Skocz do zawartości
DrZeRT

F650gs 2005 auto fus

Recommended Posts

Dzień dobry,

tak jak pisałem w powitalni szukam motocykla f650 dla swojej partnerki. Dwie oferty przykuły moją uwagę, jedna to oferta kolegi ARG, do którego za pewne się odezwę jak tylko zabezpieczę środki finansowe ;). Druga oferta to f650gs stojące w auto fus http://otomoto.pl/oferta/bmw-f-f650-gs-stan-techniczny-bdb-duzo-dodatkow-historia-serwisowa-ID6yjHKz.html

Oferta nie wisi na forum więc mam pytanie, czy jest to maszyna znana na forum (może jest to motocykl któregoś z użytkowników) i czy na podstawie ogłoszenia można wskazać jakieś elementy na które warto by zwrócić szczególną uwagę po za takim ogólnym przeglądem?

Wiem, że uczciwe ocenienie oferty na podstawie takiego ogłoszenia jest niemożliwe, więc liczę na poradę i ew. subiektywne spostrzeżenia i opinie :).

Pozdrawiam,

DrZeRT

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kufry od Twina, czarny silnik, coś mi tu ale może się mylę.

Ustal nr rej jaki był w UK, to na początek.

ps

Cena PEWEX

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Silnik czarny tylko częściowo, niby moto odpicowane a rama brudna ;)

Zdjęcia zrobione fachowo, czyli tak aby tak naprawdę nic z nich nie wywnioskować

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jak napisał Centrino z tych zdjęć kompletnie nic nie widać oprócz wspomnianego częściowo czarnego silnika co wydaje się być dziwne jak na moto za taką cenę. Ale może będzie jakieś sensowne wytłumaczenie.

Trzeba na żywo oglądać. Jesteś z Warszawy więc nie masz daleko.

Na forum był gdzieś poradnik na co zwracać uwagę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Byłem dziś oglądać i następujące rzeczy mi się nie podobały:

Wyciek oleju i jego ślady na płycie. Nie wiem skąd cieknie ale cieknie.

Wszechobecna rdza co jest winą rodowodu pewnie.

Szalejący obrotomierz i nierówne obroty nawet po rozgrzaniu.

Po skręceniu kiery w prawo idą w górę obroty.

Dużo izolki na przewodach.

Motocykl ewidentnie wymaga uwagi mechanika.

Z eksploatacyjnych spraw jest do zrobienia w zasadzie wszystko, płyny, filtry, klocki jak dla mnie i z przodu i tyłu.

Wygląd zewnętrzny nie poraża mój trampek z niemal dwukrotnie większym przebiegiem i 5 wiosnami więcej prezentował się lepiej.

Stanu lagów nie było jak ocenić, optycznie równo stał ale były gumowe osłony.

Z plusów:

Gumy niemal nie używane.

Prawdę mówiąc niedawno oglądałem pegaso za 5000 zł która była w podobnym stanie a największą różnica były stare gumy w pegazie. Pewex jak się patrzy.

Dzięki za szybką odpowiedź.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Od handlarzy ciężko kupić dobry sprzęt, a w rozsądnych pieniądzach to już w ogóle. Te wszystkie rzeczy, które po "obcym" lub nieznanym właścicielu trzeba zrobić na sam początek, to minimum 1000zł (praca własna oczywiście), jeśli nic nie jest popsute.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Byłem dziś oglądać i następujące rzeczy mi się nie podobały:

Wyciek oleju i jego ślady na płycie. Nie wiem skąd cieknie ale cieknie.

Wszechobecna rdza co jest winą rodowodu pewnie.

Szalejący obrotomierz i nierówne obroty nawet po rozgrzaniu.

Po skręceniu kiery w prawo idą w górę obroty.

Dużo izolki na przewodach.

Motocykl ewidentnie wymaga uwagi mechanika.

Z eksploatacyjnych spraw jest do zrobienia w zasadzie wszystko, płyny, filtry, klocki jak dla mnie i z przodu i tyłu.

Wygląd zewnętrzny nie poraża mój trampek z niemal dwukrotnie większym przebiegiem i 5 wiosnami więcej prezentował się lepiej.

Stanu lagów nie było jak ocenić, optycznie równo stał ale były gumowe osłony.

Z plusów:

Gumy niemal nie używane.

Prawdę mówiąc niedawno oglądałem pegaso za 5000 zł która była w podobnym stanie a największą różnica były stare gumy w pegazie. Pewex jak się patrzy.

Dzięki za szybką odpowiedź.

Oooo! Moje moto.

Historia napraw na forum a większość tu:

http://f650gs.pl/top...__fromsearch__1

Wizualnie nie wygląda ale technicznie doinwestowane. Ostatnio nawet liczyłem - ponad 4000 zł nie licząc kufrów i i tankbaga.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Byłem dziś oglądać i następujące rzeczy mi się nie podobały:

Wyciek oleju i jego ślady na płycie. Nie wiem skąd cieknie ale cieknie.

Wszechobecna rdza co jest winą rodowodu pewnie.

Szalejący obrotomierz i nierówne obroty nawet po rozgrzaniu.

Po skręceniu kiery w prawo idą w górę obroty.

Dużo izolki na przewodach.

Motocykl ewidentnie wymaga uwagi mechanika.

Z eksploatacyjnych spraw jest do zrobienia w zasadzie wszystko, płyny, filtry, klocki jak dla mnie i z przodu i tyłu.

Wygląd zewnętrzny nie poraża mój trampek z niemal dwukrotnie większym przebiegiem i 5 wiosnami więcej prezentował się lepiej.

Stanu lagów nie było jak ocenić, optycznie równo stał ale były gumowe osłony.

Z plusów:

Gumy niemal nie używane.

Prawdę mówiąc niedawno oglądałem pegaso za 5000 zł która była w podobnym stanie a największą różnica były stare gumy w pegazie. Pewex jak się patrzy.

Dzięki za szybką odpowiedź.

Oooo! Moje moto.

Historia napraw na forum a większość tu:

http://f650gs.pl/top...__fromsearch__1

Wizualnie nie wygląda ale technicznie doinwestowane. Ostatnio nawet liczyłem - ponad 4000 zł nie licząc kufrów i i tankbaga.

Techniicznie doinwestowane :-D , teraz tylko mała inwestycja w odrdzewiacz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×