Skocz do zawartości

Recommended Posts

Kupię jakieś tanie moto do przeròbki na scramblera, na razie mam pomysła na Suzuki gs500 z racji taniości i dostępności.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Darek pomysł o K tak jak Redzio można fajne rzeczy zrobić

Wysłane z garażu

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam suzuki "jajko" ale nie mam pojęcia czy się nadaje... Aaa, no i mam też CBR1000F od... jutra. Oba to plastiki więc nie mam pojęcia czy się nadadzą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam suzuki "jajko" ale nie mam pojęcia czy się nadaje... Aaa, no i mam też CBR1000F od... jutra. Oba to plastiki więc nie mam pojęcia czy się nadadzą.

Srednio. Jak posciagasz plastikowe owiewki to zostanie brzydal. Gdybys mial starego olejaka GSXRa to mozna ladnego Streetfightera zrobic.

Na scramblera cos z ladnym silnikiem. Najlepiej rzedowy twin ale nie mus, rama kolyskowa. Olejak wskazany. Koniecznie szprychowe kola i naped lancuchem.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najlepiej rzedowy twin ale nie mus, rama kolyskowa. Olejak wskazany. Koniecznie szprychowe kola i naped lancuchem.

Taki może być ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taki może być ?

Jest kopka -kolejny smaczek. Stare japonskie klasyki to swietna baza. Szkoda, ze nie mocniejsza Cb 650 albo 900tka z kopka. Bardzo rzadka ale ciekawa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Już pooglądałem fotki i faktycznie, średnio. Nie bez powodu tyle tych owiewek, pod nimi szpetota siedzi :) No to zostaje mi kibicować :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Już pooglądałem fotki i faktycznie, średnio. Nie bez powodu tyle tych owiewek, pod nimi szpetota siedzi :) No to zostaje mi kibicować :)

Są dwie szkoły postępowania z pomieszczeniami piwnicznymi, przemysłowymi, gdzie pełno kabli, rur, instalacji ...

Się je maskuje, żeby nie były widoczne, albo podkreśla, kontrastuje i czyni z nich elementy aranżacji.

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Są dwie szkoły postępowania z pomieszczeniami piwnicznymi, przemysłowymi, gdzie pełno kabli, rur, instalacji ...

Się je maskuje, żeby nie były widoczne, albo podkreśla, kontrastuje i czyni z nich elementy aranżacji.

Szanowny Jarosławie, nie wiedziałem, że masz równiez talent do aranżacji wnętrz i projektowania architektonicznego

głęboko ukrywasz te Swoje talenty :lol:

:beer:

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Szanowny Jarosławie, nie wiedziałem, że masz równiez talent do aranżacji wnętrz i projektowania architektonicznego

głęboko ukrywasz te Swoje talenty :lol:

:beer:

Wiesz .... - kiedyś pisałem, że nie jesteście ( jako społeczność forumowa ) przygotowani na moje CV :lol:

  • Like 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taki może być ?

od razu chcę temat wyprostować, nie szukam mastodonta lub staruszka do pokazów i oglądania. Załorzenia to moto lekkie, w miare nowe, z dostępnymi tanimi częściami, to ma latać, to ma być taki osiołek na miasto, na ryby, na grzyby na.....;) Pierwowzòr to Dukati Scrambler.

Może takie? Nie mam czasu, a miejsce zabiera ;)

Poszło pw

A w ogòle jak myślicie czy takie Suzuki Gs500 (2000r) sie nada??

Edytowane przez nokian66

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Honda NX 650 Dominator, chłodzony powietrzem ładny silnik, moim zdaniem każdy motek z chłodnicą odpada, w Dominatorze nawet zbyt wiele nie trzeba przeróbek.

Kiddo-Custom-Scrambler-NX650-3.jpg

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiesz .... - kiedyś pisałem, że nie jesteście ( jako społeczność forumowa ) przygotowani na moje CV :lol:

. I na teczkę tez nie :)

Wysłane z garażu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Honda NX 650 Dominator, chłodzony powietrzem ładny silnik, moim zdaniem każdy motek z chłodnicą odpada, w Dominatorze nawet zbyt wiele nie trzeba przeróbek.

Kiddo-Custom-Scrambler-NX650-3.jpg

taaaa.... jak jeszcze urosne z 10 cm ;);)

Zapomniałem dodać ze moto musi być niskie, kanapa gdzieś jak f650gs

Edytowane przez nokian66

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie rozumiem po co oszpecać tak motocykle :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie rozumiem po co oszpecać tak motocykle :/

To normalne, ze nie rozumiesz czegos czego nie znasz... Proponuje zaczac od historii narodzin cafe racera, poczatkow i rozwoju angielskich marek triumpha i nortona. Ogolnie historii rozwoju motoryzacji, zwlaszcza powojennego. Pozniej przejsc do scramblerow. Mozesz tez obejrzec "Wielka ucieczke" ze Stevem McQueenem i inne klasyki.

Oszpecanie? Myślę, ze sporo motkow dzieki temu przezywa druga mlodosc zamiast umrzec na zlomie. Oczywiscie jestem absolutnie za zakazem tykania niektorych konstrukcji i wiejskiego tuningu. Za przerabianie junakow na choppery powinni ucinac lapy.

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
tego widziałem, niestety jak za ten rocznik to cena pewex, za tą kase mozna kupić już po lifcie z czarną felgą i srebrnym sinikiem bez linki licznika.

Jak kogoś interesuje to jest fajne forum ludzi z pomysłami na takie przetròbki www.bobber.pl

Edytowane przez nokian66

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To normalne, ze nie rozumiesz czegos czego nie znasz... Proponuje zaczac od historii narodzin cafe racera, poczatkow i rozwoju angielskich marek triumpha i nortona. Ogolnie historii rozwoju motoryzacji, zwlaszcza powojennego. Pozniej przejsc do scramblerow. Mozesz tez obejrzec "Wielka ucieczke" ze Stevem McQueenem i inne klasyki.

Oszpecanie? Myślę, ze sporo motkow dzieki temu przezywa druga mlodosc zamiast umrzec na zlomie. Oczywiscie jestem absolutnie za zakazem tykania niektorych konstrukcji i wiejskiego tuningu. Za przerabianie junakow na choppery powinni ucinac lapy.

Myślę, że twoja ocena jest przesadzona. Moja wiedza (czy jej brak) na tamat historii brytyjskiej motoryzacji czy historii cafe racerów nie ma tu nic do rzeczy. Rozumiem różne gusta, chęć zaimponowania komuś, posiadania czegoś innego, a nawet dowolnej ideologii przypisanej do motocykla. Jednak te motocykle po prostu mi się nie podobają a klasyki wolę oglądać w wydaniu takim jakie wyszły z fabryki.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolega ARG ma troche racji ale z drugiej strony jak ktoś chciał by mieć coś takiego jak Dukati Scrambler a nie ma na zbyciu 40 tys? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×