Skocz do zawartości
kraczo

Kupno gs650

Recommended Posts

Witam, chciałbym kupić gs650, znalazłem ofertę myślę ze bardzo ciekawą

http://olx.pl/oferta/bmw-f650gs-2004r-wersja-r13-czarny-rumak-CID5-IDbjSx1.html#7c53c8dcab

mam pytanie po pierwsze czym się rożni silnik twin od zwykłego i czy jest lepszy,

drugie pytanie czym się najlepiej kierować przy kupnie, chodzi mi o sprawy techniczne motoru, jak sprawdzić czy jest ok, powiem szczerze ze nie mam za bardzo znajomego w okolicy Krakowa aby mógł mi doradzić lub pomóc sprawdzić maszynę. Na model jestem zdecydowany mimo iż nie jeździłem, wcześniej miałem suzuki dr 650 i chce coś w takim stylu wiec myśle ze gs650 spełni moje oczekiwania.

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Twin to tylko lepsza ekologia.

Z tego co widzę to lusterka inne, brak handbarów, kierunki też mi się nie podobają. Jedź i oglądaj.

Weź najlepiej dwóch kumpli. 1 do oceny motka, 2 żeby miał Cię kto w potylicę walnąć jak będziesz się napalał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Twin to nowy gs (po 2007), silnik dwucylindrowy. Ten co jest w ogłoszeniu to twin spark czyli model jednocylindrowy posiadający dwie świece - jest to model po lifcie przeprowadzonym w 2004 r. Pomijając, że to zupełny golas to cena wydaje się być atrakcyjna i na zdjęciu nie wygląda najgorzej. Ma nieoryginalne migacze i lusterka tak jak zauważył Pszemo i brak mu ciężarków kierownicy więc oględziny w okolicy przodu motocykla bardzo wskazane bo brak niektórych elementów może być wynikiem oszczędności po naprawie powypadkowej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja bym się nie napalał. Po pierwsze "golas", łańcuch wygląda na zaniedbany, wymieniona tylna opona - wygląda że nie, przebieg jak na 2004r. zgodny z trendami, sprowadzony z Włoch gdzie nie jeździł za wiele - taaa jasne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam, dziękuje wszystkim za odpowiedz.

Byłem oglądać motor, miałem również jazdę próbną. Do pracy sinika nie mam zastrzeżeń, przy jeździe zauważyłem że hamulec tył nie łapał, dopiero jak go depnąłem bardzo mocno to przy samym końcu zaczynał łapać tak że przy jakiejś sytuacji reakcja byłaby mocno spóźniona.

Rama ma nieoryginalny spaw który koroduje wiec motor musiał być mocno uderzony, wymienione zostały również osłony błotnik i kierownica. Stad tez pewnie braki.

Foto spawu na ramie.

https://drive.google...iew?usp=sharing

Klocki hamulcowe bardzo mocno zużyte i bardzo pofałdowane, stopki pasażera bardzo mocno wytarte tak że aż widać metal, chłodnica się załącza prawidłowo jedna wygląda no nową.

Myśle ze motor ma przebieg dużo wiekszy niż 30000.

Mimo iż maszyna na pewno jeszcze sporo pojeździ wolę na spokojnie poszukać innej, jakoś zbyt duzo niejasnosci, na wiekszosc pytan sprzedajacy odpowiadal ze takiego kupil 5 lat temu i sam w 5 lat zrobil 6 tys km, a i na pytanie o kierunki i handbary powiedzial ze to taki model i fabrycznie tak ma. Dziekuje za wskazowki i pomoc.

Pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez kraczo
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Naszło mnie kilka refleksji odnośnie kupowania motka :). W każdym razie powodzenia w poszukiwaniach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ty widziałeś już wszystko :D

P.S. Ja tak mogę dłuuugo :P

Edytowane przez arthurr
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×