? tak jest, będę malował proszkowo, dzisiaj się dowiedziałem, że są podkłady i proszki bezbarwne - to może być ciekawe 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Łasica 437 Zgłoś ten post Napisano 12 Marzec 2016 kolega fajnie sobie zrobił silnik: był szkiełkowany, ale co później było nakładane to tego już nie wiem, ale wygląda ciekawie :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 12 Marzec 2016 (edytowane) niezłe, ostatnio myślałem o kolorystyce i czarny + złoty był/jest jedną z rozważanych opcji, w wykończeniu matowym wygląda nieźle Edytowane 12 Marzec 2016 przez red Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 12 Marzec 2016 Kiedy działasz przy ty wynalazku? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 424 Zgłoś ten post Napisano 13 Marzec 2016 A srebrny - czerwony? 8 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 13 Marzec 2016 A srebrny - czerwony? Niemiecka robota to to nie jest ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 424 Zgłoś ten post Napisano 13 Marzec 2016 Oczywiście, to jakaś Japonia, pewnie Suzuki :-D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 13 Marzec 2016 ja pierdziu, mam nadzieję, że mi trochę lepiej uda się to wszystko złożyć 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2016 czy ktoś ma do wypożyczenia tester szczelności cylindra / miernik kompresji?? odwdzięcze się :) chcę sprawdzić czy po X42 tyś km muszę rozbierać silnik i robić remont Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2016 (edytowane) Nie musisz, jeśli tylko kilometry wchodzą w grę. Rozbierałem dwa silniki po 100.000 (efkę i gs-a) i oba były naprawdę bardzo ok. Edytowane 19 Marzec 2016 przez JacekJ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2016 Nie musisz, jeśli tylko kilometry wchodzą w grę. Rozbierałem dwa silniki po 100.000 (efkę i gs-a) i oba były naprawdę bardzo ok. ale ja nie wiem czy zamiast X mam wstawić 1, 2 czy 3 sprawdzenie szczelności da mi odpowiedź czy zawory, gniazda zaworów, pierścinie na tłoku są ok, jesli tak (a mam nadzieje, że tak) to nie będę rozbierał silnika, jeśli nie, to do rozbiórki Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2016 Jeśli cokolwiek, to najwyżej głowica. Docieranie zaworów, prowadnice, uszczelnienia. Cylindr, pierścienie powinny być jak nowe praktycznie nawet po 100.000. Ja swój rozebrałem z podobnej ciekawości i wiem, że można było go zostawić w spokoju. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
nokian66 1 262 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2016 Jacku ale Red napisał ze może być przebieg rzędu np 400 tys, a skoro i tak ma wszystko na wierzchu to lepiej pomierzyć niż pòźniej znowu wszystko rozbebeszać 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 424 Zgłoś ten post Napisano 30 Marzec 2016 Minimalizm ;-) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach