Skocz do zawartości
Pawel

Suzuki wzywa do serwisu

Recommended Posts

MT pomyśli, pomyśli i napisze coś takiego: DL'le to najfajniejsze motki na świecie, a brud jest markowy ... japoński!, a nie tam byle syf :lol:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Japoński brud pachnie jaśminem :lol:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Japoński brud pachnie jaśminem :lol:

Czekam na relacje z jego ulubionego serwisu co błyszczy wszelką możliwą jakością usług, a najlepiej co robią to grzebiąc w silniku "napawają się wonią jaśminu" :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Japoński brud pachnie jaśminem :lol:

Nie znasz się....kwiatem wiśni

z15780884Q,Kwitnace-wisnie--wyniosla-pagoda-i-swieta-gora-Fuj.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Japoński brud pachnie jaśminem :lol:

Chyba raczej kwitnącą wiśnią ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chyba raczej kwitnącą wiśnią ;-)

Wiśnią jedzie z rury :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Właśnie, właśnie ... , ale wyszła na jaw wiśnia :lol:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak to kilku małych Japoncow może człowieka pozbawić autorytetu :)

Wysłane z garażu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

MT już w serwisie ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pewnie tak, od rana nic nie komentuje.

Pewnie nawet WIFI nie ma w serwisie,

ale bieda :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Suzuki w ramach akcji serwisowej i troski o klientów stawia w ramach przeprosin skromny japoński poczęstunek, czego klientom BMW życzę jak znowu im zgaśnie moto na deszczu.

c0966b1ff730624ab8e370b5c9e2a955.jpg

  • Like 11

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Suzuki w ramach akcji serwisowej i troski o klientów stawia w ramach przeprosin skromny japoński poczęstunek, czego klientom BMW życzę jak znowu im zgaśnie moto na deszczu.

c0966b1ff730624ab8e370b5c9e2a955.jpg

Zabolało .... MT - czas leczy ...

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak to Japończycy serwis razem z podajnik surowej ryby :) naprawa trwa klient głodny :)

Wysłane z garażu

Edytowane przez FALCON

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Suzuki w ramach akcji serwisowej i troski o klientów stawia w ramach przeprosin skromny japoński poczęstunek, czego klientom BMW życzę jak znowu im zgaśnie moto na deszczu.

c0966b1ff730624ab8e370b5c9e2a955.jpg

Miszcz ciętej riposty! :beer:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziwny ten serwis.

Dwa czerwone serca ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja się na tym nie znam, ale wg mnie tylko szanująca się firma ma "jaja" aby robić akcję serwisową. To świadczy o szacunku firmy do klientów i odwadze do przyznania się do błędu.

Z politykami jest dokładnie odwrotnie :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pewnie tak, od rana nic nie komentuje.

Pewnie nawet WIFI nie ma w serwisie,

ale bieda :lol:

bieda to brak pakietu GPRS ;P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja się na tym nie znam, ale wg mnie tylko szanująca się firma ma "jaja" aby robić akcję serwisową. To świadczy o szacunku firmy do klientów i odwadze do przyznania się do błędu.

Z politykami jest dokładnie odwrotnie :-D

to wymóg prawny, musisz zgłaszać wszystkie usterki które mają przełożenie na bezpieczeństwo użytkowania

koszty potencjalnych odszkodowań są po prostu o wiele większe niż przeprowadzenie akcji

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to wymóg prawny, musisz zgłaszać wszystkie usterki które mają przełożenie na bezpieczeństwo użytkowania

koszty potencjalnych odszkodowań są po prostu o wiele większe niż przeprowadzenie akcji

No i sprawy wizerunkowe jak sprawa wyjdzie, a przy serii wyjdzie ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No i sprawy wizerunkowe jak sprawa wyjdzie, a przy serii wyjdzie ;)

Dlatego MT robi co może i poprawia wizerunek ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to wymóg prawny, musisz zgłaszać wszystkie usterki które mają przełożenie na bezpieczeństwo użytkowania

koszty potencjalnych odszkodowań są po prostu o wiele większe niż przeprowadzenie akcji

Korporacje wcale nie są skore do ujawniania takich wpadek. Ostatni przykład mamy ze słynnego VW. Dali dupy jak nikt dotychczas z tymi spalinami.

Poza tym często akcje serwisowe służą właśnie budowaniu autorytetu firmy, co wielokrotnie uskuteczniała Toyota udowadniając dodatkowo tym samym, że ich metody kontroli produkcji są najlepsze na świecie i sprzedając to know-how za ciężkie pieniądze różnym frajerom w postaci filozofii ISO.

Poza tym zanosi się kolejna pasjonująca wizyta w serwisie. Już się nie mogę doczekać gdyż jestem na liście. :-D

Edytowane przez Moto Troter

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to... Smacznego! :-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×